В «Агенції просторового розвитку», яка досліджує роботу тестового кола перед Староміським мостом, опублікували проміжні результати експерименту.
«Моніторинг роботи кругового перехрестя показав, що у пікові години спостерігається певне зменшення загальної пропускної здатності перехрестя у порівнянні зі світлофорним регулюванням в межах 3-5%», — йдеться в дописі.
Кільцева розв’язка мала дати збільшення пропускної здатності на 30% і разом з тим, зменшити затримки транспорту на перехресті. Такі розрахунки наводила у звіті івано-франківська компанія «Урбан Прогрес».
Але, фактично, таких значень не отримали, зазначає директор КП «Агенція просторового розвитку» Максим Кравчук. В міжпікові години є зменшення затримок, але коло не працює, як треба, в години пік.
Рух на перехресті під час роботи світлофорів. Ранкова година-пік
— При запуску кільцевої розв'язки було змінено циклограму на світлофорах по Коріатовичів - Городецького та Успенського - Маяковського з метою надати більший пріоритет транспортним потокам, що рухаються від кругового перехрестя. Але це не дало позитивного результату, — каже Кравчук. — Бо, наприклад, у вечірню годину-пік значний поток транспорту спускається з вулиці Пушкіна. Хоча ця вулиця другорядна, але транспорт, який їде по Коріатовичів, пропускає авто, що виїжджають з Пушкіна. Утворюються затримки.
За словами керівника «Агенції», ще одна можлива причина того, чому кільцева розв'язка не дала бажаного результату — порушення водіями правил дорожнього руху: ненадання переваги транспорту, що рухається по колу та поворот з неправильно обраної смуги руху. В середньому відбувається близько 60 таких порушень за годину.
Рух на перехресті по кільцевій розв'язці. Ранкова година-пік
Зараз компанією «Урбан Прогрес» на замовлення Агенції просторового розвитку виконується порівняння світлофорного регулювання та кругового руху.
— Підрядник має розрахувати, чи можна на прилеглих перехрестях ще збільшити час на світлофорах для проїзду транспорту, який рухається від кільцевої розв'язки. Це перший варіант, — розповідає директор «Агенції просторового розвитку». — А другий варіант — повернути світлофорне регулювання на перехрестя перед Староміським мостом і розрахувати, якою має бути циклограма світлофорів на прилеглих перехрестях, щоб не утворювалося значних затримок транспорту.
Крім того, у дописі «Агенції просторого розвитку» зазначили, що вивчають «можливості організації двостороннього руху на вулиці Городецького». Як це допоможе розвантажити перехрестя перед Староміським мостом?
— Автомобілі, які рухаються в напрямку Поділля, Свердловського масиву, не можуть проїхати перехрестя Коріатовичів-Городецького без затримок. І потік транспорту накопичується від цього перехрестя до кільцевої розв'язки і собою блокує можливість проїзду, — каже Максим Кравчук. — Враховуючи пропозиції Концепції реорганізації мобільності в центральній частині міста, підряднику поставили завдання: розрахувати можливість облаштування двостороннього руху, щоб для потоку, який їде в бік масиву, з'явився правий поворот за «зеленою стрілкою» на Городецького. Але там є теж обмеження: занадто вузька проїзна частина на в'їзді з вулиці Коріатовичів.
Коло на Коріатовичів, нагадаємо, вважають небезпечним 57% водіїв. Результати онлайн-опитування.
Як вам організація руху на колі по Коріатовичів?
Читайте також:
На Київській змінять перехрестя, щоб прибрати затори. Аналіз плану реконструкції
Чому на перехресті Келецької і Лялі Ратушної не буде світлофорів на всіх напрямках
Муніципальний евакуатор. Куди відвозять авто та як уникнути покарання?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер