Перевізників Вінниці пропонують взяти під контроль. Є уже п'ять пунктів, які пропонують ввести для контролю в сфері пасажирських перевезень.
Про це йдеться у одній із петиції. Її подав Андрій Миронов.
— Незважаючи на те, що наше місто вважається одним з найкращих в Україні по зручності користування громадським транспортом, все одно існує маса проблем (особливо з маршрутами, які забезпечують приватні перевізники). Містом курсують переповнені маршрутки, інтервали між рейсами навіть в годину пік занадто великі, деякі маршрути (13А, наприклад) взагалі використовують вільний графік і виїжджають, коли їм забажається, — йдеться у петиції.
У петиції вінничанин пропонує наступне:
- організувати розклад руху всіх маршрутів в місті і стежити за дотриманням його перевізниками;
- графіки руху всіх видів транспорту, якi проходять через конкретну зупинку розмістити у вигляді табличок або електронних табло;
- зобов'язати всіх перевізників оснастити транспорт з їх маршрутів GPS-трекерами для зручності контролю муніципальними органами, а також для відстеження пасажирами;
- розробити мобiльний додаток з розкладом і місцем перебування транспорту кожного маршруту в режимі реального часу;
- спільно з поліцією посилити контроль за дотриманням перевізниками законів і підзаконних актів, що стосуються їх діяльності.
Долучитися та проголосувати можна ТУТ.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
Базова функція держави це організація та допомога.
Так, приватні перевізники у своїй роботі мають безліч недоліків, але давайте разом зпитаємо що для приватних перевезень дала місцева влада крім можливості працювати? Для будь якого бізнесу сенс у отриманні прибутку, рівні умави для конкуренції, та впевненість у майбутньому.
Що отрмала Міціціпальна транспорт за 4-5 років вимірюється сотнями мільйонами дотаціями з бюджету, а що отримав малий бізнес? Це нуль у витратах, та безліч вимог не завжди логічних та характерних для ринкової економіки.
"Роман Ищенко від 29 березня 2018 р. Хочется напомнить в который раз что экономика для людей , а не люди для экономики."
Дивно читачі це розуміють, але влада у своїх "реформах" на це не звертає увагу.
А потім автор почне "скіглити",що перевізники підняли ціни за проїз в маршрутках. Чи він збирається "оснащувати транспорт" за власний рахунок?