Державіаслужба України планує змінити деякі правила авіаперевезень. До них відносяться норма перевезення ручної поклажі, розмір компенсації за втрату багажу, термін завершення реєстрації та посадки на рейси.
Плановані зміни перераховані в проекті наказу Державіаслужби.
Згідно з документом, авіакомпанії отримають право самостійно визначати час закінчення реєстрації на рейси і посадки в літаки. Діючі правила говорять, що реєстрація повинна завершуватися не раніше 45 хвилин, а посадка на борт - не раніше 15 хвилин до вильоту, повідомляється на сайті Аvianews.
Змінюються вимоги до ручної поклажі. Зараз її загальна вага не повинна перевищувати 7 кг, хоча авіаперевізник може збільшити безкоштовну норму. Нові правила передбачають, що мінімальна вага ручної поклажі не повинна бути менше 5 кг. При цьому пасажир зможе взяти в салон понад норму жіночу (чоловічу) сумку або рюкзак. Встановлювати їх вага і габарити будуть авіакомпанії.
Як і раніше, понад норму також можна буде взяти папку для паперів, пресу, верхній одяг, парасольку або тростину, харчування для дитини, дитячу дорожню люльку для немовлят до 1 року, прогулянкову дитячу коляску, складне інвалідне крісло, милиці.
Проект нових правил скасовує вимогу про безоплатне перебронюванням квитка, якщо перший рейс запізнився і пасажир не встиг на другий рейс при оформленні перельотів окремими квитками.
Також рейс буде вважатися скасованим, якщо його затримка перевищила 48 годин. Не вважається скасованим рейс в разі зміни аеропортом вильоту або прильоту в межах одного міста. Або якщо авіакомпанія передала пасажирів іншої компанії для перевезення спеціально організованим рейсом.
Максимальну відповідальність авіаперевізників за затримку рейсу пропонується збільшити з 4694 до 5346 спеціальних прав запозичень ($ 7324). А відповідальність за пошкодження, втрату або затримку багажу - з тисячі сто тридцять один до 1288 спеціальних прав запозичень ($ 1765).
Авіакомпанії хочуть зобов'язати містити цілодобові колл-центри. Зараз авіаперевізники повинні забезпечувати цілодобову підтримку тільки при виконанні рейсів у нічний час.
Ще одне нововведення стосується сервісів-посередників, які допомагають пасажирам отримувати компенсації. Уповноважені органи з питань цивільної авіації отримають право вимагати від посередників надати копію паспорта пасажира, інтереси якого представляються, і оригінал довіреності, на якому повинен стояти оригінал підпису.
Пропонують прибрати і докладний список документів, за якими можлива реєстрація на рейс. Реєструвати будуть на підставі документів, що засвідчують особу, визначених законодавством.
Читайте також:
З Вінниці до Болгарії за півтори години: відкриють новий авіарейс
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер