З 1 січня 2017 року керівникам управлінь освіти обласних та районних державних адміністрацій, а також керівникам навчальних закладів необхідно буде подавати е-декларації.
Про це зазначає Національне агентство з питань запобігання корупції.
У НАЗК повідомляють, що з 1 січня 2017 року декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбачені Законом, подають:
керівники управлінь освіти обласних, міських, районних державних адміністрацій;
керівники навчальних закладів державної та комунальної форми власності;
заступники керівників навчальних закладів державної та комунальної форми власності, які наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції на постійній основі.
— Для виготовлення електронного цифрового підпису з використанням особистих ключів та відповідних сертифікатів зазначеним особам необхідно звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів. Перелік АЦСК, ключі яких застосовуються для реєстрації в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, розміщений на офіційному сайті НАЗК, — зазначають на сайті osvita.ua.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 8 травня 2024
Читати номер
Всадница