За перші 15 днів дії нових правил розмитнення «легалізацію» пройшли 1000 автомобілів, які раніше їздили по Україні на єврономерах. Кількість не надто вражаюча, тим більше, якщо порівняти її з розміром усього парку «євроблях». Дехто скаржиться на надто високі податки, і це можна було б вважати головною причиною настільки низьких темпів «легалізації», однак, 7000 легковиків, які були розмитнені як «свіжопригнані» за той же час, свідчать про інше. Темпи першого імпорту вживаних авто зараз вдвічі вищі, ніж за раніше діючими пільговими ставками акцизу. Виходить, не все впирається в розмір розмитнення.
Якщо пожвавився «пригон» авто з пробігом, можливо, активізувався і весь авторинок в цілому? Насправді так і є: в листопаді було продано 11,5 тисяч вживаних авто, що на 84% більше, ніж у тому ж місяці минулого року, а загальна частка «беушних» машин на ринку склала 61% від обсягу первинних реєстрацій. У трійку найпопулярніших марок увійшли Volkswagen, Renault і Skoda.
Вивчаючи активність вторинного ринку автомобілів, просто гріх не скласти рейтинг найбільш популярних моделей, які продавалися і, відповідно, купувалися частіше за всіх. Лідером листопада по кількості оголошень на AUTO.RIA, закритих з відміткою «продано», став Volkswagen Passat B5. На другому місці Opel Vectra B, за ним – всім відомий Daewoo Lanos. Цікаво що ВАЗи, котрі раніше лідирували у подібних добірках, цього разу не потрапили навіть у першу десятку.
Купуючи автомобіль з пробігом, звісно ж, цікаво дізнатися про його надійність. Адже у кожного авто є дві ціни: одну ви платите раз, при покупці, а другу – весь час, поки автомобіль є у вас. Для того, щоб мінімізувати ризики збільшення другої статті витрат, експерти, що випускають діагностичне програмне забезпечення, склали рейтинг найнадійніших моторів, вивчивши дані понад 5 мільйонів авто, випущених з 1996 року. У число кращих потрапили мотори Toyota, Acura, Hyundai, Honda і Mitsubishi.
А збирають, як не важко здогадатися, якщо ви стежите за статистикою українського автопрому, «Шкоди» на «Єврокарі», яких у минулому місяці було випущено 439 штук, що, по суті, становить левову частку від усього обсягу виробництва (520 транспортних засобів). Автобусів, які залишили заводські ворота, було 78, вантажівок – всього дві. Тепер, якщо скласти всі числа разом, вийде, що не вистачає одного автомобіля. Де ж він? Та от: одне авто вдалося зібрати на АвтоЗАЗі. Заради перевірки заводського обладнання, як пояснили представники колишньої головної автофабрики країни.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Читайте також:
Найпопулярніші нові авто, як справи з новим розмитненням та тест-драйв: огляд автоновин
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер