На вінницькій об’їзній може зменшитися кількість ДТП: що змінять і на яких ділянках

- За три роки на вінницькій об’їзній зафіксували 260 ДТП, з яких 40 — з потерпілими.
- Аудитори з безпеки дорожнього руху Національного інституту розвитку інфраструктури провели дослідження місць концентрації аварій.
- Які це ділянки та що планують зробити для підвищення безпеки? З’ясовувала журналістка «20 хвилин».
Раніше редакція вже аналізувала статистику ДТП на трасі М-30, що проходить в обхід Вінниці. У матеріалі можна побачити карту всіх аварій, які сталися на цій ділянці за останні три роки.
Нещодавно Віктор Перлов, секретар постійної комісії міськради з питань промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку та сфери послуг, повідомив у Facebook, що був проведений детальний аналіз аварійності за кількістю, наслідками та причинами ДТП на вінницькій об'їзній.
«Аудитори з безпеки дорожнього руху з національного інституту розвитку інфраструктури провели дослідження місць концентрації ДТП. Разом з Патрульною поліцією та балансоутримувачем — обласною Службою відновлення обговорили можливі шляхи вирішення виявленої проблематики. Рекомендації аудиторів будуть втілені в життя балансоутримувачем дороги якнайшвидше», — зазначив Перлов.
Після впровадження запропонованих змін проводитиметься моніторинг їхньої ефективності.
Де найбільше ДТП: що планують змінити
Журналістка «20 хвилин» зв’язалася з Віктором Перловим, аби дізнатися більше про проблемні ділянки, а також про рекомендації, які мають бути реалізовані.
— Зараз ми очікуємо фінальний звіт від аудиторів, які проводили моніторинг аварійності на окружній дорозі Вінниці. Попередньо, разом із патрульною поліцією та Службою відновлення інфраструктури, ми вже обговорили їхнє бачення проблематики, але кінцеві висновки мають ще надійти з Києва, — пояснив депутат Вінницької міськради.
Попередньо, як розповів нам Віктор Перлов, було визначено кілька основних ділянок концентрації ДТП:
Поворот на Стрижавку, перехрестя на вулицю Алеї
Було погоджено необхідність встановлення:
- знаків про зниження максимально дозволеної швидкості до 70 км/год;
- камер автоматичної фіксації порушень ПДР.
Ділянка в напрямку Хмельницького шосе
— Це небезпечний підйом, де, попри суцільну лінію, водії часто виїжджають на зустрічну. Там трапилося багато смертельних ДТП, останні з яких були особливо резонансними, — каже Перлов.
Запропоновані заходи:
- встановлення знаків про концентрацію ДТП;
- обмеження швидкості до 70 км/год;
- автоматична фіксація порушень.
Біля Козацького стану
Ще одну складну ділянку виявлено ближче до ресторану Козацький стан: дорога йде в підйом і водночас у поворот. Там смуги з обох боків «зустрічаються лоб у лоб» на самій вершині.
— Аудитори запропонували відсунути зміщення далі від вершини підйому, тобто зробити так, щоб автомобілі повертали в праву смугу значно раніше, а не на верхівці, — пояснив Перлов.
Ще одна проблемна зона — Тяжилівське кільце
— По Тяжилівському кільцю взагалі цікава ситуація, бо мені Служба відновлення відписала, що там встановлено знаки про місце концентрації ДТП. Я проїжджав там на вихідних — жодних попереджень немає, — каже Віктор Перлов. — Виходить, що йде доволі швидкісна прямолінійна ділянка з допустимою швидкістю 90 км/год, а попереду — кільце. Тобто, насправді, водіїв потрібно завчасно попереджати про те, що попереду — круговий рух, який змушує змінити траєкторію. Адже ти там не просто їдеш прямо, а маєш обов’язково зміститися.
Як проводитимуть моніторинг впливу змін?
Як пояснив Віктор Перлов, моніторинг здійснюватиметься так само, як це було у випадках упровадження нової схеми руху на площі Калічанській або встановлення «берлінських подушок» біля Ботанічного саду. Тоді за допомогою спеціальних радарів фіксували середню швидкість до і після змін. Цей метод застосують і тут.
— Якщо встановлять відповідні знаки та засоби автоматичної фіксації, ми стежитимемо за змінами через статистику порушень, зафіксованих камерами. І це буде дуже чітким сигналом, на основі якого можна буде зробити висновок — чи спрацювали запропоновані інструменти, чи знизилася небезпека на дорозі завдяки зменшенню швидкості транспортного потоку, чи потрібно шукати інший спосіб підвищення безпеки дорожнього руху на цих ділянках, — сказав депутат міської ради.
За чий рахунок впроваджуватимуть рекомендації?
Як повідомив Віктор Перлов, оскільки дорога перебуває на балансі Служби відновлення інфраструктури області, саме вона має реалізувати ці заходи. Установлення камер — компетенція Національної поліції. Але якщо буде потреба у фінансуванні інфраструктури з боку міста, там готові долучитися.
— Безпека руху — один із пріоритетів нашої роботи, — додав Перлов. — А траса М-30 є дуже важливою для логістики України загалом, і надто великими є транспортні проблеми, з якими стикається місто в разі аварій. Фактично, тоді паралізується половина Вінниці. Тому сподіваюся, що ми дійдемо до якогось адекватного результату, а не просто оновимо розмітку, поставимо знаки і відпишемося, що все добре, все в порядку, проблем немає, хай люди не порушують правил дорожнього руху.
Читайте також:
Ціни на гуртожитки можуть зрости: що кажуть у вінницьких вишах і в якому вони стані сьогодні
Відтепер увесь бензин — зі спиртом: чи погано це та яка ситуація на АЗС Вінниці?
Неповнолітні за кермом зазвичай отримують попередження або штраф. А що, якщо трапилась ДТП?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Ну-ну