У Вінниці діє близько 50 туристичних фірм. Із них реально працюють, надаючи відповідну звітність, близько 30
Підприємці, які надають послуги з перевезення пасажирів на море, повинні укладати договір, за яким людині, серед усього іншого, забезпечується і страховкаЦього року тенденція «стихійного» відпочинку має бути поламана. За словами заступника міського голови Анатолія Ворони, скоріш за все, для „рекламних” автобусів буде відведено одне окреме місце. Але займатися таким бізнесом можна буде лише за наявності відповідних дозволів, виданих виконавчим комітетом міської ради. Втім, дозволи такі поки що не розроблені.Із тим, щоб знайти компроміс у цьому питанні, були проведені громадські слухання. Та за результатами обговорення, на яке були запрошені перевізники, туристичні фірми та оператори, до єдиного знаменника так і не прийшли. Крапки над "і" розставлятиме спеціальна робоча група при міській раді.- Проблем у цьому питанні - маса, - зазначає Анатолій Ворона.- Ми згодні співпрацювати з перевізниками, - каже представниця туристичної фірми. - Але вони до нас не звертаються. У тому вигляді, у якому сьогодні вони надають свої послуги, ми не готові їх приймати. Раніше був десяток автобусів, які перевозили відпочиваючих на море, сьогодні ж 60 перевізників мають статус приватного підприємця. Фактично цим бізнесом може зайнятися кожен. - Ми звертаємося, але ви не можете запропонувати нормальних умов співпраці: не укладаються договори на регулярні рейси, немає відповідної плати за наші послуги, - відповідають перевізники. Конкретних пропозицій щодо виходу із ситуації, окрім хіба що створення диспетчерської перевізницької служби, зателефонувавши до якої, можна було б замовити автобус, не прозвучало. Відтак відмовився від відведеної йому на початку ролі третейського судді і заступник начальника Вінницького відділення комітету з питань держпідприємництва та регуляторної політики Євген Зільберт: - Незважаючи на те, що ми моніторимо цю ситуацію протягом трьох років, сьогодні, мусимо визнати, що не знаємо конкретних параметрів цього ринку. Разом із тим, на його думку, всі перевізники, щоб надавати такі послуги, повинні мати відповідні дозволи, діяти на підставі закону про автомобільний транспорт. Решту питань, приміром, рекламною чи туристичною діяльністю є розміщення інформації про місця відпочинку або як бути із "парасольками", вирішуватиме робоча група. Суперечки суперечками, але головне - споживач. Перевізник, беручи "на борт" людину, повинен гарантувати дотримання ряду її прав. Зокрема, має бути укладений договір, у якому б обумовлювалися питання харчування, терміни відпочинку, умови тощо. Сюди ж має включатися і страховка... Цього, за великим рахунком, дотепер не робилося, а чекати на початок "морського" сезону залишилось недовго - два тижні.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.