Вінницький тролейбус до Стрижавки не поїде, але може з’явитися у Агрономічному

Вінницький тролейбус до Стрижавки не поїде, але може з’явитися у Агрономічному
  • Звернення прокласти тролейбусну мережу з Вінниці до Стрижавки набрало понад 450 підписів.
  • Місцева влада відповіла, що за кошти міського бюджету прокладати його не буде.
  • Хоча у мерії розмірковують над будівництвом мережі до села Агрономічного

На початку лютого Ірина Буланова звернулася до влади Вінниці з пропозицією продовжити рух тролейбусів з вулиці Київської до Стрижавки. Бо, за її словами, багато стрижавчан навчається і працює у обласному центрі, але транспорту з Вінницею обмаль. Петиція швидко назбирала необхідну кількість підписів, і 18 лютого вінницька влада дала відповідь.

«Селище міського типу Стрижавка не входить до Вінницької міської ОТГ, тому відсутні законодавчі підстави для фінансування будівництва тролейбусної мережі до селища коштом бюджету Вінницької громади», — йдеться у відповіді з підписом заступника міського голови Миколи Форманюка.

Хоча у кінці відповіді зазначають, що «якщо Стрижавка приєднається до Вінницької міської ОТГ, то розглядатиметься питання щодо покращення транспортного обслуговування, у тому числі запровадження тролейбусного маршруту».

Відео дня

Утім, село Агрономічне не є частиною Вінницької міської ОТГ. Але влада розмірковує над тим, аби прокласти тролейбусну мережу з Вінниці. З літа 2018-го року там ремонтували дорогу за кошти Дорожнього фонду, бюджету Вінниці та Вінницької ОДА.

«Довколишній район досить активно розвивається. Тому від розворотного кола біля Аграрного університету планується встановлення опор контактної мережі з перспективою продовження тролейбусної лінії до запроектованого розворотного кільця в районі об’їзної дороги», — писав міський голова Сергій Моргунов у своєму фейсбуку

Жителі Агрономічного так само зверталися зі скаргами на погане транспортне сполучення з обласним центром та подавали петиції, щоб домогтися появи електротранспорту.

Читайте також:

  • «Таємний» транспорт для промзони. Як прожив свої 55 років тролейбус у Вінниці
  • Ми перевірили: як платити за проїзд через SMS
  • Е-квиток у Вінниці: коли запустять, де взяти картки та як платити смартфоном

Фото в матеріалі: Володимир Філатов, з фб-сторінки Сергія Моргунова

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (4)
  • Agapit Hlipa
    потрібна монетизація пільги пенсіонерам.і цікаво що є пост уряду по цьому.але соціальну рівність не впроваджують.десоветизацією і не пахне.на словах тільки в Європу.в нас більше їздиш в 10раз то більше в 10р отримуєш трансп дотації.бо дотують не бідн людину а тролейбус трамв.і з 1500грн пенсії може їзд 1раз в тиждень а працюючий пенсіонер з 3000пенс 5раз в тиждень+ 3000 ще заробляти і виходить в 4рази багатшого ця система дотує в 5раз більше.тому і напозичались за 28років 78млр дол.жируємо.світ дотує тільки найбідніших.іначе збанкрутують як економіка СССР яка дотувала і субсидувала всих і вся.в трол і трамв 50% пенсіонери і 100% скидка, і ненормована пільга  по кількості.а в райцентрах 1день в місяць пільговий.навіть пільг-й газ чи електрика нормують а не бездонно кубів чи кіловат
  • Tania Dzubenko
    Роботи робилися Не в Агрономічному а в Вінниці і на трасі Вінниця-Гнівнань. А нове кільце тролейбуса буде біля об'їзної, якраз недоходячи пару метрів таблички Агрономічне. Так що статтю писала зовсім некомпетентна людина..
  • Жора
    Денежные мешки агрономичного выиграли вопрос у ден мешков Стрижавки. Цена вопроса.....

    вот в чем ответ)))))
    Вінничанин reply Жора
    Денежные мешки ездят в троллейбусах. Жора, у тебя спермотоксикоз. Фальстарт, Жора, ещё зима, до весны далеко.

keyboard_arrow_up