На запчастини для тролейбусів VinLine хочуть витратити понад 66 мільйонів гривень

На запчастини для тролейбусів VinLine хочуть витратити понад 66 мільйонів гривень
Шостий тролейбус VinLine зібрали у тролейбусному депо майже рік тому — в квітні 2020 року. Пандемія перекреслила плани на складання п'яти машин протягом 2020-го
  • Вінницькі транспортники закуповують кузови, тягові батареї та системи керування для складання десяти нових VinLine. Загальна сума закупівель сягає 66 мільйонів 330 тисяч гривень. 
  • Переглянули тендерну документацію, щоб зрозуміти, що саме хоче придбати ТТУ і чи будуть в нових тролейбусах кондиціонери.

Цьогоріч вінницькі транспортники мають зібрати десять тролейбусів VinLine. Такі наміри озвучили у мерії. Отож, комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія» оголосило щонайменше три тендери на закупівлю запчастин для складання «рогатих». Розбиралися, що хочуть купити і за скільки.

Кузов

У ProZorro триває закупівля десяти кузовів для нових VinLine. З тендерної документації дізналися, що постачальник має надати машинокомплекти з передньою та задньою підвіскою, тяговим двигуном (посилання на закупівлю). 

Каркас кузову повинен мати антикорозійний захист, низьку підлогу, три вхідних двері для пасажирів, довжиною 11,5 - 12,2 метри. Сидінь у салоні має бути не менше 30, а загальна пасажиромісткість — не менше 80.

Відео дня
Готовий салон з кріслами і поручнями також входить у комплект / Фото: transphoto.org

Крім того, в машинокомплект мають додати: систему стисненого повітря гальмівної системи, системи споживачів і підвіски (без компресорного агрегату); систему гідравлічний підсилювач керма; зовнішнє і внутрішнє освітлення; світлову і звукову сигналізацію; ходову і гальмівну педалі. 

Вентиляція у салоні та кабіні водія — природна припливна-витяжна через кватирки у бокових вікнах.

Загалом, транспортники готові заплатити за десять машинокомплектів для VinLine 41 мільйон гривень. Визначити підрядника мають на аукціоні 12 квітня.

Акумулятор

Раніше у транспортній компанії заявляли, що всі нові VinLine зможуть їздити без струмоприймачів на відстань до 20 кілометрів. Автономний хід забезпечать тягові батареї, їхню закупівлю (посилання на тендер) оголосили кілька днів тому.

У тендерній документації транспортники написали ряд вимог до акумуляторів:

  • товар має бути новим, виготовленим у 2020-2021 роках;
  • батареї повинні бути адаптовані для використання у тролейбусах PTS-12 (офіційна назва VinLine - авт.);
  • тягова батарея повинна забезпечувати рух тролейбуса автономним ходом з повного заряду на відстань не менше 20 км разом з роботою компресорної станції, гідропідсилювача керма, не менше 50% системи опалення кабіни і салону, системи інформування пасажирів, системи оплати проїзду, роботу приладів зовнішньої сигналізації і освітлення та системи заряду бортової батареї;
  • Маса батареї — до 600 кілограмів, потужність — не менше 65 кВт, кількість циклів заряду/розряду — не менше 4500.
Попередні VinLine складали на базі кузова МАЗ / Фото: transphoto.org

Цікаво те, що тягова батарея має бути сформована у блок під розміщення в нішах кузова МАЗ 203Т3М. Кузови від «МАЗів» використовували для зборки попередніх шести VinLine. Проте в тендері на закупівлю кузовів для складання нових десяти машин немає вказівки, що це мають бути конструкції саме від білоруського виробника.

За десять тягових батарей «Вінницька транспортна компанія» готова заплатити 10 мільйонів гривень. Аукціон на визначення постачальника стартує 23 квітня.

Система керування двигуном

Новим VinLine потрібні й «мізки» — система керування тяговим двигуном та іншими механізмами тролейбуса. Її закріплюють ззовні в контейнер, на даху машини.

За тендерною документацією (посилання на закупівлю), система має забезпечувати керування двигуном в режимах «їзда», «гальмо»; живлення змінним струмом двигунів гідроагрегату, компресора та живлення постійним струмом бортової системи і заряду бортових, тягових акумуляторних батарей.

Також цей комплект для керування повинен в собі включати комутаційні електричні апарати і апарати захисту електричних кіл від коротких замикань, перевантаження і надмірно високих або низьких рівнів напруги контактної мережі а також гальмівний реостат.

Наразі у Вінниці курсують шість VinLine. Два з них мають автономний хід на відстань до 20 км / Фото: transphoto.org

Механізм керування тяговим двигуном має бути обладнана інформаційною системою для виведення даних про швидкість руху, стан системи, сигнали допоміжних функцій тролейбуса на монітори у кабіни водія.

Загалом, на 10 систем керування двигуном готові витратити 15 мільйонів 330 тисяч гривень. Переможець тендеру, якого визначать на аукціоні 16 квітня, повинен забезпечити монтаж і перевірку механізмів в нових тролейбусах VinLine. 

Збирати у депо дешевше, ніж «з заводу»

Інших тендерів на запчастини для складання VinLine в ProZorro поки немає.

Загалом, сума оголошених закупівель на складові нових тролейбусів сягає 66 мільйонів 330 тисяч гривень. Але, за умовами системи ProZorro, перемагає у тендері та компанія, що запропонує найменшу ціну за закупівлю. І в теорії, остаточна вартість механізмів може бути меншою.

Після підписання договорів на поставку, вінницькі транспортники мають отримувати по одному кузову, тяговій батареї та системі керування щомісяця, протягом одного року. 

З 2019 року на базі тролейбусного депо зібрали шість тролейбусів Vinline. 

У транспортній компанії раніше пояснювали, що складати в депо тролейбуси дешевше, ніж купувати новий тролейбус: вартість одного VinLine близько 6 мільйонів 800 тисяч гривень, тоді як новий з заводу коштує понад 7,5 мільйонів.

— Тролейбус, який ми збираємо своїми силами, дозволяє утримувати робочі місця і нормальний рівень оплати праці для спеціалістів. Бо зарплата тих людей, які працюють над збіркою тролейбусів, більша, — говорить Луценко.

На цьому тижні, нагадаємо, вінницькому тролейбусу виповнилося 57 років.

 

Читайте також:

У Харкові їздить зелений «близнюк» нашого VinLine

Третя спроба. Для Вінниці хочуть купити 10 турецьких автобусів

Ціна на проїзд у Вінниці росте, а комфорт — ні. Як це змінити?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Volodymyr Iavetskyi

    Додайте до цього зарплату двом десяткам "складальників", поточні витрати (світло і т.п), відніміть різницю заводського і  кустарного збирання та заводську гарантію - отримаєте реальніість.
  • Гість

    Так, дійсно... дякуючи збору тролейбусів якось знайшли куди розіпхати кондукторів.тДужп багато працює на мийці, якимись помічниками...
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:11 В Україні планують закрити майже всі сільські школи 20:17 У Козятині чоловік осквернив Меморіал полеглим воїнам 19:46 Під час спільного застілля донька побила батька сокирою 19:15 Екстремальна їзда на даху Range Rover: як поліція покарала «каскадерів» photo_camera Від читача 00:11 Учні з Вінниці здобули призове місце на Таборі підприємництва у Львові 18:27 «Патрульний мало не зашпортнувся з TruСАМ у руках». За що поліцейські покарали подружжя військових офіцерів? 18:21 До яких лікарів можна звернутися без електронного направлення? 17:58 Зібрали 66 тисяч гривень на ЗСУ. В техколеджі відбувся благодійний бал в стилі 60 – 70 років photo_camera 17:23 Родинам полеглих військових у Вінниці вручили державні нагороди, присвоєні захисникам посмертно photo_camera 16:46 ТОП 3 ідеї, як відсвяткувати день народження сучасного підлітка у Вінниці (партнерський проєкт) 16:19 Сьогодні у Вінниці завершують опалювальний сезон 15:30 Що таке шале? Про затишні будиночки на природі та хто їх будує (Новини компаній) 15:21 З палаючої квартири на вулиці Дачній у Вінниці врятували чоловіка 15:15 Власна справа від 100 тисяч гривень: який готовий бізнес можна придбати у Вінниці photo_camera 14:24 Чемпіон підняв гирю 220 разів. В області визначили найкращих спортсменів серед аграріїв 14:14 У лабораторії виготовляли кілограм амфетаміну на місяць і збували через мережу клієнтів у Вінниці play_circle_filled photo_camera 13:20 Напівфабрикати: шкода чи користь? (партнерський проєкт) 13:16 Внаслідок масштабного обстрілу 22 березня пошкоджені всі енергоблоки на Ладижинській ТЕС 12:57 Чому «Долина» має забрати водомати з Вінниці? Отримали пояснення від мерії 12:12 Судитимуть ділків, які пропонували «посприяти» отримати посаду ректора медуніверситету
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up