Облуплені стіни, кондиціонер, з якого тече вода, брудний холодильник з жовтими від бруду стінками - такий номер дістався вінничанину Андрію Синьку і його другу в чотиризірковому готелі в Туреччині. Через це впродовж року він судиться з турагентством «Пегас Туристик» і хоче отримати матеріальне відшкодування за це.
Поїхали в Туреччину
- У 2013 році я з другом Віталієм Дячуком вирішили поїхати на відпочинок, - каже вінничанин Андрій Синько. - Я звернувся 20 червня у вінницьке агентство «Бон Вояж», яке знаходиться в торговому центрі «Анастасія». Там мені запропонували гарячу путівку в Анталію від фірми «Пегас Туристик» за 5412 гривень. У вартість входив переліт на двох з Києва до Анталії і назад, а також проживання у чотиризірковому готелі «Millennium Palace 4*» з 21 по 27 червня, де все було включено. Ми купили цю путівку, але неприємності почалися вже з того часу, як ми прилетіли в Анталію о 7.30 ранку. Наш багаж просто відправили у іншу країну. Ми звернулись до представника туроператора, який пообіцяв привезти багаж через декілька днів у наш готель, але то був тільки початок…
Вінничанин Андрій Синько працює юристом, то ж розбирається у законодавстві. Саме тому він хоче стягнути з фірми «Пегас Туристик» за моральну та матеріальну шкоду у розмірі 11 тисяч 803 гривні. Але за що саме?
- Коли ми приїхали у готель в Анталії, ми були просто шоковані. Спочатку нас не могли поселити, хоча у нас поселення мало бути о 14.00. В результаті через чотири години очікування нам надали номер, який зовсім не відповідає тому, що нам показували на сайті в турагентстві. В цьому номері тхнуло каналізацією, стіни були пофарбовані смугами різних кольорів, холодильник був зацвілий, скло на балконі було побите, а з кондиціонера лилася вода прямо у номер. Це був просто жах! Невже так має виглядати чотиризірковий готель? - обурюється Андрій. – Після того, як ми звернулися на рецепшен і попросили поміняти нам номер, нам категорично відмовили. Потім ми звернулись до представника фірми «Пегас Туристик», але дівчина сказала, що це не в її компетенції, і що керівництво вона не буде турбувати. Але далі було ще цікавіше.
Андрія били і погрожували
- Я дістав телефон і почав знімати, як мені відмовляють в заміні номера. Тоді мене обступили турки. Вони почали мене штовхати і бити по руках, побили мені мій телефон IPhone 4s. Під час потасовки були присутні два представники рецепшина та дві представниці туроператора «Пегас» Катерина та Валентина. Я їх сфотографував, - розповідає Андрій. – Після того, як мені почали погрожувати турки і сказали, що увечері зі мною розберуться, я зателефонував у посольство України в Туреччині та повідомив вінницького агента «Бон Вояж» Олександра Головчука. Він зв’язався з «Пегас Туристик», але там йому повідомили, що зі мною все добре і ніякого конфлікту немає. А вже о дев’ятій годині вечора приїхав власник готелю і сказав, що мене ніхто не буде зачіпати. Увесь відпочинок пішов коту під хвіст. Номер нам потім все-таки поміняли. Але скільки було витрачено нервів?
Директор турфірми “Бон Вояж” розповів, що скандали з працівниками турфірми “Пегас Туристик” іноді трапляються.
- Випадок з Андрієм Синьком став одним з найсерйозніших. Але в цьому випадку я був лише посередником, а усі послуги туристам надавала турфірма «Пегас Туристик», - каже директор турфірми «Бон Вояж» Олександр Головчук. – Наші туристи іноді скаржаться на персонал цієї туристичної фірми, особливо на тамтешніх менеджерів та гідів. А справа вся в тому, що гіди на курорті пропонують туристам усілякі екскурсії. Якщо ти відмовляєшся – вони починають себе ганебно поводити по відношенню до тебе, але це теж буває рідко.
«Пегас» не хоче платити, але буде
Андрій звернувся з позовною заявою до вінницького суду, щоб стягнути за матеріальну та моральну шкоду з туроператора «Пегас Туристик» у сумі 11 тисяч 803 гривні. Суд визнав його потерпілим, і навіть інспектор з відділу зі справ споживачів теж признала його потерпілим.
Журналіст намагався зв’язатися з керівництвом турфірми «Пегас Туристик», але оператор сказала писати запит. Втім, є текст апеляції, підписаний директором турфірми Дмитром Карякіним.
В апеляції вказано кілька стверджень, що «Пегас» тут зовсім не винуватий.
“Позивачі зазначають, що 20 червня 2013 року вони уклали з товариством “Пегас Туристик” договір №132 про реалізацію туристичного продукту, сформованого туроператором “Пегас Туристик”. Насправді туристи уклали договір з посередником Олександром Головчуком (турфірма “Бон Вояж”) і придбали через нього турпродукт”
Також туроператор вказує, що послуги гіда їм надали з “доброї волі”.
“Позивачі зазначають, що послуги товариством “Пегас Туристик” були надані неналежним чином. До речі, послуг гіда позивачі не замовляли і не сплачували. Такі послуги їм надавалися з доброї волі туроператора. Позивачі (тобто постраждалий Андрій Синько, - прим. ред.) діють за принципом: «Хто нашкодив? Невістка. То ж її вдома немає. Так сукня ж у шафі висить».
Що пишуть про «Пегас Туристик»
А ось які відгуки на форумах туристів про якість послуг «Пегас Туристик»:
«Вісім днів з десяти в п'ятизірковому готелі в Туреччині не працював кондиціонер - не дув холодом. У відповідь на мою офіційну скаргу «Пегас» пояснив, що не працюючий кондиціонер - це нормально і відповідає якимось там вимогам, і вони нічого відшкодовувати не збираються. І взагалі я сам дурень. У кожному слові - хамство і цинізм», - написав Ілля Синельников.
«З 16 по 23 березня 2014 відпочивали з дружиною і синами в Єгипті, з туроператором "Пегас". У готелі "Рехана роял бич Ресорт & спа" 5 зірок. Почну з поганого і єдиного - це номер, не на п'ять зірок, і не для сімейного відпочинку, це точно - все поламано, меблі старі, скрізь цвіль і грибок, білизну сушити ніде, вікна пластикові поламані і не закриваються, відповідно купа комарів і купа мурах. Це єдиний на наш погляд мінус. Годували дуже добре і різноманітно, найголовніше дітям подобалося. Ставлення до людей і до дітей добре, персонал молодці», - написав Олександр Антонов.
«Я багато подорожую. Найчастіше з сім'єю. Цього разу вирішили з подругою поїхати на Пхукет. Наш туроператор купив путівки у «Пегаса». Замість заявлених п’яти зірок, отримали готель чотири зірки. Перенесення вильоту було майже на добу», - написала Анастасія.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 20 від 14 травня 2025
Читати номер