Як «продати» Вінницю. У мерії прийняли маркетингову стратегію міста

Як «продати» Вінницю. У мерії прийняли маркетингову стратегію міста
  • Проект маркетингової стратегії та бренду Вінниці ухвалили на виконкомі міськради
  • Це допоможе Вінниці сформувати гарну репутацію, що, в свою чергу, може призвести до притоку інвестицій
  • При цьому, за новий імідж Вінниці заплатить Уряд Канади. Зачекайте, а наше місто хіба не «європейське місто»?

Сьогодні, 31 травня, виконком міськради ухвалив проект Маркетингової стратегії «Вінниця-2020». Цей документ допоможе просувати Вінницю в Україні та світі; залучати кошти в економіку міста та стимулювати розвиток бізнесу. Про це йдеться на сайті міськради.

— Очікувані результати (від маркетингової стратегії - авт.): формування унікального іміджу Вінниці як міста стійкого лідерства, справжнього та інноваційного, толерантного, збалансованого та гармонійного, – казав на засіданні виконкому директор департаменту економіки та інвестицій Віталій Погосян.

Проте цю стратегію ще мають ухвалити депутати на наступній сесії міськради. Уся робота над створенням маркетингової стратегії міста триває вже протягом двох років.

ТОП-10 слів, які кажуть про Вінницю

Команда фахівців проекту «ПРОМІС» (Партнерство для розвитку міст - авт.) проводила опитування, щоб визначити головні символи міста. Фонтан «Рошен» на першому місці. Далі — водонапірна вежа та садиба Миколи Пирогова.

Визначили 10 слів, які асоціюються у мешканців України з містом Вінниця: фонтан, Roshen, Музей Пирогова, європейське місто, водонапірна вежа Артинова, чистота, Володимир Гройсман, трамвай, затишок.

Усе це ляже в основу бренду Вінниці, що стане образом міста, його іміджем. Як правило, бренд має візуальне вираження — девіз, логотип, фірмовий стиль.

Як пояснив директор департаменту економіки та інвестицій Віталій Погосян пояснив у коментарі журналісту роботу над створенням візуальної складової бренду міста долучили агенції «Fedoriv».

—   За планом, до кінця цього року у Вінниці з’явиться власний бренд. Його розроблятиме українська компанія Fedoriv. Чому саме ця? Її обирав проект «ПРОМІС» , за їх роботу заплатить Уряд Канади. До того ж ця компанія є найкращою в Україні. Подивіться хоча б той бренд-бук та лого, який Fedoriv зробили для Києва до Євро-2012

— Проект стратегії було розроблено за підтримки проекту «ПРОМІС», а все фінансує Уряд Канади. Міські кошти на це не витрачаємо. Тим паче, саме міська рада буде затверджувати або не затверджувати роботу Андрія Федоріва, — додав Погосян.

Вінниця — не європейське місто?

Чи є у Вінниці власний бренд? У «Стратегії розвитку - 2020» її називають Smile City. Або «містом доброзичливих та усміхнених людей». Та це внутрішнє бачення Вінниці до 2020 року, що не є брендом.

Окрім того, міська влада озвучує такий слоган, що «Вінниця - це сучасне європейське місто». Але як пояснив консультант канадського Проекту ПРОМІС Володимир Проскурнін, – це теж не бренд.

— Вінницю можна тисячу разів називати європейським містом, але від того вона європейською не стане, — казав раніше Володимир. — Треба побудувати на цьому маркетингову стратегію, виділити конкурентні переваги. Я вважаю, що це не та унікальна особливість, яку треба презентувати Вінниці.

Так воно і сталося. Після двох років роботи група напрацювала перелік конкурентних переваг Вінниці. Серед них, географічне розташування, близькість до великих міст, близькість до Румунії і Молдови, дорожня і транспортна система, залізничний вузол, аеропорт.

А також – лідерство в наданні якісних адмінпослуг, якість місцевого продукту, рівень цін на товари і послуги. Були названі цінності бренду Вінниці.

  • Функціональні: інноваційність, лідерство, унікальний ритм
  • Соціальні: толерантність, надійність, відкритість, комфорт.
  • Емоційні: радість, справжність, природність, насиченість життя

Раніше журналісти опитували вінничан, щоб дізнатися який вони бажають для Вінниці образ. Про це у матеріалах:

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

21:00 Яблучний Спас 2019: що не можна робити на свято та народні прикмети 20:00 Дев'ять годин без світла. Кого завтра торкнуться планові відключення? 19:00 У вінничан цього місяця на один вихідний день буде більше play_circle_filled 18:18 Підводник, родом з Гопчиці, першим пройшов два океани на міні-субмарині photo_camera Від читача 18:32 Вся правда про страшну аварію біля Жмеринки 17:00 Погода на Спаса: дутиме слабкий вітер, буде багато сонця та спека 16:40 Суперкубок Вінниччини: козятинський «Моноліт» подужав ФК «Володимир» із Тиврова photo_camera 16:20 Тринадцять тисяч за пістолет. У Липовці затримали торговця зброєю 15:40 У Подільському зоопарку поповнення у родині павіанів-гамадрилів 15:00 На Вінниччині пройшли спільні навчання Нацгвардії та Збройних сил України 14:50 Шукають 55-річного Володимира. Кажуть, підозрюють у злочині 14:35 Забиті зали, «Фантомас» і квиток за 25 копійок. Яким був «Коцюба» за часів СРСР? photo_camera 13:54 Регтайм, ретро-бадмінтон та лавандовий лимонад: як у Вінниці влаштували вінтажний пікнік photo_camera 13:18 Книгу бразильської письменниці, яка народилася у Чечельнику, переклали на українську 12:12 Понад 70% містян пишаються Вінницею. Але нарікають на транспорт і якість комунальних послуг 11:38 Графік планових відключень світла у Вінниці на наступний тиждень 10:55 Курс валют у Вінниці від НБУ на сьогодні, 18 серпня 10:31 Тенісні баталії для наймолодших: змагалися навіть шестирічні вінничани photo_camera 10:01 У центрі Вінниці встановили кам’яний «грамофон» play_circle_filled photo_camera 09:00 Цей день 18 серпня: чим увійшов в історію, свята та забобони
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up