Закони, які встановлюють новий порядок нарахування акцизу на легкові автомобілі та скасовують норми «Євро», набрали чинності 25 листопада. Тепер розмитнення легковиків проводиться за новими правилами, а деякий час — навіть зі знижкою. Разом із цим фактично закрито схеми з «транзитними» і «тимчасово ввезеними» автомобілями, які експлуатували аж ніяк не іноземці.
Митники повідомили про перші «легалізовані» машини, які до цього їздили по Україні на єврономерах, а ми встигли створити добірку порад, як на нових правилах розмитнення можна зекономити, а також дали першу порцію відповідей на часті запитання по цій темі.
Нова «трійка» покажеться нам «живцем» не раніше лютого наступного року. А до того можна як слід вивчити фотографії, причому не шпигунські, а від виробника. На них можна в усіх деталях розглянути два варіанти кузова: седан і хетчбек, які відрізняються не лише формою задньої частини, але і загальним стилем. А якщо придивитися уважно, на одному з фото можна помітити букви AWD: значить, повнопривідні версії нової Mazda3 теж будуть!
Американський автогігант знову впав у депресію: прес служба концерну повідомила про закриття декількох заводів, що виготовляють автомобільні компоненти, а також про зупинку виробництва ряду моделей, серед яких є культовий (для американців) Chevrolet Impala і унікальний електрогібрид, який зібрав цілу армію фанатів, Chevy Volt. Якщо справи не підуть на покращення, у найближчі роки буде згорнута діяльність ще кількох автозаводів, а 7 тисяч співробітників GM опиняться в пошуках нової роботи. Президент Трамп вирішив взяти ситуацію під контроль: «Створіть автомобіль, який буде користуватися попитом», - порадив він у Твіттері керівництву автоконцерну. А що, логічно...
Після презентації нового хетчбека і універсала, японці показали світовий бестселер в кузові седан. Причому, відразу в двох варіантах, для американського і «глобального» ринку. Всередині вони відрізнятися не будуть, а от стиль екстер'єру різний: «американка» отримає більше спільних «розкутих» рис з хетчбеком та універсалом, а «світова» модифікація збереже більш стриманий, діловий стиль.
В Європу машина буде поставлятися з двигунами на 122 і 132 кінські сили; варіанти «коробок» - 6-ступенева механічна або варіатор. Обіцяють і гібридну версію, із заявленою витратою бензину трохи більше 4-х літрів на сотню. Очікується, що в автосалонах Старого світу модель з'явиться навесні наступного року.
Якщо «Дастер» вам здається занадто «фермерським», є сенс поглянути на «Каптюр»: у нього куди «цивільніший» вигляд, хоча габарити скромніші й лише передній привід. Познайомившись з автомобілем ближче, ми з'ясували, що з внутрішнім простором у машини проблем немає, а матеріали, використані всередині салону, стали більш якісними. Дизельний варіант зі 6-ступеневим «роботом» порадував витратою палива: трохи більше 5-ти літрів у місті, близько 4-х на трасі. А от жорстка підвіска, неінформативне кермо і слабка шумоізоляція, доповнена гуркотом заднього сидіння і порипуванням пластику, позитиву не додали. Може, не такий він вже і «фермерський», цей ваш «Дастер»?
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Читайте також:
Куди діваються німецькі дизелі та як обійти норми «Євро». Огляд автоновин
Нові вимоги до розмитнення «євроблях» та тест-драйв: огляд автоновин
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер