Як «продати» Вінницю. У мерії прийняли маркетингову стратегію міста

Як «продати» Вінницю. У мерії прийняли маркетингову стратегію міста
  • Проект маркетингової стратегії та бренду Вінниці ухвалили на виконкомі міськради
  • Це допоможе Вінниці сформувати гарну репутацію, що, в свою чергу, може призвести до притоку інвестицій
  • При цьому, за новий імідж Вінниці заплатить Уряд Канади. Зачекайте, а наше місто хіба не «європейське місто»?

Сьогодні, 31 травня, виконком міськради ухвалив проект Маркетингової стратегії «Вінниця-2020». Цей документ допоможе просувати Вінницю в Україні та світі; залучати кошти в економіку міста та стимулювати розвиток бізнесу. Про це йдеться на сайті міськради.

— Очікувані результати (від маркетингової стратегії - авт.): формування унікального іміджу Вінниці як міста стійкого лідерства, справжнього та інноваційного, толерантного, збалансованого та гармонійного, – казав на засіданні виконкому директор департаменту економіки та інвестицій Віталій Погосян.

Проте цю стратегію ще мають ухвалити депутати на наступній сесії міськради. Уся робота над створенням маркетингової стратегії міста триває вже протягом двох років.

ТОП-10 слів, які кажуть про Вінницю

Команда фахівців проекту «ПРОМІС» (Партнерство для розвитку міст - авт.) проводила опитування, щоб визначити головні символи міста. Фонтан «Рошен» на першому місці. Далі — водонапірна вежа та садиба Миколи Пирогова.

Визначили 10 слів, які асоціюються у мешканців України з містом Вінниця: фонтан, Roshen, Музей Пирогова, європейське місто, водонапірна вежа Артинова, чистота, Володимир Гройсман, трамвай, затишок.

Усе це ляже в основу бренду Вінниці, що стане образом міста, його іміджем. Як правило, бренд має візуальне вираження — девіз, логотип, фірмовий стиль.

Як пояснив директор департаменту економіки та інвестицій Віталій Погосян пояснив у коментарі журналісту роботу над створенням візуальної складової бренду міста долучили агенції «Fedoriv».

—   За планом, до кінця цього року у Вінниці з’явиться власний бренд. Його розроблятиме українська компанія Fedoriv. Чому саме ця? Її обирав проект «ПРОМІС» , за їх роботу заплатить Уряд Канади. До того ж ця компанія є найкращою в Україні. Подивіться хоча б той бренд-бук та лого, який Fedoriv зробили для Києва до Євро-2012

— Проект стратегії було розроблено за підтримки проекту «ПРОМІС», а все фінансує Уряд Канади. Міські кошти на це не витрачаємо. Тим паче, саме міська рада буде затверджувати або не затверджувати роботу Андрія Федоріва, — додав Погосян.

Вінниця — не європейське місто?

Чи є у Вінниці власний бренд? У «Стратегії розвитку - 2020» її називають Smile City. Або «містом доброзичливих та усміхнених людей». Та це внутрішнє бачення Вінниці до 2020 року, що не є брендом.

Окрім того, міська влада озвучує такий слоган, що «Вінниця - це сучасне європейське місто». Але як пояснив консультант канадського Проекту ПРОМІС Володимир Проскурнін, – це теж не бренд.

— Вінницю можна тисячу разів називати європейським містом, але від того вона європейською не стане, — казав раніше Володимир. — Треба побудувати на цьому маркетингову стратегію, виділити конкурентні переваги. Я вважаю, що це не та унікальна особливість, яку треба презентувати Вінниці.

Так воно і сталося. Після двох років роботи група напрацювала перелік конкурентних переваг Вінниці. Серед них, географічне розташування, близькість до великих міст, близькість до Румунії і Молдови, дорожня і транспортна система, залізничний вузол, аеропорт.

А також – лідерство в наданні якісних адмінпослуг, якість місцевого продукту, рівень цін на товари і послуги. Були названі цінності бренду Вінниці.

  • Функціональні: інноваційність, лідерство, унікальний ритм
  • Соціальні: толерантність, надійність, відкритість, комфорт.
  • Емоційні: радість, справжність, природність, насиченість життя

Раніше журналісти опитували вінничан, щоб дізнатися який вони бажають для Вінниці образ. Про це у матеріалах:

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

11:39 На Літинщині перекинувся MAN, який перевозив пропан-бутан photo_camera 11:30 Дуже спекотні знижки в ГРОШ! (Новини компаній) 10:55 Вінничанка підпалила хату знайомих. В оселі було її немовля та двоє дорослих 10:52 Хокеїсти на траві у Вінниці боротимуться за вихід у плей-офф чемпіонату України Від читача 11:27 GARAGExt DAY 10:00 У Стрижавці горіло підприємство з виробництва олії play_circle_filled photo_camera 09:41 За дев'ятьма адресами відключили гарячу воду. Де та на скільки? 09:05 Курс валют у Вінниці на сьогодні, 23 травня 2019 року 08:00 Погода у Вінниці на сьогодні, 23 травня 19:11 Маршрути, деталі та призи Вінницького напівмарафону. Місто біжить 26 травня 17:00 Завтра у Вінниці на дев'ять годин знеструмлять одну вулицю 16:15 «Нестабільна погода»: вінничан порадує сонце та накриє гроза 15:34 Тимчасово не їздитимуть тролейбуси від «Урожаю» до ВНАУ. Коли та чому? 14:59 Корпоративна Культура Соціально-Відповідального Бізнесу (Прес-служба ФГ «Подільська громада») 14:55 У Бершаді під колеса «ВАЗу» потрапила 69-річна велосипедистка 14:00 Двадцятирічний вінничанин носив у рюкзаку наркотики. Виявили понад 10 торбинок 13:32 У храмі впала стеля. Чому у Степанівці не скинуться на ремонт купола? 12:10 «Потрібні кошти, аби продовжити обстеження»: родина Черниш просить про допомогу 12:10 «До нього приносять не тільки травмованих горобців» Волонтер з Вінниці рятує їжаків, котів, білок, лисиць... 12:00 Повалені дерева та підтоплені будинки: рятувальники ліквідовували наслідки негоди photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up