«Площа Гагаріна. ДТП з підпірною стінкою. Тролейбусу просто мало місця та тісно», — йдеться в його дописі від 18 грудня.
На фото видно, що тролейбус, який прямував з Соборної на Пирогова зупинився впритул до підпірної стінки біля школи-гімназії №2.
У коментарях вінничани пишуть, що тролейбуси часто там «обтираються», підпірна стінка «вся синя». Звернулися за поясненнями до транспортників.
— Були два випадки: у неділю (20 грудня - авт.) та ще в п'ятницю (18 грудня - авт.), — розказує гендиректор «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко. — Вони дуже схожі: тролейбус їхав у правій смузі, а в крайній лівій — великогабаритна машина. Водій тролейбусу не розрахував відстань з цим авто і повернув правіше більше, ніж треба, щоб уникнути «зіткнення». Хоча там, де вони проїжджають, ширини дороги достатньо. Тобто, там був суто переляк. З водіями зараз проводять плановий інструктаж.
У транспортній компанії кажуть, що на місце аварії з підпірною стінкою не викликали поліцію, а тролейбус рушив далі по маршруту.
— Ми з цією ситуацією будемо ще розбиратись. Подивимось, може потрібно парапет підпірної стінки прибрати, щоб тролейбуси не «обтиралися» об нього, — підсумував Луценко.
На минулому тижні фахівці з «Агенції просторового розвитку» провели опитування щодо змін на Гагаріна.
У анкеті Google поставили кілька запитань, серед яких «Як часто ви проїжджаєте площею Гагаріна?», «Чи стала площа Гагаріна безпечнішою після встановлення світлофорів?», «Як часто користуєтесь там пішохідними переходами?», «Як ви, в цілому, оцінюєте реорганізацію руху на площі Гагаріна».
Станом на вівторок, 22 грудня, на цю анкету відповіли вже 413 людей. За попередніми результатами можна встановити, що:
Незабаром опитування завершать, результати та відповіді опрацюють. А що з цим буде далі?
— Опитування не робилося з метою, щоб побачити недоліки чи переваги. Ми і так їх бачимо, керівництво міста їх також бачить. Задачею цього опитування — зрозуміти ставлення вінничан до різних рішень, отримати зворотній зв'язок, — говорить виконуючий обов’язки директора «Агенції просторового розвитку» Максим Кравчук. — І більшість людей вважають, що на площі Гагаріна стало безпечніше, а третина опитаних вважають, що в цілому стало краще. Далі ми спробуємо проаналізувати всі негативні коментарі та відповімо на них, оскільки на реорганізацію руху були витрачені гроші з міського бюджету і громаді потрібно пояснити, чому вони витрачаються саме так.
Делініатори вздовж колій, скоріш за все, прибирати не будуть. В «Агенції просторового розвитку» раніше пояснювали, що без цих обмежувачів авто будуть виїжджати на колію та заважати проїзду трамваям, які мають свій цикл світлофору.
Журналісти «20хвилин», нагадаємо, з’ясували, скільки витратили грошей на площу Гагаріна.
Читайте також:
Епіцентр ДТП стане осередком заторів? Що не так з планами на площу Гагаріна
Коло — не варіант. Як і навіщо змінюють схему руху на площі Гагаріна
Безпека за ціною тягнучок. Перші результати від світлофорів на Гагаріна
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер