Кілька тижнів тому, 27 грудня 2018 року, у центрі Вінниці вибухнуло колесо тролейбуса під час руху. Кількох людей забрали до лікарні. Один із травмованих пасажирів отримав закритий перелом обох гомілкових кісток без зміщення.
Після інциденту керівник комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко говорив, що тролейбус арештували. Він знаходиться на території тролейбусного парку
— Опломбований і доступу до нього ми не маємо, — каже Луценко. — Колеса зняті й також опломбовані. Поки слідство не буде завершено ми не маємо права підходити до тролейбуса взагалі.Прес-офіцер поліції області Анна Олійник на своїй сторінці у facebook написала, що за фактом травмування людей у тролейбусі відкрито кримінальне провадження за частиною 1 статті 286 Кримінального кодексу України (Порушення ПДР чи правил експлуатації транспорту, через яке травмувалися люди).
Слідчі встановлять, хто мав відповідати за технічний стан тролейбуса, перевіряв його справність перед виїздом і ряд інших моментів, через які травмувалися люди. Уже відомо, що одна людина госпіталізована, двоє — після надання допомоги лікарями від госпіталізації відмовились.
За інформацією з ухвали, яка оприлюднена в судовому реєстрі, правоохоронці допускають, що працівники «ВТК» випустили в експлуатацію технічно-несправний тролейбус. А під час руху розгерметизувалося ліве внутрішнє заднє колесо. Вибух призвів до деформації підлоги салону, через що троє пасажирів тролейбуса отримали травми.
4 лютого 2019 року суд дозволив провести експертизу, яка має дати відповіді на такі питання:
Яка причина руйнування шини та камери заднього лівого внутрішнього колеса тролейбуса, що призвело до його розгерметизації?
Чи могла розгерметизація колеса тролейбуса статися під час руху, внаслідок контакту зовнішньої поверхні шини з нерівностями (вибоїнами, трамвайними коліями) дорожнього покриття?
Чи стався вихід повітря з шини колеса внаслідок порушення Правил експлуатації даного транспортного засобу, або браку колеса заводу- виробника?
Якщо розгерметизація колеса сталася внаслідок порушення Правил експлуатації, чи міг механік та водій виявити дану несправність до та під час руху тролейбуса?
Нагадаємо, що після аварії Михайло Луценко говорив, що усі пасажири, які купляють проїзний квиток, є застрахованими.
— У нас є фонд ДТП, з якого ми можемо відшкодовувати витрати на лікування, якщо в аварії винна транспортна компанія, — сказав він.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Валентина Герук
без
Pavlishin Sergey
Заводський брак буває скрізь. Власника заводу притягуйте )))
Natik Natik