У Вінниці оновлюють зупинку біля трамвайного депо — готують платформу під низькопідлогові VinWay та Tram-2000

У Вінниці оновлюють зупинку біля трамвайного депо — готують платформу під низькопідлогові VinWay та Tram-2000
  • У місті оновлюють трамвайні зупинки, щоб вони відповідали сучасним стандартам доступності.
  • На зупинці біля депо піднімають платформу до рівня, зручного для нових низькопідлогових трамваїв, зменшуючи різницю у висоті між підніжкою та зупинкою.
  • Це зробить посадку простішою для людей старшого віку, пасажирів з інвалідністю та батьків із візочками.

У Вінниці стартує впровадження нового – цюріхського – стандарту доступності для трамвайних зупинок. Вони стануть більш зручними: відстань між підніжкою трамвая та платформою буде мінімальною, що полегшить пересування пасажирам з інвалідністю, батькам із маленькими дітьми та людям похилого віку. Про це повідомили на сайті Вінницької міської ради.

Наразі новий підхід впроваджують на трамвайній зупинці імені Олександра Музики. Її роблять так, щоб вона була зручною вже зараз і повністю готовою до оновленого низькопідлогового транспорту, який місто поступово вводить у роботу: адже невдовзі у Вінниці з’явиться модернізований Tram-2000 з низькопідлоговою секцією, а також зростає кількість «VinWay». У цій роботі місту допомагають швейцарські експерти з мобільності.

Тут планується підняти платформу зупинки до висоти 30 сантиметрів, завдяки чому підніжка трамваїв, головним чином «Tram 2000», буде опускатися максимально можливо до рівня платформи зупинки.

Крім того, в межах робіт, передбачається також облаштування підвищенних бордюрів та смуги тактильної плитки для кращої орієнтації людей з порушеннями зору. Також передбачається оновлення павільйонів зупинки.

— Це одна з перших зупинок, де ми впроваджуємо нові підходи. Нещодавно схожі роботи завершились на трамвайній зупинці «Лісопарк». Тепер продовжуємо реалізовувати нові стандартні доступності на трамвайній зупинці імені Олександра Музики. В межах робіт, завдяки підняттю платформи, відстань між підніжкою трамвая та платформою зупинки максимально зменшується. На даний час це рішення найкраще працює з трамваями Tram-2000 і враховує не лише наявну на сьогодні ситуацію з транспортом, а й також розраховане на подальше оновлення трамвайного парку.

Тобто ми не просто оновлюємо зупинки, а й робимо це в комплексі з іншими заходами, які мають одну мету — зробити пересування містом максимально зручним, — зазначає директор департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради Юрій Семенюк.

Місто оновлює парк: уже працюють низькопідлогові «VinWay», а незабаром з’явиться і перший модернізований Tram-2000 з низькопідлоговою секцією. Саме під такий рухомий склад і адаптовують зупинки. У цьому Вінниці допомагають швейцарські фахівці, які діляться своїми технічними рішеннями та стандартами доступності.

Як зазначає директор департаменту транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради, оновлення зупинок — це частина більшого процесу.

— Піднімаємо платформи не просто для ремонту. Це підготовка до нового транспорту, який заходить у місто. Коли буде більше низькопідлогових трамваїв, посадка стане значно простішою — без великих перепадів висоти. Це важливо і для людей старшого віку, і для пасажирів на кріслах колісних і для батьків з дитячими візочками. Ми паралельно працюємо над модернізацією Tram-2000 і над тим, щоб зупинки підходили під їхній рівень.

Швейцарські колеги допомагають нам технічно, тому рухаємося швидше й впевненіше, — додає Андрій Сорокін. Ще в 2006 році у місті за ініціативи тодішнього міського голови Володимира Гройсмана затвердили програму «Вінниця зручна для всіх». З того часу місто системно втілює принципи доступності в публічному просторі.

Незабаром, нагадаємо, на вулицях Вінниці може з’явитися трамвай із низькою підлогою, зібраний на потужностях ВТК. Йдеться про вагон Tram-2000 — модернізований варіант добре знайомих вінничанам швейцарських трамваїв.

— Зараз тривають монтажні роботи. Обкатка планується наприкінці жовтня або на початку листопада, — розповідає технічний директор КП «Вінницька транспортна компанія» Володимир Дудко. — Після сертифікації ми зможемо випустити його на лінію. Якщо все пройде успішно — розпочнемо планування виробництва й інших вагонів.

 

Читайте також:

Через Вінниччину летіло понад 40 ракет на Захід. Країна пережила одну з найважчих атак

Загинув водій, троє людей у лікарні. Під Гайсином зіткнулися KIA і Ford

Коти шукають тепло під капотами. Будьте уважні, перш ніж завести авто

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up