На сесії міськради 26 лютого депутати погодили два питання, якими дали старт з оновлення автобусного парку «Вінницької транспортної компанії». Зокрема, дозволили придбати турецькі автобуси та закупити десять електробусів за Кіотським протоколом.
Десять автобусів Otokar Kent С CNG дозволили придбати ще рік тому, але пандемія коронавірусу перекреслила плани транспортників: гроші потрібно було терміново вкладати у медицину.
Отож, депутати ухвалили вже третю редакцію рішення по турецьким автобусам. Купуватимуть їх у лізинг на п’ять років, сума за всі буси — не більше 90 мільйонів гривень, позику надасть «Укргазбанк».
У прес-службі міськради розповіли про комплектацію «Отокарів».
«Ці автобуси працюють на стиснутому газу, Євро-6. Встановлена кабельна мережа і зроблена підготовка для валідаторів. Автобуси низькополі, мають пандус та відповідну платформу, — йшлося в повідомленні. — Довжина автобусів – 12 метрів. Кузов стійкий до корозії. Двигун тихий, тому не завдаватиме незручностей пасажирам. Незалежна підвіска на передніх колесах забезпечує плавний та безпечний рух. Виробник передбачає в комплектації кондиціонер салону і кабіни водія з цифровим контролером. Також є інформаційна система (в т.ч. з зовнішнім динаміком). Встановлена система відеореєстрації (зовні, всередині)».
Раніше ми дізналися, що ці автобуси можуть перевезти до 101 пасажирів одночасно. І зокрема, про те, чому вінницькі транспортники не обрали машини вітчизняного виробництва.
Ще одним рішенням депутати підтримали реалізацію проекту по закупівлі муніципальних електробусів.
КП «Вінницька транспортна компанія» бере участь в «Проекті цільових екологічних (зелених) інвестицій щодо здійснення заходів пов'язаних з реалізацією зобов'язань сторін Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату», що проходить під керівництвом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України.
За цим проектом, електробуси купують на умовах співфінансування: 70% (кошти держбюджету) і 30% (кошти бюджету громади). Збираються купувати десять польських «Солярісів» великої місткості з терміном експлуатації 20 років. А також три станції швидкої зарядки пантографного типу і п’ять станцій повільної зарядки.
Наразі автобусний парк транспортників складається з 66 автобусів та одного електробусу Skywell (Китай).
На запчастини для тролейбусів VinLine, нагадаємо хочуть витратити понад 66 мільйонів гривень.
Читайте також:
Тролейбуси, 200 дерев і «без звуження» доріг. Якою буде нова Батозька
Пільгові «Картки вінничанина» готові робити всім жителям області. Але є умови
У Харкові їздить «близнюк» нашого VinLine. А яким буде новий транспорт Вінниці?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер