Коло — не варіант. Як і навіщо змінюють схему руху на площі Гагаріна

Коло — не варіант. Як і навіщо змінюють схему руху на площі Гагаріна
Круговий рух зменшує кількість конфліктних точок з 59 до 44. А старий напрямок руху не можна повернути через громадський транспорт, який в пріоритеті у мерії / Фото в матеріалі: 0432sda.blogspot.com
  • Після того як нова схема площі Гагаріна з’явилася у соцмережах «неофіційно» і отримала бурхливу критику від вінничан, в мерії опублікували свій варіант з поясненнями змін.
  • Переказуємо чому потрібні зміни руху, як працюватимуть світлофори та чи з’являться там ще й острівці безпеки

Після критики в соцмережах мерія опублікувала роз’яснення про необхідність змін руху на площі Гагаріна. Текст розмістили на блог-платформі комунального підприємства «Агенції просторового розвитку». 

Як нам було відомо раніше, архітектори цього КП й готували технічне завдання по Гагаріна, чим скористалися при проектуванні площі фахівці з франківської фірми UCG з Івано-Франківська. Коротко перекладаємо зміст пояснень, повністю можна прочитати ось тут

Відео дня

Безпеку — всім

На площі Гагаріна часто трапляються аварії. Тільки у 2019 році тут сталося 13 ДТП.

Тут проходять п’ять з шести трамвайних маршрутів міста, 18 з 33 автобусних, тролейбусних маршрутів. Майже всі вони (крім трамваю №4) рухаються за напрямком Пирогова-Соборна, що є поясненням, чому головною на перехресті є саме ця дорога. Більшість поїздок по місту вінничани здійснюють саме на громадському транспорті - 52%, а доля приватних автомобілів у переміщеннях становить 14% (за даними дослідження GFK, 2018 р.). 

Тому проектується рішення, яке б забезпечило безпеку руху, оптимальне регулювання з мінімумом затримок транспорту. А також з появою реконструйованої локації біля Арки Центрального парку, яку стали відвідувати більше вінничан, є потреба в безпечних пішохідних зв’язках.

Чому світлофори

Під час аналізу площі розглядали варіант облаштування перехрестя з круговим рухом. Проте наявність трамвайного руху у трьох напрямках та необхідність створення безпечних пішохідних переходів роблять таке рішення малоефективним.

На перехресті існують 59 конфліктних точок. Зміна схеми організації руху, наприклад із застосуванням кругового руху, може зменшити кількість конфліктних точок до 44.

Тому за основу обрали рішення зі світлофорами. Це дає можливість безконфліктного регулювання руху на перехресті, де всі учасники рухаються в різних фазах світлофору.

Тривалість фаз світлофора визначалась з урахуванням даних про транспортне навантаження на перехресті.

Проект остаточний?

Розроблене рішення є тестовим. У період тестування будуть проводитись дослідження, які включатимуть соцопитування, відеофіксацію, підрахунок зміни трафіку. За результатами будуть прийняті рішення щодо реалізації остаточного варіанту організації площі із висадкою дерев, зміною геометрії проїзної частини та влаштуванням острівців безпеки. 

Наступна локація для якої розробляються рішення з реорганізації мобільності є перехрестя вулиць Соборна та Театральна.

Раніше ми з’ясували, що на перехресті буде 13 «розумних» світлофорів, десятки стовпчиків та делініатори вздовж трамвайних колій. Крім того, проектанти хочуть зменшити кількість смуг за напрямком Соборна-Пирогова та прокласти по центру площі пішохідні переходи. 

Попередньо, вартість реорганізації руху на Гагаріна оцінюють від 2 до 2,5 мільйонів гривень. Про це в матеріалі: Епіцентр ДТП стане осередком заторів? Що не так з планами на площу Гагаріна

 

Читайте також:

Світлофор чи старі пріоритети? Як варто змінити рух на площі Гагаріна

Площа Гагаріна — епіцентр ДТП. Це сталося через зміну пріоритетів?

Штрафують за грубі порушення. Як наводять лад з парковками на Соборній

Слідкуйте за новинами Вінниці у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

Коментарі (35)
  • Діма Бубновський

    А чого коло не варіант? Трамваям би сподобалось.
  • Rikz Bodnik

    Просто залишу це тут.
  • лишь бы как

    Хрен там кольцо главным будет. Трамвай ты тоже по кольцу пустишь? Вот и будет Ваше кольцо в вечной пробке стоять пропуская каждых 2-3 минуты трамвай. И троллейбусы еще добавят, проползая кольцо с Соборной на Пирогова.  
    А по правильному было бы не городить херню изначально: главная тудой - главная сюдой. А нанять бы нормальную проектную организацию. Прописать правильное техзадание. Собрать данные об интенсивностях и направлениях транспортных потоков а также их составе и распределении по времени суток.
    Проанализировать эти данные. Разработать пару вариантов с прогнозированием эффекта. И тогда уже двигаться в этом направлении.
    Короче я не верю что там сделают нормально. Или зажмут бабла или раздеребанят. Одно хорошо - я там езжу ну очень редко.
  • Семен

    Коло - це світовий !!!! досвід. Очевидний і простий варіант. В ряді країн свідомо уникають навіть простих перехресть, їх там просто не будують....зовсім...!
    Чим не складне перехрестя Привокзальне???? Як на мене, враховуючи трафік, там найскладніша на сьогодні ситуація і з громадським транспортом і з приватним, яка є показово нормально фунціонуючою розвязкою!  Там коло. Не найкраща головна дорога на тому колі, але коло! без світлофора.
    А на Гагаріна, я відверто здивований, як там не з'явилось коло ще при реконструкції?! Той стовп там тихо офігіває як стільки років він одиноко стоїть в центрі проїзної площі а не в центрі кола!))))

    Nick Zenko reply Семен

    На Привокзальній не коло. Знаки подивіться, чи що. Там проїзд по принципу головна/другорядна дорога.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:01 Ворожа куля обірвала життя. Оратів попрощався з загиблим Героєм photo_camera 20:10 ФОП у 15 років: юний вінницький волонтер зареєстрував на сайті президента петицію play_circle_filled 19:07 ГРВІ та грип. Де у Вінницькій області найвищі рівні захворюваності? play_circle_filled photo_camera 18:35 Понад 160 вінницьких вулиць отримали нові назви. Чи знаєте ви на честь кого? (ТЕСТ) Від читача 16:03 ПРИМУСОВА ПАСПОРТИЗАЦІЯ легітимна виключно для злочинців! 18:04 На Вишеньці 19-річний парубок мав розкласти 25 «закладок». Не встиг photo_camera 17:22 «Хаймарсів буде більше і ще дечого». Що робила у Пентагоні онука нашого земляка з Калинівки? 17:14 Наслідки ДТП вихідних: п'ятеро травмованих, шість побитих машин та мотоцикл photo_camera 16:11 З жовтня субсидії та пільги виплачує Пенсійний фонд України 15:15 Боронячи нашу країну загинув 56-річний військовий з Вінниччини photo_camera 15:01 «Може сотні років стояти». Столяр продає дубовий стіл, всі виручені гроші передасть військовим photo_camera 14:29 На Нечая Chevrolet збив 74-річного пішохода. Потерпілий загинув 13:34 Історія міста у світлинах, як зігрітися у холодній квартирі та інше важливе за 2 жовтня у Вінниці 13:01 Зміни для вінничан у жовтні — нова «мінімалка», іпотека під 3% та зростання пенсій 12:22 Потрощена машина в кюветі. На Жмеринщині сталася смертельна автопригода 11:33 Один летальний та 50 нових випадків. Ситуація з COVID-19 у Вінницькій області photo_camera 11:21 Доля собачки, яку збив водій на Audi, відома. Невідома доля справи про жорстоке поводження з тваринами 10:41 Без води та світла. Перелік адрес, де у Вінниці 3 жовтня відключили послуги play_circle_filled 10:12 В останню путь провели загиблого на Донеччині воїна Віктора Тарана 09:18 В Україні оголосили штормове попередження. Що чекати вінничанам? photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up