Встигнути за різкими змінами сфери digital доволі складно. Але можливо, якщо заручитися допомогою досвідчених маркетологів.
Саме для цього і була створена LVL80 marketing conference. І далі ми розкажемо, що слід від неї чекати, а що слід дізнатись до її початку.
Чому саме інтернет-маркетинг?
Ми все рідше дивимося телебачення, а бігборди на вулиці можуть привернути нашу увагу лише нестандартною рекламою.
А от з інтернетом все інакше. В 2019 році агентство WeAreSocial та сервіс Hootsuite провели дослідження. Згідно з ним, зараз у світі 4.388 млрд. користувачів інтернету, що більше половини населення Землі. З минулого року ця цифра виросла на 366 млн. А 3.484 млрд. активно користується соціальними мережами. І, згідно з прогнозами, кількість користувачів з кожним роком буде зростати.
Не дивно, що кожен бренд, від Тесли до локальної вінницької кав’ярні, вважає за необхідність мати акаунти в соціальних мережах.
Трохи про SMM і таргетовану рекламу
Та ж Tesla не витратила жодного центу на інтернет-рекламу. Проте представники компанії активно ведуть її сторінку в Twitter і спілкуються зі своїми фоловерами. Завдяки цьому і підтримуються інтернет-продажі.
А от Nissan та Volkswagen весь бюджет на рекламу в соціальних мережах виділяють виключно на просування у Facebook.
Але ж чим SMM відрізняється від банального постингу? Відповідь дуже проста. Аналізом.
Необхідно знати, що потребує аудиторія і як її зацікавити вашим продуктом. Загальних відповідей на ці питання не існує.Саме тому і потрібно тестувати та аналізувати результати своєї роботи.
«Постійно аналізуйте! І робіть це так, щоб ви і ваш клієнт розуміли, наскільки ефективна ваша робота.»
Нікіта Яблоко – спікер конференції LVL80
Чи дійсно SMM продає вам розповість Нікіта Яблоко на LVL80 marketing conference. Він підготував не тільки цікаву теорію але і реальні кейси.
Що ж стосується таргетованої реклами, тут однією з найважливіших задач є вибір аудиторії. Потрібно чудово розуміти, що саме цікаво вашому клієнту.
Але реклами настільки багато, що у вашого потенційного клієнта може розвинутися «банерна сліпота». Це коли користувачі інтернету вже просто не помічають рекламу.
Саме для цього необхідна гнучкість. Треба постійно слідкувати за змінами у сфері таргетованої реклами. Тільки так можливо запропонувати клієнту щось абсолютно нове, на що він точно зверне увагу.
Про те, як адаптуватись до змін в таргетованій рекламі у Facebook та які техніки працюють саме зараз, розповість Лоткова Дарина. Вона вже більше 2 років працює в інтернет-маркетингу, і за цей час встигла попрацювати не тільки з українськими, але й зарубіжними проектами.
Що ж стосується вищезгаданого підбору аудиторії, то тут також не все так просто. Стандартний розподіл користувачів по гендеру і локаціям працює вже не так добре. Зараз необхідно по різному звертатися до аудиторій із різних поколінь. Міленіалам не завжди буде цікаво те, що цікаво поколінню Z.
А про те, як правильно підбирати меседжі для різних поколінь, розповість Віктор Локотков – співзасновник школи LVL80. Віктор старожил онлайн-маркетингу, адже працює у цій сфері вже 12 років. Він бачив, з чого все починалось, і бачив, як інтернет реклама стала такою, як ми її знаємо.
Пошукова оптимізація сайту та контекстна реклама
Не соціальними мережами єдиними! Все ж, ми рідко шукаємо бажаний продукт в Instagram чи Facebook. В першу чергу ми звертаємося за допомогою до Google.
І саме тут в гру вступає пошукова оптимізація. Але той же Гугл змінює свої алгоритми чи не щомісяця. Ще зовсім недавно було достатньо додати до тексту пошукові запити, і ви перемогли. Але пошуковики не хочуть демонструвати своїм користувачам в першу чергу тексти, де недбало вписані фрази, типу «купити лижі Вінниця». Тепер вони навчилися розпізнавати грамотно написані читабельні тексти. Та це неєдині особливості сучасної пошукової оптимізації.
Саме про неї на конференції вам і розповість Неллі Теличко. Ви дізнаєтесь багато нового про AMP, PBN та контент-маркетинг.
А що ж з контекстною рекламою?
Так, вона змінюється не так швидко, як таргетована. Але по той бік вашої реклами знаходяться все ті ж користувачі. І дуже важливо прорекламувати свій продукт правильній аудиторії. Саме тому так важливо постійно оптимізувати свої рекламні компанії, тестувати креативи, та слідкувати за всіма змінами у галузі.
За блок контекстної реклами на конференції відповідає Антон Ліпський – співзасновник школи маркетингу LVL80 та спеціаліст по контекстній рекламі з 10-літнім досвідом .
І наостанок про Facebook Messenger
Деякі бренди не приділяють достатньої уваги месенджерам, а дарма.
Наприклад, Facebook Messenger зараз допомагає вирішити одразу декілька задач:
Як це працює, і як можна продавати за допомогою Facebook Messenger, вже під кінець конференції розповість Віктор Локотков.
Ось ми і занурили вас в цікавий світ інтернет-маркетингу. Але це тільки верхівка айсбергу. Ми знаємо, що лектори вже підготували багато корисного матеріалу, яким поділяться з вами вже 11 червня на LVL80 marketing conference.
На вас чекає:
Детальна інформація про конференцію:https://bit.ly/31ds8Vi
До зустрічі на LVL80 marketing conference!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер