Індекс споживчої довіри в Україні показав зростання на 7 пунктів за підсумками 2-го кварталу 2015 року. Такі результати дослідження глобального споживчої довіри Nielsen (The Nielsen Global Consumer Confidence and Spending Intentions Survey).
Згідно з опитуванням 64 відсотки українців згодні заощаджувати на одязі та 58 відсотків на газі та світлі. Половина опитаних сказала, що вони скоротять витрати на відпустку та трохи більше половини, 54%, згодні перейти на дешевші продукти.
У 28 відсотків людей не залишається грошей після покупки необхідних для життя речей.
Нагадуємо, що майже 24 відсотка вінничан через курс долара відмовляють себе в новому одязі.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Анонім
Anonymous
"54(!)%, згодні перейти на дешевші продукти, у 28 відсотків людей не залишається грошей після покупки необхідних для життя речей". Что тут еще сказать.