Виконком міськради надав містобудівні умови та обмеження для виготовлення проекту реконструкції вулиці Батозької (колишня Кірова - авт.) Йдеться про ділянку від перехрестя з вулицею Янгеля (Фрунзе) до перехрестя з проспектом Коцюбинського.
Перші ескізи оновлення Батозької представили у КП «Агенція просторового розвитку».
«Розвиток територій поруч із Батозькою, зношеність дорожнього полотна та трамвайних колій, а також необхідність створення комфортних умов для пішоходів є передумовами для комплексної реконструкції вулиці, — йдеться в дослідженні.
Довжина ділянки вулиці, яку підпадає під реконструкцію, складає 600 метрів. За намірами архітекторів вздовж цієї ділянки висадять біля 200 дерев, поставлять зупинки громадського транспорту навпроти «Епіцентру».
Прокладуть велодоріжки: окрема доріжка буде з боку гіпермаркету, а з іншого боку вулиці — велодоріжка буде суміщена з пішохідним тротуаром.
«На трамвайних зупинках передбачається влаштування припіднятих платформ віденського типу, так як це зроблено на вул. Замостянська, а автобусні зупинки будуть облаштовані «Кассельськими бордюрами», — йдеться в публікації «Агенції просторового розвитку».
Кассельські бордюри, нагадаємо, у Вінниці є на зупинці біля Драмтеатру: тролейбус та автобус з низькою підлогою може під’їжджати впритул до тротуару, щоб люди на візках могли заїхати в салон транспорту без пандуса і допомоги водія.
На Батозькій повністю вуличне замінять освітлення. Опори, на перспективу, зможуть утримувати контактну мережу тролейбусів, а лінії електропередач та зв’язку будуть заховані в футляри під землю.
За аналізом фахівців, є п’ять основних завдань, для чого потрібна комплексна реконструкція цієї вулиці:
А що буде з шириною дороги? Архітектори зауважили, що проїзна частина матиме таку ж ширину, що і зараз. А розширення до двох смуг передбачається перед перехрестями. Трамвайні колії лишаються посередині вулиці.
Однак на різних ділянках передбачається три різні профілі вулиці:
Від перехрестя з Янгеля до початку території «Епіцентру». У кресленнях на цій ділянці тротуари та смуги для руху автотранспорту шириною по три метри. Їх відмежовує один від одного зелена зона з деревами, шириною два метри. Також будуть паркомісця. Тролейбус є перспективним для розвитку громадського транспорту в цьому районі, оскільки він зв’яже Замостя та Тяжилів по вантовому мосту. Про це в матеріалі.
Навпроти гіпермаркету планують поставити зупинки громадського транспорту. На проїзній частині біля зупинок збудують підвищені платформи для посадки в трамваї, за прикладом як це зробили на Замостянській.
На ділянці між «Епіцентром» та розворотним колом трамваю велодоріжка пролягатиме лише з одного боку вулиці — навпроти гіпермаркету. З іншого боку матимемо тротуар, шириною 2,5 метри.
«Ескізне рішення враховує також перспективні проекти - реконструкцію Привокзальної площі із влаштуванням на ній транспортно-пересадкового вузла та будівництво шляхопроводу через залізничні колії, що з’єднає вулиці Янгеля і Ватутіна», — підсумовують в кінці публікації автори з «Агенції просторового розвитку».
Привокзальну площу планують перебудувати в рамках реконструкції проспекту Коцюбинського. З неї хочуть зробити потужний транспортний вузол.
— Там будуть зупинки трамвая, тролейбуса, автобуса, таксі. Та цілком ймовірно, що там будуть розміщені платформи для приміських та міжміських автобусних сполучень, — розповідав раніше в.о. директора «Агенції просторового розвитку» Максим Кравчук. — Паркомісця там будуть, але значно менше — орієнтовно 20-25. Натомість є пропозиція звести багаторівневий паркінг біля вокзалу, на тому місці, де зараз розворотне кільце трамваїв.
Розворотне коло, як видно з ескізу, перенесуть на Привокзальну площу — трамваї будуть робити коло, щоб проїхати на Батозьку чи на проспект Коцюбинського.
Проспект Коцюбинського 2.0, нагадаємо, планують зробити ще з 2018 року. Того року у Вінниці організували «Студії ідей», де архітектори, урбаністи та аналітики пропонували мерії як подолати затори, міркували чи треба трамвай вздовж всього проспекту та що робити з ринками.
У результаті отримали чотири моделі як змінити Коцюбинського. Чиновники зазначили, що готову концепцію проекту оновлення проспекту складатимуть «наче конструктор»: братимуть найкращі ідеї з кожної із команд. Огляд ідей — в цьому матеріалі.
Чи потрібно робити реконструкцію Батозької?
Читайте також:
Алея 12,7. Проекти, які за десять років, змінять всю вінницьку набережну
Міст на Тяжилів, 10 VinLine та нові дитсадки. Плани на розбудову Вінниці у 2021 році
Чому на Гагаріна прибрали делініатори і чи повернуть їх навесні
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 49 від 4 грудня 2024
Читати номер
Надежда Заверуха
Александр Горобец
Александр Асадчих
Артур Бережанский
Vik Vet reply Артур Бережанский