Після реорганізації руху на Гагаріна вздовж колій поставили делініатори — бордюри, які відмежовували шлях трамваю від проїзної частини. Багато нарікань збирав обмежувач на спуску з Соборної: водії скаржаться, що його на видно і через це часто б’ють його колесами. Підпірна стінка біля школи-гімназії №2 пофарбувалася в синій колір — тролейбусам виявилося мало місця, хоча проектувальники говорили, що делініатори не звужували ширину смуг.
І от на минулому тижні делініатори в цьому місці зняли. Учасники спільноти «ДТП-Нарушения Винница» відзняли процес демонтажу.
Чому делініатори все ж вирішили прибрати? Керівник вінницької спецдільниці з організації дорожнього руху Сергій Чернов відповів, що «обмежувачі в цьому місці зламали вщент». Ця організація є підрядником робіт з реорганізації руху на Гагаріна.
— Ми прибирали вже уламки від них. На інших ділянках — на Пирогова, на підйомі на Соборну — делініатори ще цілі. Чи будемо ставити їх назад, на спуск з Соборної? Цього зараз не знаю, — говорить Чернов.
У коментарях під дописом у водійській спільноті, вінничани припускали, що обмежувачі повернуть навесні. У комунальному підприємстві «Агенція просторового розвитку», яке відслідковує перебіг тестового режиму нової організації дорожнього руху на Гагаріна, говорять, що не рекомендують ставити назад делініатори.
— Вони не простояли і чотирьох місяців. Інших моделей в Україні мало: те, що зараз можна придбати — не можуть виконувати функцію колесовідбійника, — сказав в.о. директора «Агенції просторового розвитку» Максим Кравчук. — Тому поки немає сенсу закуповувати те саме і через чотири місяці знову знімати.
Раніше Кравчук говорив, що делініатори прибирати не можна, бо автомобілісти будуть виїжджати на колію і блокувати проїзд трамваїв, які мають свій інтервал світлофору.
— Якщо автомобілі будуть виїжджати на трамвайну колію, то блокуватимуть проїзд трамваїв. З іншого боку, якщо залишити так, як воно було, то такі обмежувачі загрожували безпеці дорожнього руху: водій міг зачепитися за місце, де виламаний делініатор і збитися з напрямку руху, створити аварійну ситуацію, — пояснив чиновник.
Чи будуть проблеми через відсутність делініаторів?
— Зараз і побачимо, на то він і тестовий режим, — сказав керівник «Агенції просторового розвитку» Максим Кравчук.
— Якщо трамваї систематично не зможуть проїжджати на свій сигнал цим перехрестям, то певно повернуть якусь обмежуючу конструкцію. Зараз все залежить від водіїв, — поділився своєю думкою і керівник «СМЕД ОДР» Сергій Чернов.
Під кінець минулого року в мерії провели онлайн-опитування про зміни на площі Гагаріна. І з їх оцінок отримали такі результати:
Загалом, зміни на площі Гагаріна оцінюють на «дуже добре» — 29,7% опитаних, на «добре» — 25,2%. Водночас 23% людей, які відповіли на анкету, зазначили, що зміни оцінюють на «дуже погано», а ще 9,2% опитаних — оцінили нову площу Гагаріна на «погано». Усього на опитування відповіли 417 вінничан.
Також в онлайн-анкеті попросили висловити скарги і пропозиції до реорганізації руху на цьому перехресті. Найбільше зауважень було саме до делініаторів — 28 коментарів. А 27 відповідей складалися з вимоги «Поверніть все як було».
На реорганізацію руху на Гагаріна, нагадаємо, витратили 2,3 мільйона гривень. Навесні роботи мають продовжити.
Читайте також:
Безпека за ціною тягнучок. Перші результати від світлофорів на Гагаріна
Коло — не варіант. Як і навіщо змінюють схему руху на площі Гагаріна
Як у Вінниці домогтися установки світлофора. Алгоритм дій та поради
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 40 від 2 жовтня 2024
Читати номер
Читач65
на більше - ні,бо нема куди...
Читач63
Ігор Авраменко
Dima Oleksiyovych