З товариством «Політехносервіс» збираються підписати договір на постачання запчастин для нових тролейбусів VinLine. Про це стало відомо з системи закупівель ProZorro.
Так, компанія отримає підряд на постачання десяти кузовів з низьким рівнем підлоги МАЗ 203 для «Вінницької транспортної компанії». Очікувана вартість закупівлі була 41 мільйон гривень, а фірма запропонувала свою ціну — 40 мільйонів 980 тисяч гривень, що стало найкращою пропозицією.
Що цікаво, то на тендері брав участь і офіційний дилер білоруського «МАЗу» — компанія «МАЗтранссервіс». Машинокомплекти «з заводу» вони пропонували на 8 копійок менше від очікуваної вартості, вказаної організатором тендеру.
Заявку на участь в тендері подавав луцький завод корпорації «Богдан», який пропонував свої кузови Т7017 з латвійськими тяговими двигунами. Але до торгів не був допущений: один з документів, які надавав учасник закупівлі був на російській мові, без перекладу на українську.
За тендерною документацією кузови мають поставити з передньою та задньою підвіскою, тяговим двигуном, готовим салоном, де кількість сидячих місць буде не менше 30 та загальною пасажиромісткістю від 80.
Термін поставки, за тендерною документацією, з 6 квітня 2021 року до 5 квітня 2022 року. Наразі підприємство очікує на кваліфікацію переможця, після чого ТТУ підпише з броварською фірмою договір, в якому визначать остаточні умови поставки кузовів.
«Політехносервіс» очікує на підписання договору на ще один тендер: вінницькі транспортники хочуть закупити десять тягових батарей для VinLine. Очікувана вартість закупівлі — 10 мільйонів гривень. Товариство «Політехносервіс» запропонувало ціну на сто тисяч менше — 9,9 мільйонів гривень.
Конкуренцію на тендері їй склала столична компанія «Симметрон-ЕК», яка пропонувала десять тягових двигунів на чотири гривні менше від очікуваної вартості закупівлі.
За тендерною документацією, тягова батарея повинна забезпечувати рух тролейбуса автономним ходом на відстань не менше 20 кілометрів.
Під час руху акумулятор має забезпечувати роботу компресорної станції, гідропідсилювача керма, не менше 50% системи опалення кабіни і салону, системи інформування пасажирів, системи оплати проїзду, роботу приладів зовнішньої сигналізації і освітлення та системи заряду бортової батареї. Строк поставки — квітень 2021-квітень 2022 року.
Для закупівлі запчастин на VinLine проводять ще один тендер. Вінницькі транспортники готові заплатити 15,3 мільйона гривень за 10 систем керування двигуном. На участь в аукціоні зареєструвалася вже знайома «пара» учасників: компанія «Симметрон-ЕК» і товариство «Політехносервіс». Переможця на закупівлі визначать 16 квітня.
Товариство «Політехносервіс» зареєстровано у Броварах, діє з 2009 року. Основний вид діяльності 30.20 Виробництво залізничних локомотивів і рухомого складу. Статутний капітал — 62 тисячі 500 гривень. Власниками компанії є українець Юрій Бомбандборов (50%) та громадянин Чехії Мілослав Черни (50%), повідомляє Opendatabot.
Фірма бере активну участь в закупівлях на ProZorro. З 2016 року вони поставили запчастини для комунального транспорту Одеси, Львову, Івано-Франковську, Полтави, Миколаєва, Кременчуга, Вінниці на загальну суму 319 мільйонів гривень. «Вінницька транспортна компанія» замовила у «Політехносервісу» запчастин на 59 мільйонів гривень. Переважна частина закупівель — для складання тролейбусів VinLine, про що йдеться на порталі Clarity Project.
Цікаво і те, що компанія «Політехносервіс» і сама виробляє тролейбуси.
Харків замовив у цього підприємства 50 тролейбусів, які візуально є зеленими «близнюками» VinLine.
Вінницькі транспортники, нагадаємо, беруть кредит на зборку п’яти тролейбусів.
Читайте також:
«Вже можна користуватися»: у Вінниці стартував сезон велопрокату Nextbike
Майже 9 тисяч паркомісць є у Вінниці. У планах — ще 4 тисячі місць та платні стоянки
Вінничан просять розповісти про «коло» на Коріатовичів. Де пройти опитування?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер