Питали їх про імідж у рамках спецпроекту RIA щодо можливого бренду Вінниці.
Кажуть, зі сторони завжди видніше. Що у Вінниці "видніше" гостям міста, читайте у матеріалі
У попередніх публікаціях нашого спецпроекту і волонтери, і велосипедисти, і айтішники припускали: бренд Вінниці потрібний для того, щоб місто стало знаним серед туристів. Чого ж місту не вистачало для впізнаваності до цих пір? Журналісти RIA опитали директорів та власників турфірм, які у туристичному бізнесі працюють уже не один рік. Вони розповіли, що треба, аби зробити образ Вінниці унікальним в очах приїжджих.
Ольга Гандурська (55), директор туристичного оператора «Укрвінінтур»
1. Найунікальнішим у Вінниці я вважаю музей Пирогова. Для України і для світу забальзамоване тіло - це взагалі дивна практика, а тому музей - унікальний.
2. У першу чергу, потрібно розвивати у Вінниці туристичні маршрути. Бо поки що у нас він взагалі один - фонтан “Рошен”. Це головна пам’ятка, за якою зараз їдуть туристи у Вінницю.
3. Не фонтан обрала б для логотипу - це точно. Можливо, я б взяла образ якоїсь тварини. Знаєте, на кшталт тотему міста. От, наприклад, Берлін асоціюється із ведмедем, Вроцлав - із гномами. У Вінниці теж можна було б прив’язати екскурсійні об’єкти до логотипу. Щодо слогану - не знаю, що сказати.
4. Місто треба робити доступнішим для туристів - у тому числі й іноземних. Можна придумати якісь маршрути. Наприклад, прокласти містом декілька ліній: синю, червону та зелену, які б проходили через усі визначні місця Вінниці.
5. Сьогодні Вінниця на туристичній карті України - досить невиразне місто, у порівнянні з іншими. Вона не пристосована для іноземних туристів. До мене нещодавно приходили поляки. Прилетівши до Вінниці, вони не змогли навіть мапи міста купити. А правильно сформований імідж міста зробить його знаним у інших регіонах і за кордоном.
Володимир Ходацький (45), директор КП “Подільський туристично-інформаційний центр”
1. Я вважаю у Вінниці найунікальніший фонтан та острів Фестивальний. Остров Кемпа - це родзинка нашого міста. Ця локація взагалі не використовується на повну силу. А на ньому можна проводити фестивалі, міські зібрання.
2. Для довершеності нема меж - треба розвивати усі галузі міста. У нас доволі специфічне для туризму місто, тому треба шукати свою фішку. Щоб люди знали: у Вінниці є на що подивитися, окрім фонтану.
3. Думаю, “Вінниця - усміхнене місто” для слогана підійде. У нашому місті дійсно більше усміхнених людей, ніж у інших містах України. А як логотип я б обрав смайлик.
4. Я б почав із розбудови туризму. А саме - із облаштування острова Фестивального. Він - унікальний і просто ідеальний для різного роду фестивалів, як я казав. Треба тільки з’єднати його із площею. Ну, а затверджений план будівництва мосту вже є.
5. Завдяки розбудові бренду міста до Вінниці потягнеться більше туристів. Нові вливання в бюджет міста зроблять вінничан багатшими. З’являться нові стимули для розвитку бізнесу.
Сергій Онуфрійчук (49), власник мережі агенцій «Укрвіза»
1. Чесно кажучи, раніше до Вінниці приїжджали здебільшого у бізнес-справах. Але зараз туристи приїжджають подивитися на фонтан. Це непогана тенденція: адже раніше вони не приїжджали зовсім.
2. Створювати якісь свята, події, фестивалі чи шоу. І розроблювати ті ресурси, які Вінниця має: підземелля капуцинів, ставку Гітлера, музей Пирогова, фонтан. Насправді, можна придумати багато “вдячних” ідей. Аби тільки мати час та гроші для їх реалізації.
3. Для логотипу міста найбільше підходить Вежа. Десь читав дослідження, що Вежа на Європейській площі у вінничан найбільше асоціюється з містом. Я з ними у цьому згодний. А щодо слогана: роки чотири тому ми разом із Гройсманом вже придумали його. Я маю на увазі “Вінниця - усміхнене місто”. Думаю, на ньому треба зупинитися, адже він личить нашому місту.
4. Я б використовував спочатку ті ресурси, які є в наявності. Наприклад, для початку можна було б організувати екскурсії на фабрику “Рошен” чи проклав би оригінальний туристичний маршрут через Вінницю.
5. Якщо ми хочемо, аби до нас приїжджали, то потрібно, щоб коли ми говоримо "Вінниця", у людей виникали якісь позитивні асоціації. Якщо туристичну привабливість міста сформувати на належному рівні, якщо вималювати у свідомості українців привабливий образ Вінниці, то матимемо і приплив туристів, і розвиток інфраструктури, і покращення рівня життя.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер