Нагородження проходило сьогодні, 11 грудня, у ресторані «Буржуй». Святкова програма складалась з танцювальних та вокальних номерів. Нагороди переможцям вручав президент Медіа Корпорації «RIA» Олександр Човган.
Ексклюзивними партнерами “Народного бренду 2014” окрім ресторану, де відбувалось свято нагородження, були івент-агенство “5 зірок” та мережа супермаркетів “Сільпо”.
- Ми вже другий раз виступаємо ексклюзивними партнерами “Народного бренду”, - розповідає Інна Цимбалюк, власниця івент-агенства “5 зірок”, - Нам подобається, що цей конкурс побудований на громадській інціативі. Тут ні в кого немає ніякого фінансового інтересу. Голосують за кращих прості люди і абсолютно відкрито.
За словами власниці івент-агенства завдяки цьому конкурсу вінничани не лише мають можливість отримати подарунки під час розіграшу планшетів, але й вплинути на наш ринок.
- Такі конкурси дуже потрібні, тому що лише завдяки думці споживачів можна зрозуміти хто дійсно рухається у європейському напрямку, у сучасність, - каже Інна Цимбалюк. -
Завдяки таким конкурсам, що побудовані лише на людській ініціативі, ми зрозуміємо, кому варто довіряти. Таким чином ми розуміємо хто та що робить у місті, і з яким продуктом іде в народ.
Оксана Владика директор ресторану “Буржуй”, що приймав у себе “Народний бренд 2014”, на початку вечора побажала всім гостям незважаючи на лихі часи бути кращими та тримати марку довіри. А заодно представила нового шеф-кухаря Сергія, котрий приготував усім різноманітної смакоти.
- З “Народним брендом” та корпорацією “RIA” нас пов’язують тісні та гарні відносини, - розповідає Оксана Владика. - У нас і нагороджували кращих, і кілька років тому вручали нагороду, як кращому ресторану міста.
За словами директора ресторану, акція “Народний бренд” дуже важлива як для споживачів (зрозуміти кому довіряють люди), так і для підприємців (обирати куди рухатись в бізнесі).
- Кожна людина має своє коло спілкування з якимись спільними смаками, вподобаннями та інтересами, смаки більшості людей ми не можемо знати і розуміти, - розповідає Оксана Владика. - Але в цьому нам допомагає “Народний бренд”.
Представник компанії “Сільпо”, ще одного ексклюзивного партнеру “Народного бренду 2014”, Олесій Дубчак в Вінниці не дуже довго, на подібному святі вперше і враження переповнюють.
- Ця акція показує громадську думку, яку варто знати мешканцям міста та враховувати підприємцям, - каже Олексій Дубчак.
За “Народний бренд 2014” проголосувало 2702 людини. З 1 жовтня по 5 грудня вінничани заповнювали анкети, де не просто віддавали свій голос вказаному підприємству чи магазину, а самостійно пропонували його. При заповненні анкети обов'язково вказувався номер мобільного телефону, щоб отримати код доступу. З одного номера можна було проголосувати тільки один раз. Кожен номер мобільного телефону автоматично ставав учасником розіграшу цінного призу за активність - планшета
Планшети серед учасників голосування розігрував генеральний директор «RIA» Олег Горобець.Маючи на руках 44 аркуша з номерами мобільних телефонів в кожному, Олег Горобець просив назвати гостей вечора два числа в довільному порядку від 1 до 44. Перше число вказувало на номер сторінки, друге - на порядковий номер в переліку мобільних номерів. Таким чином випадковість зіграла свою роль, троє вінничан отримали несподівані подарунки.
На завершення вечора гостей пригощали величезним тортом з написом «Народний бренд 2014» від «Львівської цукерні»
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Клеонова Таня
Анонім
Анонім
Дарья