З 26 липня для Вінниці створюють власний бренд. Навіщо нашому місту мати «імідж»? Відповідь проста — це додаткові інвестиції, потік туристів. Фахівці з проекту ПРОМІС питають вас, вінничани: щоб ви хотіли побачити у новому образі міста?
Опитування у тестовому вигляді, де потрібно вибрати один чи кілька варіантів відповідей. Тест анонімний, організатори не вимагають від вас вказати ім’я чи прізвище. На його проходження потрібно не більше 5-10 хвилин.
Як ми раніше писали, бренд міста - це образ міста та враження мешканців від нього. Як правило, він має візуальне вираження — девіз, логотип, фірмовий стиль. Дизайнер з вінницького «Інституту розвитку міста» Андрій Янченко пояснив цей термін на простому прикладі:
— Бренд міста є «гарною упаковкою». На цій коробці є назва та унікальні особливості, що зацікавлюють споживача. Це привертає увагу цільових клієнтів, бо саме для них вона робиться, – пояснює Андрій Янченко.
Перше засідання по створенню бренду Вінниці тривало близько п'яти (!) годин. На ньому фахівці з вінницькими держслужбовцями розбирали проблеми та переваги міста ВінниціФактично просування бренду – це створення бажаної репутації міста. А це тягне за собою зростання інвестицій, збільшення кількості туристів та приводить до покращення враження, патріотичних почуттів до Вінниці у самих вінничан.
«20хвилин» запитали відомих вінничан, яким вони бачать новий бренд Вінниці, що мають сформувати до кінця року. Журналісту розповіли, що непогано було зробити девіз, пов’язаний із «серцем України», зважаючи на територіальне розташування Вінниці на мапі України.
І тепер фахівці проекту ПРОМІС, які є консультантами та експертами із створення бренду Вінниці, проводять опитування серед містян щодо іміджу міста.
Відповісти на опитування можна за посиланням
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
А ще араби і дешеві понти, на зразок селюків, що перейшли на російську.) А ще базар на виході з воріт нашого міста - з/д вокзалу.
О, ще згадав. Наш суржик. Як я його люблю. Діалог 2-х львівян, що виходять перекурити на нашій станції:
- А де це ми стоїмо?
- Ти що, не чуєш? Розмовляють як на базарі. Ми в Вінниці.
Отако.