Реконструйований термінал аеропорту «Вінниця» матиме площу 11 тияч м2. Реконструюють бомбосховище та приміщення перепланують повністю. Дивіться модель, як має виглядати аеропорт після реконструкції.
— Проект є унікальним, з виразним фасадом і сучасним інтер’єром. Для міста він стане візитівкою сучасних підходів у розвитку міста. Об’єкт має залізобетонний каркас, деякі панелі перекриття будуть демонтуватись для можливості надбудови 2-го і 3-го поверху. Проект виповідає класу наслідків СС3, розрахований на сейсмічність 7 балів. В складі проекту також запроектовані: насосна станція пожежного і питного водопроводу, сучасний паркінг, з місцями для електричних машин і благоустрій території, — розповідають на сайті компанії «УВТ ГРУП» (UVT GROUP), яка виконує реконструкцію аеропорту «Вінниця».
В рамках реконструкції планують надбудований третій поверх, окремий вхід для VIP персон і двоє гейтів для відправлення пасажирів. Термінал також матиме змогу приєднати телескопічні рукава, можливість розширення міжнародної зони без перепланування технологічного процесу.
— За сучасними вимогами новий термінал відповідає класу А,В енергоефективності. Для досягнення чого були виконані низка заходів, а саме: утеплення фасаду і повна його заміна на сучасні утеплюючи матеріали і керамічне покриття, нове скління на базі фасадних систем Reynaers. Проектом передбачена сучасна система диспетчеризації та автоматизації BMS, на базі обладнання Siemens, яка має контролювати всі параметри температури, враховуючі різні робочі зони, роботу теплового пункту, роботу всіх систем інженерного забезпечення та протипожежного захисту, — повідомляють будівельники.
Дизайн інтер’єрів максимально проявляє металеві конструкції і бетонний каркас будівлі, при цьому лишаючись світлим і просторим. Обладнаний додатковими прозорими ліфтами, металевими сходами з довговічним покриттям. На стелі другого світла і над сходовими шахтами розташовані світлові ліхтарі які надаюсь додаткового освітлення в просторі приміщення і виконують функцію димовидалення, що дало змого уникнути великих повітропроводів димовидалення і компенсації. В будівлі передбачені VIP зали з сучасним затишним інтер’єром і конференц залом.
Технологія аеропорту передбачає пропускну здатність багажної системи до 400 багажів на годину, термінал обладнаний всіма засобами протипожежного захисту, враховує вимоги людей з обмеженими можливостями і обладнаний необхідними медичними заходами.
Планувальні рішення відповідають стандартам ІКАО, для розрахунку потоків людей по терміналу з урахуванням графіку завантаження терміналу по розкладу була використана індивідуально розроблена математична модель, а також модель для розрахунку евакуації людей при пожежі.
Варто додати, що авторське право на проект належить головному архітектору проекту Агафонову Олексію В’ячеславовичу і ТОВ «УВТ ГРУП».
Нагадаємо, на сесії міськради, 31 травня, стало відомо, що державна експертиза погодила проект реконструкції злітно-посадкової смуги вінницького аеропорту. Як розказав керівник департаменту транспорту, енергетики та зв’язку Михайло Варламов, очікувана вартість 1-ої черги реконструкції — 998 мільйонів 1112 тисяч гривень.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер