Трамвайно-тролейбусний вулик

Трамвайно-тролейбусний вулик
Вінницьке ТТУ нараховує кілька тисяч працівників, які забезпечують комфорт, зручність і надійність пасажирських перевезень
Основна задача трамвайно-тролейбусного управління – перевезення пасажирів. Проте саме управління ТТУ - це невелика кількість людей, які в основному координують роботу різних служб підприємства. Це, зокрема, трамвайне та тролейбусне депо. Енергогосподарство, де на контролі більше ніж 20 тяглових підстанцій, сотні кілометрів дротів, кілька тисяч опор, які підтримують контактні мережі. Служба колій, протяжність яких у одноколійному вимірі становить понад 40 км. Автогосподарство, де, крім трамваїв і тролейбусів, також зосереджено транспорт обслуговування колій і мереж. Це диспетчерська служба та ремонтно-будівельний підрозділ, а також різні відділи, що мають певні функції: відділ збору виручки; плановий відділ; система автоматичного управління, де розробляється програма розкладу руху громадського транспорту; розрахунковий відділ; служба контролю, яка слідкує за своєчасною сплатою пасажирів транспорту, тощо. І, звісно, велика армія найголовніших працівників, які постійно на виду, - кондуктори та водії. Система роботи управління передбачає обстеження транспорту, спостереження за пасажиропотоком, врахування різних факторів, наприклад, такий показник, як сезонне навантаження на громадський транспорт. Адже восени та взимку у трамваях і тролейбусах стає доволі тісно, люди вдягають шуби та теплі куртки. Отож, на лінію випускають додатковий транспорт. У теплі періоди року кількість транспорту трохи зменшується.Враховуються навіть такі негаразди, як, наприклад, подорожчання енергоносіїв, коли маршрутних таксі на лініях стає менше. Тоді ТТУ збільшує кількість громадського транспорту. Непомітні, але такі важливіДля того щоб транспорт рухався за графіком, із дотриманням постійного трихвилинного інтервалу, спеціально існує диспетчерська служба. - Диспетчерів ніхто не бачить, але вони незамінні і не менш важливі, ніж водії та кондуктори, - вважає заступник начальника підприємства ТТУ у Вінниці Микола Завірюха. - Це люди, які керують процесом руху трамваїв і тролейбусів. Якщо є невеличкий збій, диспетчери намагаються вирішити питання, своєчасно відновити рух транспорту згідно з графіком. У Вінниці є дві диспетчерські трамвайні служби: на залізничному вокзалі та на Барському шосе. Працюють і три кінцеві тролейбусні пункти: на залізничному вокзалі, на Вишеньці та на Водоканалі. Допоміжні пункти є на вулиці Чехова та на Луговій. На кінцевих пунктах контролюється проходження транспорту, водії та кондуктори здають показники за зміну. Крім цього, є головний центральний диспетчерський пункт, який координує роботу всіх служб ТТУ. Центральний диспетчер безпосередньо розв’язує питання щодо збоїв на лінії через ДТП, інформує відповідні служби про несправності, які можуть зашкодити руху трамваїв і тролейбусів, викликає бригаду технічної допомоги, інформує службу ДАІ, диспетчера міськвиконкому.- Кваліфікація в наших центральних диспетчерів дуже серйозна, - запевнив Микола Завірюха. – У декого стаж уже не один десяток років. Наші диспетчери знають роботу досконало, оперативно реагують на всі непередбачені ситуації. Ми особливо цінуємо їх, адже на цю роботу нову необізнану людину не поставиш, лише з досвідом. Тому у диспетчерських службах ротації кадрів немає.За містом слідкує чотири центральних диспетчери: Надія Тарасенко, Катерина Бідюк, Ольга Дорінська та Ольга Погребняк. Вінницькі водії кращіЩорічно водії вінницьких трамваїв і тролейбусів беруть участь у конкурсах на звання найкращого. Спочатку подібний конкурс проходить у Вінниці, а потім переможці їдуть на всеукраїнські конкурси. Торік змагались у Хмельницькому, у цьому році конкурс проходив у Дніпропетровську. Крім цього, Вінницьке ТТУ єдине представляє Україну на всеросійському конкурсі, де, до речі, крім самої Росії, також були водії з Казахстану, Білорусії та Прибалтики. У минулому році вінницький водій зайняв призове місце. У цьому році з 45 учасників наш водій потрапив у десятку кращих. Звісно, мета управління не у тому, щоб водії лише брали участь у різноманітних змаганнях та витрачали гроші на поїздки. Проте участь у подібних заходах, по-перше, є гарним стимулом для водіїв покращувати свій професійний рівень. По-друге, це можливість побачити, як працюють та живуть інші люди, перейняти досвід і надбання колег та отримати кращий результат у щоденній праці. Господині вагонів