Про це повідомив заступник начальника - головний ревізор з безпеки руху Південно-Західної залізниці Костянтин Азаренко.
За його словами, на цьому перегоні вже протягом тижня тривають ремонтні роботи, тому відкриття і закриття шлагбаумів здійснюють вручну чергові по переїзду.
Костянтин Азаренко каже, що чергова відкрила додатковий шлагбаум, і це, мабуть, спровокувало водія на порушення правил дорожнього руху.
- Він (водій - авт.) приводить у рух автомобіль, об'їжджає при миготливих червоних вогнях та звукової сигналізації основний шлагбаум і виїжджає на шлях, - сказав Костянтин Азаренко.
За його словами, потяг рухався зі швидкістю 80 км/год. і при екстреному гальмуванні проїхав 650 метрів.
Азаренко сказав, що відкриття додаткового шлагбаума не дає права водіям почати рух, бо він слугує скоріше психологічним бар'єром, захищаючи об'їзд основного шлагбаума.
Чергова по станції знаходиться зараз у слідчих органах.
А порушень не було?
У жовтні, одразу після резонансної аварії в Марганці, Державтоінспекція Вінницької області разом із Укрзалізницею провели рейд по залізничних переїздах у нашій області. Тоді суттєвих порушень не виявили.
- За час оперативних перевірок ми спільно з контролюючими органами оглянули всі переїзди в нашій області, - розповідає старший інспектор з організації дорожнього руху Сергій Чернов. - Жодного аварійного переїзду не виявили. Стан дорожнього покриття на всіх переїздах задовільний. На регульованих переїздах ми перевіряли, чи справно працюють шлагбауми - жодних неполадок теж не виявили. Єдине зауваження - деякі регулювальниці переїздів не слідкують, щоб бур'яни не росли біля дороги.
Читайте також:
На Вінниччині МАЗ потрапив під потяг: водій загинув
На Вінниччині поїзд розмазав вантажівку по колії
В Україні епідемія аварій на залізничних переїздах
Водій вантажівки загинув під поїздом, а винних немає
Прокуратура наполягає на додатковій експертизі аварії на залізниці під Козятином
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер