Парканом загородили від пішоходів дорогу на Пирогова. А вони - перелазять

Парканом загородили від пішоходів дорогу на Пирогова. А вони - перелазять
  • Небезпечну ділянку на перехресті Блока-Пирогова загородили парканом.
  • Пішоходи кажуть: через дорогу бігали, бігають і бігатимуть.
  • RIA/20minut дізнались у експерта, чим загрожують пішоходам такі перебіжки через проїжджу частину та який вихід можна зайти

 

Нещодавно біля перехрестя Блока та Пирогова, прямо навпроти супермаркету, поставили огорожу. В ідеалі паркан повинен був змусити пішоходів припинити бігати через вулицю із пожвавленим рухом транспорту. Проте  пішоходи вважають паркан усього лиш прикрою перешкодою, яку можна обійти чи перелізти.

Жінка середнього віку поспішає перейти дорогу. Для цього вона обходить паркан, минає “просіку” у самшитових кущах і зупиняється, вичікуючи у безперервному потоці машин “вікно”. - Мені так ходити зручніше! Ану ж подивіться - підземний пішохідний перехід занадто далеко, - зауважує вона на запитання, чому переходить вулицю у недозволеному місці.

Зелена огорожа поряд тільки ускладнює справу для водіїв. І робить перебіжки ще небезпечнішими для пішоходів - за словами водія “Ауді”, пішоходів із-за кущів самшиту не видно. - Коли вони буквально вискакують на проїжджу частину, часу, щоб запобігти зіткненню, не так вже й багато, - каже чоловік, що припаркувався біля аптеки.

Відео дня

Олександр Зєрщиков, автоексперт, каже - проблему вирішити можна:

 - Це огородження поставили біля тротуару. А треба було - біля самісінької проїжджої частини. Бо зараз огорожу просто оминають, і як переходили через ту ділянку дороги, так і переходять. Тому або правильно встановлюємо огорожу з обох сторін дороги, або робимо пішохідний нерегульований перехід, і тоді водії будуть знижувати швидкість перед ним. А так у людей є можливість обійти перешкоду. І, що найнебезпечніше у цій ситуації - через придорожні кущі водії машин не помічають пішоходів, коли ті раптово вискакують на дорогу.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (36)
  • Dmitriy Kozynko
    Насправді щоб дістатись з Блока до Литвиненка через пішохідний перехід потрібно пройти приблизно лишніх 250-300 метрів, які мабуть і спонукають порушувати правила. Був би перехід підземний одразу і в цю сторону то проблем би було набагато менше.
  • Сергеев Сергей
    вообще, по разумному, такой забор надо ставить на разделительном островке, по средине дороги. вот тогда пусть лазят "павианы", будет весело смотреть!!!!!!!!! поставьте там патруль, оштрафуйте с десяток-другой..и всем перехочется лазить..
    Панюков Алексей reply Сергеев Сергей
    Самое обидное что даже сделав там переход , неважно надземный , подземный, или простую зебру ,- лезть через дорогу " где мне надо , там и иду" не перестанут.

    Часто езжу по работе на Киев, так вот там на участке Житомир- - Киев построено много надземных переходов, с ограждающими отбойниками  посередине и по краям дороги. И что вы думаете - все равно лезут через дорогу, хотя время затрачиваемое на переполз дороги раза в два-три больше чем перейти поверх. При чем нагло лезут и под мостом перехода....
    лалка reply Панюков Алексей
    Так, це прикро, якщо ти їдеш швидкісною трасою.

    Але ця прикрість ще раз доводить те, що над/підземні переходи не зручні, непопулярні і проблем не вирішують.

    Якщо вони не справляються на трасах, що вже казати про місто.
    Анонім reply Сергеев Сергей
    По розумному - підземний перехід зарити, кинувши туда мудаків, які придумали його там вирити, і зробити нормальний надземний перехід
    Анонім reply Анонім
    а яка різниця? Ви думаєте, сходинок менше буде?
    лалка reply Анонім
    Я думаю, анонім мав на увазі звичайний регульований пішохідний перехід-зебру.



    На заході давно відмовились від підземних переходів. Там на дорозі головними є пішоходи і громадський транспорт. Чому?

