Під час демонстрації системи заїзду для людей з інвалідністю використовували спеціальну підставку, на яку викладали пандус. Тому там, де немає зупинок (наприклад, коли пасажири просто виходять на проїжджу частину), заїхати у вагон самостійно буде неможливо.
Начальник комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» Микола Форманюк пояснив, що ця підставка є рівнем зупинок у місті. І її возити у трамваях не будуть.
— Зупинки для заїзду пасажирів з інвалідністю або із візками, для яких треба спускати пандус, будуть регламентуватися, — розповів Микола Форманюк. — На Соборній, наприклад, де пасажири виходять на дорогу, пандус не спускатимуть. Будуть вказані зупинки, де можна заїхати по пандусу в трамвай. Як вказала Раїса Панасюк, це європейська практика: на мапах визначаються зупинки, де люди з інвалідністю можуть заїхати самостійно
Коли у місто вийдуть наступні «Vin Way»?
Третя та четверта моделі трамваїв від вінницького виробника будуть схожі на першу модель — вони трохи коротші. І третій трамвай вже проходить тестування та у грудні теж вийде на міські вулиці. Тоді як четверта модель зараз є лише «скелетом» майбутнього Vin Way-4. У планах робити мінімум три вагони щороку.
Першій виїзд «трамваю майбутнього»:
Про презентацію «Vin Way-2» можна прочитати у статті:
Новий “VinWay” вже виїхав у місто: ще два трамваї роблять у депо
Державний фонд регіонального розвитку профінансує шість вагонів із низьким рівнем підлоги, що виготовлять протягом 2016-2017 року. Один вже зробили. А загальна вартість - 36 мільйонів гривень, що вказано в анотації проекту.
Що кажуть про «Vin Way-2» у Львові?
Як заявляли на презентації вінницького трамваю представники міської влади - новий львівський «Електрон» коштує більше 20 мільйонів гривень, тоді як трамвай вінницького виробництва - лише вісім мільйонів. А у якості не поступається.
Журналіст «20хвилин» зв’язався з львівською компанією «Електронтранс», яка виготовляє трамваї «Електрон», щоб дізнатися думку про вінницький «Vin Way». На запит відповіли, що «некорректно» обговорювати результати роботи Вінницької транспортної компанії.
Читайте також:
Новий “VinWay” вже виїхав у місто: ще два трамваї роблять у депо
Закулисье депо. Там, где ночуют трамваи
Трамвай “майбутнього”: коли вінничани побачать другий “Vin Way”?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Разом з тим, це зумовлено високою ціною на електроенергію
Щодо "одеського металобрухту" ви судите лише по свіжості фарби? Реальний - це справжній. А щоб буває ще несправжній металобрухт?
Шановний, кожен трамвай за роки свого існування кілька разів зазнає корінного ремонту, під час якого лишають тільки каркас.
Так ось каркас в одеських трамваїв на 20 років молодший, ніж у наших.
П.м. ви ветеран чого? т.зв. ветеран праці, якого роздавали всім за 25 років вислуги?
Взяти два згиржавілих трамвая Татра Т3 , які ніколи не були і вже не будуть низькопольними і рухома частина яких вже років з 20 як вичерпала ресурс , обшити їх дешевим пластиком , списати на це 8 лямів і назвати це все ла*но «Vin Way» ! оце бізнес !
не захищаючи "вінвей", прошу вас подивитися також і на себе
"новий львівський «Електрон» коштує більше 20 мільйонів гривень, тоді як трамвай вінницького виробництва - лише вісім мільйонів" то може у Львові їх з нуля роблять, а не як у нас - з гі*на
Ну і на кінець, мер може мати слабкий зір або у нього можуть трястися руки і тому він може і уникати поїздок машиною по стану здоров'я.
А, повірте, це ніяк не вплине на загребущість його рук.
Втім, Вінниця на їх тлі навіть не минуле, а позаминулого століття.
В Європі, про яку ви так кричите, тисячі сіл, де офіційно пропонують пенсіонерам з 500 євро пенсії їздити на таксі. Це при тому що одна лиш електроенергія коштує десятки євро.
А ще є таке, що економлять на автобусі, треба звела дзвонити і записуватися на автобус, а якщо стільки-то чоловік звечора не позвонить, то і автобуса не буде. Бери, бабо, палку і йди 5 км в село, звідки хоча б щось ходить. Капіталістам це байдуже!
В Іспанії ще довоєнні вагони їздять, звісно що від оригіналу залишилася лише форма.
Але нам упорно брешуть: швейцарці роблять вінвей з трамваїв кожні 6 років! А не кожних 30!!!
А наші швейцарські вагони уже 15 років від дати останнього капремонту ганяють...