Вінничанам, які мешкають на вул. Зулінського біля колишнього підшипникового заводу, зручніше дістатися до Муніципального ринку, а звідти — до району залізничного вокзалу. Маршрут тролейбусу №15, який ходив до Муніципального ринку, подовжили до кінцевої зупинки «ВПЗ».
— Щоб його запустити, не довелося будувати нову контактну мережу. По вул. Батозькій та Липовецькій тролейбуси «VinLine» їздитимуть на автономному ходу — в обох напрямках 4,6 км, — зазначають у вінницькій мерії.
За словами генерального директора «Вінницької транспортної компанії» Михайла Луценка, на цей рік у нас заплановано зібрати сім тролейбусів «VinLine». І сьогодні ці два тролейбуси, які ми запускаємо, на автономному ходу можуть їхати 20 км.
— У тролейбусах встановлені штанги, які дають легше навантаження на контактну мережу і при сході не коротять лінію та не виключають підстанцію. Встановлені компресори, які дають вдвічі менше шуму. В салоні є роз’єми для підзарядки мобільних телефонів. Додатково по маршруту встановили 9 зупинок, — розповів Луценко.
Оскільки на маршруті №15А поки тільки два VinLine, то інтервал між рейсами складатиме 55 хвилини. І якщо він може їздити без підключення до контактної мережі, то чому одразу не проклали маршрут до Залізничного вокзалу?
— Так не зробили, бо на цей рік запланована реконструкція вулиці Батозької від перехрестя з вулицею Янгеля до проспекту Коцюбинського. У нинішній схемі маршруту 15А не зачіпає ділянку, яку будуть реконструювати. На перспективу, звісно, можна змінити маршрут тролейбусу, так щоб люди з ГПЗ могли їхати напряму до вокзалу, — прокоментував журналісту Михайло Луценко.
Випуск на лінію тролейбусів «VinLine» вирішує питання мобільності і зменшує навантаження на контактну мережу. А також це відповідає Стратегії 3.0 у контексті пріоритетності екологічного електротранспорту.
«Ми працюємо над покращенням інфраструктури та мобільності в районі ДПЗ. Поряд — у нас приєднана Десна, куди ми направили муніципальні автобуси, і зараз ми працюємо над тим, щоб покращити транспортне сполучення з віддаленими районами нашої громади. Це системні, комплексні рішення, які передбачені у Стратегії розвитку громади на наступні 10 років. Окрім того, реалізація проєкту «VinLine» — це робочі місця для вінничан, підтримка нашої транспортної компанії. Ми системно працюємо, щоб громадський транспорт у Вінниці був найкращим і найкомфортнішим», — сказав мер міста Сергій Моргунов.
Також неподалік кінцевої зупинки на вул. С. Зулінського встановили світлофор, облаштували регульований пішохідний перехід. Це дасть можливість мешканцям цього мікрорайону безпечно переходити вулицю, а тролейбусам — безперешкодно здійснювати розворот.
Першим маршрутом, де тролейбус проїжджає без «ріг», є №12А «Немирівське шосе - Гніванське шосе». Проте на нього не додали нові машини, а нещодавно на цьому тролейбусному маршруті їздив муніципальний автобус.
— Ми не відмовилися від розвитку маршруту 12А. Поки не додаємо сюди рухомий склад, бо немає потреби — зараз літо, зменшився пасажиропотік і немає школярів та студентів. Проте плануємо зібрати ще тролейбуси з автономним ходом та з 1 вересня додамо кілька одиниць на маршрут «Гніванське шосе - Немирівське шосе», — сказав директор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко.
Читайте також:
Семеро вінничан отримали 200 балів на ЗНО з англійської мови та математики
Від COVID-19 вчора одужали понад дві тисячі людей. Дані по Україні на 23 червня
Карантин в Україні продовжили до 31 серпня. Які правила змінив уряд?
Новини бухгалтерського обліку та кадрові питання. Що зміниться у червні?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Макс Хитрук
Андрей Николаев reply Макс Хитрук
ОБА НА