Темпи продажів нових авто трохи знизилися: мінус 4% порівняно з листопадом 2017-го. А ось тенденції збереглися: купують в основному кросовери. Лідирує, як і раніше, KIA Sportage, за ним з різницею у 2 авто йдуть Renault Duster і Nissan Qashqai. Всього в листопаді автосалони покинули 7 300 автомобілів, а з початку року українці придбали 74 800 нових машин.
Розмитнення за новими правилами запрацювало, але поки, здається, лише «на папері». На практиці ж підсумки першого тижня дії нових законів доволі скромні: всього 222 колишніх «євробляхи» отримали українські номери. Зробивши нескладні розрахунки, ми з'ясували, що якщо темпи не прискоряться, на «легалізацію» всього парку машин на єврономерах піде більше 40 років. А щоб встигнути розмитнити всі завезені в Україну «євробляхи», швидкість «легалізації» повинна бути не менше 19 тисяч авто в тиждень.
Після офіційного оприлюднення текстів законів про нові правила розмитнення, виявилося, що екостандарти для вживаних авто не скасовані, як про це раніше повідомлялося в прес-релізах держорганів, а змінені. Обмеження по Євро-2 залишається, а значить, вікова межа на імпорт легковиків з пробігом встановлена на рівні 1995 року. Для покупців автомобілів на кожен день машини старше 20-ти років не становлять особливого інтересу. А от шанувальникам ретро-автомобілів повна відміна «Євро» могла б відкрити доступ до світових ринків. На жаль, про колекційні авто українським ентузіастам поки залишається лише мріяти...
Якщо ви планували придбати новий електричний кросовер, до недавніх пір ви могли вибирати будь-який варіант, за умови, що це буде Tesla Model X. Причому, обслуговувати її довелося б за кордоном, без шансів на «гарантійку» в Україні. З листопада ситуація змінилася: автосалони Jaguar почали продавати i-Pace. Якщо вірити відеороликам із порівняннями поки двох конкурентів на ринку, то «електричка» від «Ягуара» — цілком гідний варіант з «дорослими» характеристиками. Ціна питання в Україні – від 67 640 євро.
Пікапи в Україні поки що не набули особливої популярності, та і Європа продовжує кататися на скромних компактних сіті-карах. То чому ж американці настільки прив'язані до «міні-траків»? Один лиш «Форд» випускає один автомобіль з таким кузовом щохвилини! Щоб задавати менше питань і отримати більше відповідей, ми провели тест-драйв Ford Ranger у виконанні Black Edition. І тепер готові поділитися своєю думкою про те, чому ж пікапи так популярні в деяких країнах.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Читайте також:
Куди діваються німецькі дизелі та як обійти норми «Євро». Огляд автоновин
Нові вимоги до розмитнення «євроблях» та тест-драйв: огляд автоновин
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер