Для Вінниці продовжують створювати власний імідж та маркетингову стратегію, в чому допомогають експерти канадського Проекту «ПРОМІС». І сьогодні, 22 вересня, відбулось чергове засідання робочої групи, на якому, зокрема, представили результати опитування.
Не розумієте, що таке бренд та навіщо це Вінниці? Відповіді знайдете у статті: П’ять запитань про “бренд міста” і чому це потрібно?
Найбільше вінничан головним символом міста вважають Водонапірну вежу (378 людей), світло-музичний фонтан «Roshen» (149 людей) та музей-садибу М.Пирогова (79 людей). Думки решти респондентів розділились. Усього проголосувало 795 респондентів.
Результати опитування вінничан. Фото з фейсбуку Христини КоваленкоОдин з учасників робочої групи історик Олександр Федоришен у своєму фейсбуку написав, що описати результати опитування можна коротко:
«Водонапірна вежа, з якої фонтанує струмінь води, що заливає все місто. Тим часом по вулицях плаває труна із забальзамованим тілом Миколи Пирогова», — написав у фейсбуку Федоришен.
Також вінничани поділились своїми думками з приводу того, де найчастіше проводять свій вільний час, що показують своїм гостям, яку сферу суспільного життя вони вважають найбільш розвиненою, які історичні події є найбільш значущими для міста, які люди зробили найбільший внесок у розвиток Вінниці та інші.
На засіданні робочої групи. Фото прес-служби Вінницької міської радиНа засіданні робочої групи обговорювали образ міста в інформаційному просторі, аналізували результати опитування вінничан щодо того, як вони сприймають своє місто, та визначали, що має лягти в основу бренду міста та маркетингової стратегії.
Експерти Проекту «ПРОМІС» кажуть, що результати опитування дають уявлення того, як більшість вінничан сприймає своє місто. Тепер на основі цих досліджень, робоча група на даному етапі має зрозуміти, як місто хоче себе позиціонувати. Тож, дискусія триває.
Пропонуємо подивитися на ідеї для іміджу Вінниці від редакції «20хвилин»:
Ідеї для нового бренду: Вінниця – місто "айтішників" і велосипедистів?
Вінниця отримає новий імідж. “Точно не імідж веломіста”, - кажуть велосипедисти
Пишіть у коментарях власні ідеї для бренду міста і журналісти «20хвилин» їх розглянуть разом з експертами.
Читайте також:
Який Вінниці треба бренд? Активні вінничани розповіли про своє бачення міста
Більше фестивалів та повітряні змії. Музиканти розповіли про бренд Вінниці
Волонтери з передової про імідж міста: «Унікальність Вінниці - у її людях»
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер