Вінницька влада хоче дозволити транспортній компанії купити в лізинг десять автобусів Otokar Kent С CNG. Про це йдеться в рішенні виконкому від 11 лютого.
До слова, це вже третя редакція рішення, яке ухвалювали ще торік. Транспортники мали купити турецькі автобуси в 2020-му, але плани відтермінували, щоб профінансувати медицину міста.
У рішенні прописані умови договору, які ми порівняли з попередніми дозволами (1, 2).
І ще одна відмінність від попередніх договорів — виплати по лізингу будуть робити з міського бюджету Вінницької тергромади.
«2. Вінницька міська рада бере на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання умов договору фінансового лізингу протягом усього терміну його дії за рахунок виділення з бюджету Вінницької міської територіальної громади коштів у розмірі та у строки, необхідні для повного та своєчасного виконання умов даного договору.», — йдеться у рішенні виконкому.
Чергову редакцію дозволу на закупівлю автобусів розглянуть на черговій сесії міськради, 26 лютого.
З промо-матеріалів дізналися, що «Otokar Kent С CNG» — це автобуси турецького виробництва з низькою підлогою, довжиною 12 метрів. Одночасно може перевозити до 101 пасажирів.
Їздить на стисненому метані (CNG). Двигун: MAN - E0836 LOH04 — Intercooler Turbo CNG / E6. Екологічний стандарт «Євро 6». Потужність двигуна становить 206 кВт при 2200 оборотах на хвилину. Незалежна підвіска передніх коліс та використання технологій безпеки, таких як ABS, EBS та ASR, забезпечує плавний рух.
На вибір замовника автобус можуть оснастити двома чи трьома дверима для пасажирів. Також можуть змінити конфігурацію крісел для пасажирів у салоні. Автобус має обладнання для легкого доступу пасажирів: низька підлога, пандус і платформа для інвалідних візків і дитячих колясок. (Джерело: 1, 2).
У директора «Вінницької транспортної компанії» Михайла Луценка запитували раніше, чому купують турецькі автобуси, а не українські? Тим паче, що в нас є вітчизняні виробники.
— Немає вітчизняних автобусів, довжиною 12 метрів та на газу. Аналогом турецьких автобусів може бути білоруський МАЗ, але в Otokar кузов оцинкований та краще витримує агресивну дію піско-соляних сумішей, якими посипають наші дороги взимку, — відповів Луценко.
Українським конкурентом «Отокару» в класі 12-метрових міських автобусів з низьким рівнем підлоги є тільки модель «Богдан» А701.15 CNG, що може працювати на стислому метані. Львівський автобусний завод свого часу розробив автобус ЛАЗ А183 CNG, прототип якого показали у 2017 році.
Повністю низькопідлоговий автобус «Астра» А122, який зробили у концерні «Еталон», існує тільки у вигляді дизельного прототипу. Львівський концерн «Електрон» також нині випускає тільки дизельний автобус «Електрон» А185, пишуть на сайті traffic.od.ua, що спеціалізується на тематиці пасажирського транспорту.
У Харкові, нагадаємо, їздить «близнюк» нашого тролейбусу VinLine
Читайте також:
Тролейбуси, 200 дерев і «без звуження» доріг. Якою буде нова Батозька
Пільгові «Картки вінничанина» готові робити всім жителям області. Але є умови
Ціна на проїзд у Вінниці росте, а комфорт — ні. Як це змінити?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер