Нещодавно біля перехрестя Блока та Пирогова, прямо навпроти супермаркету, поставили огорожу. В ідеалі паркан повинен був змусити пішоходів припинити бігати через вулицю із пожвавленим рухом транспорту. Проте пішоходи вважають паркан усього лиш прикрою перешкодою, яку можна обійти чи перелізти.
Жінка середнього віку поспішає перейти дорогу. Для цього вона обходить паркан, минає “просіку” у самшитових кущах і зупиняється, вичікуючи у безперервному потоці машин “вікно”. - Мені так ходити зручніше! Ану ж подивіться - підземний пішохідний перехід занадто далеко, - зауважує вона на запитання, чому переходить вулицю у недозволеному місці.
Зелена огорожа поряд тільки ускладнює справу для водіїв. І робить перебіжки ще небезпечнішими для пішоходів - за словами водія “Ауді”, пішоходів із-за кущів самшиту не видно. - Коли вони буквально вискакують на проїжджу частину, часу, щоб запобігти зіткненню, не так вже й багато, - каже чоловік, що припаркувався біля аптеки.
Олександр Зєрщиков, автоексперт, каже - проблему вирішити можна:
- Це огородження поставили біля тротуару. А треба було - біля самісінької проїжджої частини. Бо зараз огорожу просто оминають, і як переходили через ту ділянку дороги, так і переходять. Тому або правильно встановлюємо огорожу з обох сторін дороги, або робимо пішохідний нерегульований перехід, і тоді водії будуть знижувати швидкість перед ним. А так у людей є можливість обійти перешкоду. І, що найнебезпечніше у цій ситуації - через придорожні кущі водії машин не помічають пішоходів, коли ті раптово вискакують на дорогу.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Часто езжу по работе на Киев, так вот там на участке Житомир- - Киев построено много надземных переходов, с ограждающими отбойниками посередине и по краям дороги. И что вы думаете - все равно лезут через дорогу, хотя время затрачиваемое на переполз дороги раза в два-три больше чем перейти поверх. При чем нагло лезут и под мостом перехода....
Але ця прикрість ще раз доводить те, що над/підземні переходи не зручні, непопулярні і проблем не вирішують.
Якщо вони не справляються на трасах, що вже казати про місто.
На заході давно відмовились від підземних переходів. Там на дорозі головними є пішоходи і громадський транспорт. Чому?
Автомобіль у місті постійно забирає життєвий простір у жителів. Його власні габарити- це ще фігня, у порівнянні з постійними позширеннями доріг, влаштуванням додаткових смуг і парковочних місць, у збиток іншим учасникам руху- пішоходам та велосипедистам. Три легкових авто займають на дорозі місця стільки, скільки потрібно автобусу чи тролейбусу, а переволять вони, від сили, чоловік 15. А будівництво підземних переходів надто дороге і незручне.
Пішоходи не люблять у них спускатися, тому постійно виникають ситуації, подібні до тієї, що описана в статті. При влаштуванні пішоходних переходів постійна проблема з маломобільними групами населення. Для влаштування нормального пандусу, з ухилом 1:10 (згідно норм) потрібно дуже багато місця. Їх у нас ніхто не робить. А мають робити їх або спеціальні ліфти. Щоб відчути на собі весь "кайф" від наших підземних переходів- спробуйте прогулятися по Києву з дитиною в колясці.
Та і скільки їх можна побудувати? Їх не зробиш через кожні 500 м. Між 2-ма такими переходами буде зебра. А якщо не буде,- постйно виникатиме ситуація, на зразок описаної в статті, через великий інтервал. Ніхто не хоче йти 500 м до переходу, для того, щоб перейти дорогу. Тоді який від них зиск?
Тому далі читати ваш допис - шкода часу.
Ми зараз говоримо про вулиці міста, а не про залізницю.
Про підземні переходи у світі:
http://maxkatz.livejournal.com/269493.html
А те що вам лінь прочитати щось довше, ніж комент на 3-5 рядочків не робить вам честі.)