Редакція «20хвилин» продовжує власний спецпроект — обговорення майбутнього бренду Вінниці з відомими містянами. Цього тижня ми запитали відомих вінницьких музикантів та співаків про те, яким має буде імідж нашого міста.
До кінця 2016 року у Вінниці з’явиться власний бренд. А це зробить наше місто впізнаваним у світі, додасть інвестиції та туристів. А що про це кажуть відомі вінничани?
Питання, які «20хвилин» задали музикантам:
1. Що ви вважаєте у Вінниці найунікальнішим?
Відео дня2. Що у Вінниці потрібно розвивати?
3. Який би ви могли запропонувати слоган та логотип для нашого міста?
4. Яким чином для Вінниці необхідно робити імідж?
5. Що це може дати Вінниці?
Віктор Бронюк (37), лідер гурту «ТІК», почесний громадянин Вінниці
1. Найперша вінницька «родзинка» — це наше географічне розташування. У місті й області прекрасна природа, а до самої Вінниці з мінімальною витратою часу зручно їхати з будь-якої точки країни. Друга унікальність – це привабливі цікавинки: історичні — як, наприклад, ставка Гітлера і новостворені за останній час – розкішний світломузичний фонтан, цікаві загальноміські свята і культурні фестивалі.
2. Багато чого ще треба розвивати. Враховуючи, що за останні роки у Вінниці у геометричній прогресії збільшилася кількість туристів, треба створювати якісну і продуману інфраструктуру.
3. Насправді не хочеться звужувати слоган міста: «Місто щасливих людей» чи «Місто посмішок», — це досить вузько. Головний девіз міста має бути ширшим. Обговорення цього важливого питання у нас саме у процесі.
Читайте також: Вінниця як товар. П’ять запитань про “бренд міста” і чому це потрібно?
4. Імідж міста – це кожен із нас, громадян. Якими будуть мешканці, так інші й будуть сприймати місто. Пам’ятаю, коли ще я працював в управлінні культури Вінницької міськради, ми взяли за основу слоган: «Вінниця – європейське місто». Сьогодні маємо багато зрушень у цьому напрямку. Хочеться, щоб люди приїжджали у Європу і казали: «О! Як у Вінниці!»
5. У останні роки завдяки спільним зусиллям активних учасників громади, влади і представників бізнесу Вінниця довела, що, навіть не маючи великих підприємств та організацій, можна робити багато цікавих проектів, які змінюють якість життя. І зупинятися на цьому нам не можна.
Богдан Совик (36), фіналіст телепроекту «Х—Фактор»
1. Вінниця має унікальне розміщення. Гранітний щит дає сильну енергетику, недарма Гітлер саме тут розмістив бункер і тут працював Пирогов. Тут багато національностей, але немає міжусобиць. Вінниця навіть була столицею УНР за часів Директорії. Дуже багато творчих людей, музикантів, художників. Мені подобається архітектура, окрім торгових центрів. Квітуче місто яке потопає в зелені. Дуже жаль, коли зрізають дерева для будівництва торгових центрів.
2. Як музикант вважаю, що слід розвивати концертні майданчики, оренда концертних залів не під силу молодим музикантам, а клуби та паби не мають сцен, на яких може розміститися жива команда, скажімо, з п’яти людей.
Редакція «20хвилин» пропонує вам для розгляду кілька ідей щодо нового іміджу Вінниці: це вело—місто та «кремнієва долина». Про це читайте за посиланнями:
Ідеї для нового бренду: Вінниця – місто "айтішників" і велосипедистів?
Вінниця отримає новий імідж. “Точно не імідж веломіста”, - кажуть велосипедисти
3. Можливо, слоганом можна обрати «Вінниця — культурне європейське місто».
4. Створювати інтерактивні творчі осередки де таланти могли б вільно показати свою творчість. Створювати безкоштовні галереї та концертні майданчики. Організовувати фестивалі. Також постійно підтримувати в належному стані та популяризувати архітектурні та історичні пам’ятки.
5. Це буде робити місто осередком культури, приваблювати туристів. Ще можна, наприклад, запускати повітряні змії та кулі (аеростати).
Георгій Курков (62), диригент камерного оркестру «Арката»
1. Найунікальнішим у Вінниці є орган, що в монастирі Капуцинів, який простояв у органному залі шість років, потім вісім років після руйнівних «розборок» пролежав у вигляді решток на різних складах, і нарешті відновлений на хорах храму Пресвятої Діви Марії Ангельської. А цього року відбудеться вже XVIII органний фестиваль «Музика в монастирських мурах». Смерть і воскресіння коштовного інструменту, а згодом тривала традиція фестивального життя є унікальною для цілої України, а не лише Вінниці.
2. Розвивати треба культуру: мовну, музичну, фізичну, народну, етичну. Все це починати і культивувати з дитячого віку.
3.Вінниця — місто для людей, майстерних у праці, доброзичливих у побуті, щасливих у житті.
Читайте також: Гройсман, фонтан Рошен, башта? Що є символом міста — оберіть самі
4. Все у місті робити як для себе, як у себе. Полюби своє місто, і воно відповість взаємністю.
5. «Рубайте сю скалу», — закликав Іван Франко. Скалу байдужості, ницості, невігластва. Подолавши, побачимо світло в кінці тунелю.
Ви також можете взяти участь у обговоренні бренду для нашого міста. Фахівці з проекту ПРОМІС, які працюють над новим іміджем Вінниці, питають вас, вінничани: що б ви хотіли побачити у новому образі міста? Тест анонімний, організатори не вимагають від вас вказати ім’я чи прізвище. На його проходження потрібно не більше 5-10 хвилин.
Читайте також:
Який Вінниці треба бренд? Активні вінничани розповіли про своє бачення міста
Віктор Бронюк про бренд: «Щоб їздили у Європу і казали: «О! Як у Вінниці!»
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер