Понад 170 підписів зібрали мешканці мікрорайону Старого аеропорту (Немирівське шосе), а також працівники тамтешніх фірм, з вимогою залишити їм громадський транспорт.
Як писала RIA кілька тижнів тому, в зв’язку з прибуттям чергової партії куплених в кредит по державній програмі 30 автобусів, маршрутки по маршруту 19А: Вишенька - Чехова (Старий аеропорт) міська рада вирішила замінити стомісними автобусами - “Богданами”.
Людей обурило те, що спочатку питання, куди саме курсуватиме новий транспорт: до Старого аеропорту чи тільки до Чехова, залишалось у підвішеному стані.
- Зрозумійте, в цьому районі живе і працює близько 600 людей, дітям потрібно ходити в школи, дитсадки, це при тому, що там суцільна траса, навіть без тротуару, довжиною два кілометри, крім того, справа йде до зими, - каже вінничанка Валентина Малєц.
За словами жінки, люди зверталися до мерії, але так і не отримали конкретної відповіді. В результаті, люди погрожували перекривати рух транспорту по Немирівському шосе.
23 серпня нові автобуси пішли по 19 маршруту тільки до Чехова. Але уже 26 серпня поїхали до Старого аеропорту.
В ТТУ чи то пак Вінницькій транспортній компанії повідомили, що зміна маршруту пов’язана з закінченням тестового режиму. Більше того, за словами директора департаменту енергетики, транспорту та зв’язку міськради Олексія Пидоченка, рішення щодо того, що автобуси курсуватимуть до Старого аеропорту – уже остаточне.
На сьогодні на маршруті працює шість автобусів.
- Інтервал руху – до 15 хвилин, - каже гендиректор Вінницької транспортної компанії Микола Форманюк. – Ми проведемо дослідження пасажиропотоку, якщо буде потрібно, можливо, кількість автобусів буде збільшена, але поки що про це мова не йде.
Разом з тим, за словами Валентини Малєц, інтервал руху транспорту, за підрахунками людей, збільшився тепер з п'яти до приблизно 20 хвилин.
- Звісно, це гірше ніж раніше, особливо з врахуванням того, що маршрутки самі по собі більш швидші ніж автобуси, - каже вона, - але це все ж таки краще, ніж нічого.
Таким чином, як вона каже, питання перекриття дороги на сьогодні не стоїть. Крім того, вартість проїзду в муніципальних автобусах складає 2,5 гривні. Пенсіонери – їздять безкоштовно.
Тим часом звільнені маршрутки з 19 маршруту частково поставили на інший маршрут, який підпав під реорганізацію – 20А, як у випадку з “Богданами”, а частково розподілили по інших маршрутах. Те саме стосується і спринтерів, які раніше курсували по маршруту 20А.
- На маршрут 20А (з Тарногродського до Тяжилова (вул. Лугова) поставили 14 машин, таким чином тут тепер курсують виключно “Богдани”, - каже голова асоціації перевізників “Маршрут” Олександр Гота. – Спринтери, шляхом жеребкування, поставили на ті маршрути, де були вільні місця.
Правда, за словами перевізників, в результаті такого розподілу задоволеними залишилися не усі, адже декому дісталися не зовсім прибуткові маршрути.
Загалом, до реорганізації на маршруті 20А працювало 25 машин, а на 19А – ще 16.
На даний час з 30 «кредитних» автобусів місто отримало уже 20. Ще 10 мають надійти найближчим часом, на які саме маршрути вони будуть випущені – поки що ще вирішується.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Oleksandr Stoliarov
Сергей Козин
Винничанин
Накой они их режут.
Работали нормально, можно было добраться в любой район города - потом поменяли. Наступило покращення - теперь две пересадки или сараем почти час езды.
Все привыкли- нет надо еще поменять.Спасаем ТТУ
Лечше бы вовсе отменили сараи и пустили маршрутки.
bond
Поэтому, если Вы, Kostia Dudnik, и все, кому не безразличен этот вопрос будут тормошить всех чиновников всеми способами - всё реально!