До редакції звернулася пенсіонерка Ольга Бойко. Жінка принесла до нас одну з численних скарг на «бюрократію в Укртелекомі». Вона розповіла, що в травні у неї раптово пропав стаціонарний зв’язок.
— Я хотіла подзвонити сестрі, якій вже 81 рік. Піднімаю слухавку, а замість гудків — шипіння, лускання та неможливо подзвонити. Подзвонила на гарячу лінію «Укртелекому» і попросила техніків, аби відремонтували телефон. Не прийшли. Зверталась ще раз. Знову ніхто не прийшов. І так було увесь травень, — каже вінничанка.
За словами Бойко, вона справно оплачує послуги зв’язку. І на «ледачих» техніків вона пішла скаржитися в управління «Укртелекому», що на Соборній,8.
— Просила їх перевірити, що з моїм телефоном. А ці робітники записували мій мобільний номер, казали, що подзвонять і скажуть, що трапилося. Однак мені ніхто не дзвонив, а мій міський телефон досі мовчить, — пояснила пенсіонерка.
Далі вона почала масово писати скарги на «Укртелеком». На гарячу лінію «Цілодобова варта», на облдержадміністрацію, на міську раду. Усюди, де могла.
— Помітила, що вони мої скарги чомусь відправляють у Київ. А потім дізналась, що й мої виклики щодо ремонту телефону також спочатку відправляють на столичне управління «Укртелекому»! О це так бюрократи! — обурюється жінка.
Згодом Ольга дізналася, що крім неї не працює телефон в будинку тільки в одній квартирі. У її сусідки також починається стаціонарний номер телефону на «51».
Аби прояснити ситуацію журналіст звернувся до вінницького управління «Укртелекому». Там пенсіонерку впізнали одразу.
— Бойко? Так ми її добре знаємо. Річ у тому, що в нас змінилася процедура: заява на прийом та ремонт телефону тепер направляється спочатку в Київ. Зараз я дізнаюсь, що в неї трапилося, — сказала операторка та попросила трохи часу, аби дізнатися більше подробиць про ситуацію з телефоном вінничанки.
Через півгодини знову подзвонили на приймальню.
— Там, справді, в неї довго не працює телефон. Сказали, що в неї кабельне пошкодження мережі. Їй мають незабаром відремонтувати телефон. Тим паче, її ситуація на контролі у керівництва в Києві та у Вінниці, в міськвиконкомі. Їй варто просто почекати.
Щоправда, пенсіонерка не дуже зраділа такій новині. Вона вже мало сподівається на скоре вирішення проблеми зі стаціонарним телефоном. Жінка пообіцяла й надалі ходити до «Укртелекому» зі скаргами — «буде брати змором».
Нагадаємо, раніше ця жінка відсудила власну субсидію в міської влади.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
bond
bond
Дід