У зв’язку із запуском у Вінниці сервісу Uber, ми вирішили подивитися, як відрізняється ціна цієї нової служби таксі від старих.
Маршрут: центральний автовокзал — готель «Профспілковий».
Корисне посиланняАктуальні ціни на ВАЗ у Вінниці на Automoto.ua.
Довжина дистанції приблизно 3,8 кілометри.
Довжина одна, але ціни вийшли зовсім різними.
Спершу звернулися до таксиста, який працює не зовсім легально — «грача». Точніше це він знайшов нашого журналіста, як тільки той вийшов з приміщення автовокзалу.
— Скільки до «Профспілкового» буде коштувати?, — питаємо у перевізника.
— 70 гривень, — чуємо у відповідь. Дорого. Може вийде скинути до 50? Проте «таксист» непохитний. Врешті зійшлися на ціні у 60 гривень. Заради експерименту ж.
Соборна, Магістратська і ось ми вже на місці.
На черзі звичайне таксі. Викликаємо від готелю службу «555-444», вже ж таки найбільш упізнавані таксисти у місті. Кілька хвилин очікування і вже сидимо на передньому пасажирському зеленого «Ланосу».
Наш водій Сергій каже, що не знає про конкурентів з Uber. Коли чує, що ті обіцяють своїм водіям по 30 тисяч гривень, дивується.
— Я заробляю максимум 15 тисяч на місяць, — говорить Сергій. — Це «брудними». І це треба виходити на роботу кожного дня. Не думаю, що у Вінниці у когось вийде заробляти по 30 тисяч таксуванням.
Доїхали до автовокзалу, розрахувалися. Водій взяв з нас 40 гривень. Це вже на 20 гривень менше, ніж «грач».
Машину Uber чекали приблизно п’ять хвилин. Обслуговував нас водій на ім’я Олександр. Він раніше працював у службі «Євро-таксі». З шашечкою цієї служби він їздить, працюючи і у новому сервісі.
Поїздка коштувала 27 гривень. Олександр розповів, що з цієї суми 20 гривень йде йому, а сім забирає сервіс.
Також водій зауважив, що коли йому приходить замовлення, він не бачить кінцевої точки поїздки. Програма показує тільки місце посадки, ім’я пасажира та номер його телефону. Це означає, що водії Uber не будуть відмовлятися від поїздки, якщо їхати не надто далеко.
Читайте також: Сервіс без «Ланосів» та «ВАЗів». Для чого водії та пасажири Uber оцінюють одне одного
Майже рік тому Uber запустився у Львові. Через деякий час після старту, вартість поїздки виросла до рівня конкурентів і навіть вище. У годині-пік ціни стають більшими у кілька разів. Про це розповів Олександр Кіншов, який переїхав з Вінниці до Львова.
— Переваги в Uber у тому, що немає необхідності кудись телефонувати, говорити свою адресу, тобі не хамить диспетчерка, не потрібно чекати СМС. Наприклад, у Києві я стикався з тим, що служба таксі не знала нової назви вулиці, — каже Олександр. — А цей сервіс дозволяє у режимі реального часу бачити як до тебе їде машина, скільки коштує поїздка і скільки ще чекати авто.
Кіншов розповідає, що спочатку у Львові пропонували п'ять безкоштовних поїздок, як у Вінниці зараз. Посадка була у районі 13 гривень.
— Там, де звичайний таксист брав 60-70 гривень, Убер просив 40, — каже Олександр. — Через кілька тижнів посадка стала значно дорожчою. Додали тариф за кожну хвилину поїздки. Тобто поїздки, які раніше були по 40 гривень, тепер коштували від 60. У години-пік ціна може доходити і до 200 гривень. Все тому, що кількість пасажирів збільшується, а водіїв — ні. І серед людей знайдуться такі, що заплатять і 200 гривень.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Olvol
Olvol
Olvol reply Olvol
Alexandr Mazur
Сергей Глушко reply Alexandr Mazur
там акция бесплатно всего несколько поездок
а по народному говорится бесплатный сыр только мышеловке )))
теперь вопрос ЧТО из этого заработал таксист а в итоге Убер ???
Сергей Глушко
И так когда он будет платить меньше тогда на чем заработает фирма а в первую очередь водитель такси который перейдет на Убер потому что в нашем городе он и так имеет достаточно работы
ПОВЕРЬТЕ наши пассажиры немного балованные они годами привыкли к тому что вот набрал и вот тебе авто я пару последних лет вижу как у нас в городе громко с рекламой было появились новые такси типа тачки 383 и 579 и шо с ними полный пшик да и только а рекламы а сколько разговоров было )))
А вот сейчас в Виннице появился Убер и что вы думаете наши люди как звонили например на 444 или 06 или 069 или 888 и т.д. так и звонят а некоторые как ездили с грачами так и ездят
Уверен некоторые продвинутые с интернетом таки попробуют как и раньше чего то новенького НО уверен все это не надолго !!!
А теперь о водителях которые взялись таки выполнять заказы Убер поверьте НУ НЕ ПОНИМАЮ я вас ???
Зачем ездить за гроши если вы и так работаете по хорошему тарифу у нас в городе у служб такси в среднем на сегодня это у обычного авто 10 гр. посадка 7 гр. километр и 35 гр. минимальный
Получается так что пока Убер вам будет типа доплачивать на словах свои деньги потому как его тариф это радость проезда и оплаты только для пассажира а заработок не для водителя тем более фирмы
А тот трудяга с статьи что с Евро ТАКСИ перешел на Убер и ему подобные что тут скажешь вам ребятки ))) удачи )))
Ваня Лета reply Сергей Глушко
Как бы будущее наступает. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%83%D0%B4%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%8B