Головна відмінність цього додатку від всіх інших у тому, що в основі лише голосове спілкування. Якщо простими словами: у соцмережі є величезна кількість голосових кімнат (чатів), де люди говорять між собою. Ви можете створювати свої кімнати і говорити, а можете просто слухати розмови інших.
Втім є два великих але: скачати Clubhouse можуть лише власники Apple та потрапити туди можна лише за запрошенням (інвайтом).
Отже для того, що туди потрапити, потрібно, щоб вас хтось запросив. Наприклад, хтось з друзів, які вже там є. Можна також завантажити додаток, подати заявку на реєстрацію і почекати, поки її схвалить хтось із користувачів, що мають ваш номер в списку контактів. Ми, до слова, так і зробили. Просто зареєструвалися і чекали, поки нас додали.
Кількість інвайтів обмежена: одна людина може відправити максимум два запрошення, згодом їх може з'явитися ще кілька.
Після того, як ми встановили додаток, потрібно вказати номер телефону та обрати теми, що вас цікавлять. Наприклад, менеджмент, екологія, мистецтво чи музика. Відповідно, на ці теми соцмережа буде показувати вам розмови. Також ви можете підписатися на людей, які вас цікавлять. Наприклад, на Марка Цукерберга, який вже є у цій мережі чи Ілона Маска.
Також ви можете надати доступ додатку до списку своїх контактів на телефоні і так можна дізнатися, хто із ваших знайомих вже користуєтесь Clubhouse, і підписатися на них.
Далі — залишається лише слухати та створювати дискусії, що відповідають вашим інтересам та підпискам. А соцмережа сповіщатиме про нові розмови. До словами, записувати розмови заборонено правилами соцмережі, тож все відбувається у прямому ефірі. В одну кімнату можуть увійти до 5 000 учасників одночасно.
Ми запитали наших читачів, чи користуються, вони вже цієї соцмережею. Наразі із 1500 опитаних людей лише 7% тестують Clubhouse. Спробували у самій соцмережі в пошуку ввести слово «Вінниця», і побачили, що чимало містян вже зареєстровані. Наприклад, у п’ятницю ми потрапили на лекцію про те, як створили ідею успішного ресторану, де одним із спікерів був вінницький власник закладу «Білий налив» Антон Зарічнюк.
— Дізнався про цю соцмережу з інших соцмереж, як не дивно, — каже Антон. — Всі інфлюенсери, на яких я підписаний, писали про цей Clubhouse. Тож, я теж почав шукати запрошення. Ажіотаж до цієї соцмережі великий через те, що не кожен може туди потрапити. Я скачав додаток, і отримав інвайт від друга.
За словами Антона, для нього насамперед Clubhouse — це платформа, де можна отримати безкоштовні знання від чудових спікерів.
— Лідери думок за за свої тренінги беруть немалі гроші, а тут є можливість поспілкуватися з різними відомими та крутими людьми цілком безкоштовно, — каже ресторатор. — Якщо знаєш іноземну мову, то взагалі є можливість послухати, наприклад, Ілона Маска чи інших успішних людей у різних сферах. Впродовж останніх трьох днів я долучався до різних «кімнат» і слухав. Свою власну кімнату ще не створював, проте планую.
Серед пошуку бачимо, що користуються цієї мережею, до прикладу, і вінницькі сімейні лікарі, і ведучі, і маркетологи. Більшість — поки лише слухає.
Вінничанка Юлія теж вже близько тижня користується новою соцмережею і розповіла нам, які переваги виокремила для себе.
— Про Clubhouse дізналась зі сторіз української акторки. Скачала і собі, зареєструвалась і через кілька годин мене «підтягнула» зі списку очікування моя знайома. Спершу було не зовсім зрозуміло, як все працює. Зайшла в рандомну кімнату, а там всі говорять арабською мовою. Витратила ще трохи часу і нарешті знайшла кімнату за інтересом, — розповідає Юля. — Поки що я не пробула створювати свою кімнату чи навіть говорити з кимось, але у майбутньому мені було б цікаво спробувати це. Розцінюю Clubhouse, як місце, де можна дізнатись цікаву інформацію від фахівців своєї справи, а також обговорити важливі питання про повсякденне життя. Щоправда, чим більше учасників додається в цю соцмережу, тим більше стає заспамленого контенту. Наприклад, створюють кімнати, де всі мовчать і підписуються один на одного.
Юля думає, що з часом Clubhouse тільки набиратиме популярність, бо це щось нове і не схоже на соцмережі, якими ми користуємося зараз.
Також активно користуються новою соцмережею українські знаменитості. Зокрема, там уже є такі відомі особистості як співак Святослав Вакарчук, співзасновник MonoBank Дмитро Дубілет, економіст Сергій Фурса, екс-нардеп Мустафа Наєм, колишній прем'єр-міністр України Олексій Гончарук, підприємець Андрій Федорів та інші.
Підпалює цікавість до соцмережі однозначно її недоступність для усіх. Ви задаєтесь питанням: «А що робити, якщо у мене немає друзів, які можуть дати мені запрошення?». Варіантів відповіді є кілька: чекати або ж можна купити інвайт.
Якраз через наплив охочих люди й почали заробляти на інвайтах. Зокрема, почали продавати ці запрошення в Clubhouse через eBay, OLX та інші майданчики. На OLX їх можна купити в середньому за 150-300 грн. Продають їх й вінничан теж.
На початку лютого видання Business Insider розповідало, що ціни на такі інвайт на eBay досягали 100 доларів.
До слова, упродовж останніх днів тестувати функцію аудіочатів, аналогічних Clubhouse, вже почав Twitter, вона матиме назву Spaces. Також New York Times пише, що Facebook теж вирішив створити аудіочат.
А ви вже користуєтесь новою соцмережею?
Читайте також:
Подкаст «Тут така тема»: говоримо з сомельє про вино і те, як почати у ньому розбиратися
Де більша ймовірність заразитися коронавірусом в офісі, ресторані або магазині? (ІНФОГРАФІКИ)
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Oleg Slisarchyk