Сьогодні у тролейбусах працює близько 280 кондукторів та 140 - у трамваях. Умови роботи фізично важкі: кондуктор працює п’ять днів на тиждень, по вісім годин на добу. Цілий день знаходиться на ногах із єдиною перервою в 30 хвилин через чотири години, та постійно спілкується з людьми. А кожен пасажир сідає у транспорт зі своїм настроєм та особистим поглядом на життя. Тому роботу кондуктора також можна віднести і до психічно напруженої. Мабуть, тому кондукторами частіше працюють жінки, які по своїй натурі більш терплячі ніж чоловіки. Справжні хазяйки трамвая чи тролейбуса, вони не лише збирають гроші за проїзд, але й слідкують за чистотою та час від часу за речами, які забувають неуважні люди. - Останнім часом рівень культури поведінки людей став значно вищим, – розповідає кондуктор Тамара. – Та й за проїзд практично всі платять. «Зайці», звичайно, залишилися, куди ж без них? Але порівняно з тим, що було десять років тому, ситуація набагато краща. Може, рівень життя покращився. Зараз рідко хто скаже, що за проїзд не має чим платити, бо зарплату не отримали.Люди повинні з розумінням ставитися до роботи кондукторів. Адже кошти за квитки не йдуть у небуття. Частина грошей повертається на оновлення рухомого складу, на виконання ремонтів, на роботу обох депо. Купуючи квиток, пасажир витрачає гроші на свій комфорт.До речі, 26 листопада Вінницьке ТТУ відзначить ювілей - десяту річницю відновлення кондукторної системи обслуговування пасажирів. 300 тисяч пасажирів щодня перевозять вінницькі трамваї та тролейбусиБюро знахідокДуже багато ситуацій довели порядність вінницьких кондукторів. Доволі часто пасажири забувають у транспорті валізи, сумки з цінними речами та грошима, парасольки, рукавички, капелюхи тощо. Такі знахідки кондуктори здають на кінцевому пункті, як кажуть, «до запитання». - Коли ми знаходимо будь-який документ, ми самі дзвонимо людині, - запевняє заступник начальника підприємства ТТУ у Вінниці Микола Завірюха. - Навіть були такі випадки, коли пасажир ще не усвідомив, що забув щось, а йому дзвонили і пропонували забрати забуту сумку. Людина, яка щось забула у транспорті, обов’язково має одразу подзвонити диспетчеру, сказати, який був маршрут, у який бік їхав трамвай чи тролейбус. У більшості випадків загублені речі знаходяться. Та багато залежить від порядності самих пасажирів, які не беруть чуже. - Якщо є підозра у непорядності кондуктора, ми намагаємося це з’ясувати, - пояснив Микола Завірюха. - У нас є своя методика для перевірки людей на професійну придатність. Не кожна людина може працювати кондуктором, як не кожен може бути вчителем.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
10:12 Оперативна інформація для вінничан: де і чому не буде світла та води 9 липня 09:28 Чоловік з Ямполя обіцяв переправити через кордон, але потрапив під домашній арешт 08:22 Понад 200 ракет та дронів одночасно. Вінниччина пережила шість годин повітряної тривоги 08:14 Вітаємо Михайла та Федора. Свято, іменини, заборони та прикмети 9 липня Від читача 15:10 Кінологічний центр — не розкіш, а потреба ! 21:01 П'яний вінничанин на Volkswagen «літав» Немирівським шосе 20:12 Тріумф на Чемпіонаті світу. Вінницькі юніори здобули 8 медалей у спортивній радіопеленгації 20:12 «Чи здоровий сон у вінничан?»: професор б’є на сполох і радить, як приборкати шум у місті 19:15 «Дайте, я перевірю вашу сумку»: права споживачів, які найчастіше порушуються в магазинах 19:08 П'яне застілля закінчилося пограбуванням: чоловік побив жінку та забрав її речі 18:49 Стартує відкритий чемпіонат Вінниці з пляжного футболу серед чоловічих команд 18:23 Вінничанам із порушенням зору розповіли, як виявляти дезінформацію та фейки 18:05 НМТ-2025 у цифрах: що показали результати по Україні та як відзначилась Вінниччина photo_camera 18:04 У селі Гулі 14-річний мопедист потрапив у ДТП: його госпіталізували 17:17 У Вінниці зафіксували новий температурний рекорд. Про що варто памʼятати під час спеки? 17:17 Нашому малюку шість місяців — і він уже плаває!» Як у Вінниці з’явилися басейни Kinder SPA (Новини компаній) 16:40 Задушили та закопали: на Вінниччині винесли вирок за жорстокий розбій та вбивство 15:03 На Вінниччині п'яні хулігани побили 64-річного чоловіка палицями photo_camera 14:30 Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова: освіта майбутнього (Новини компаній) 14:13 Другий шанс на життя. Що планують зробити з колишнім санаторієм на Старому місті? photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up