    Автомобіль у місті постійно забирає життєвий простір у жителів. Його власні габарити- це ще фігня, у порівнянні з постійними позширеннями доріг, влаштуванням додаткових смуг і парковочних місць, у збиток іншим учасникам руху- пішоходам та велосипедистам. Три легкових авто займають на дорозі місця стільки, скільки потрібно автобусу чи тролейбусу, а переволять вони, від сили, чоловік 15. А будівництво підземних переходів надто дороге і незручне.

    Пішоходи не люблять у них спускатися, тому постійно виникають ситуації, подібні до тієї, що описана в статті. При влаштуванні пішоходних переходів постійна проблема з маломобільними групами населення. Для влаштування нормального пандусу, з ухилом 1:10 (згідно норм) потрібно дуже багато місця. Їх у нас ніхто не робить. А мають робити їх або спеціальні ліфти. Щоб відчути на собі весь "кайф" від наших підземних переходів- спробуйте прогулятися по Києву з дитиною в колясці.

    Та і скільки їх можна побудувати? Їх не зробиш через кожні 500 м. Між 2-ма такими переходами буде зебра. А якщо не буде,- постйно виникатиме ситуація, на зразок описаної в статті, через великий інтервал. Ніхто не хоче йти 500 м до переходу, для того, щоб перейти дорогу. Тоді який від них зиск?
    Анонім reply лалка
    дурниця. На Заході не відмовилися від підземних переходів.  Навіть в глухих селах під залізницею роблять тунелі, а вихід на колії закритий сіткою. У великих містах підземних переходів повно.

    Тому далі читати ваш допис - шкода часу.
    лалка reply Анонім

    Ми зараз говоримо про вулиці міста, а не про залізницю.

    Про підземні переходи у світі:

    http://maxkatz.livejournal.com/269493.html



    А те що вам лінь прочитати щось довше, ніж комент на 3-5 рядочків не робить вам честі.)

    Анонім reply лалка
    Ну да, хипстер-катц лучше знает! Ты давно был в США?
  • Олександр Ковальов
    Пересадити кущі під тин магазину, за трамвайну колію від дороги!
    Анонім reply Олександр Ковальов
    де ви там тин бачите? Тин - це огорожа з хмизу
  • Yulia Krivickaya
    а там был когда то переход кстати. лет может 6-7 назад
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:01 Трагічна втрата: на війні загинув 26-річний захисник з Вінниччини photo_camera 20:06 Бабусин секрет жовтої паски: рецептом поділилася дослідниця подільської кухні 19:24 Церкви, в яких вінчався Богун і Старицький. Розповідаємо про п'ять найстаріших храмів Вінниччини photo_camera 19:11 У Вінниці запустять додаткові трамваї та тролейбуси на Великдень Від читача 13:38 Петиція для коханого чоловіка і найкращого татка 18:31 Зарплата 90 тисяч на місяць: які статки у голови Вінницької облради та його заступників? 18:08 На в'їзді до Гнівані у ДТП загинув 77-річний велосипедист 17:30 «З нашої родини у війську 14 чоловіків»: паски для фронту майстриня не рахує і не фотографує 17:19 Ліжка для військових за «космічними» цінами: затримали учасників корупційної схеми photo_camera 17:17 Де і коли освячувати паски у Вінниці. Зібрали адреси храмів 16:48 Шокуюча знахідка на кордоні: чоловіка виявили підвішеним у цистерні з олією photo_camera 16:27 Синоптики про погоду на Великдень та поминальні дні: чого чекати українцям play_circle_filled 16:13 Вбивцю 92-річної пенсіонерки з Козятина засудили на 15 років play_circle_filled 15:58 Мільйонна недбалість у вінницькій колонії: юристу загрожує в'язниця 15:39 Вибух під час бійки у Піщанській громаді: двоє чоловіків травмовані 15:12 Дід Блогер із Високого і його музей: як уламки війни стали частиною новітньої історії України photo_camera 14:30 «Це не наше сміття, але це наше місто»: як молодь прибирала біля Вишенського озера (Пресслужба Сергія Кудлаєнко) 14:16 У Вінниці спалахнули склад на вулиці Гонти та будинок на проїзді Харчовиків photo_camera 13:31 Рецепт до Великодня: Мамина паска завжди найсмачніша, бо вона правильна photo_camera 13:20 Дитяча стоматологія у Вінниці: обирайте кращих дитячих стоматологів! (партнерський проєкт)
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up