Що частіше шукають на AUTO.RIA? 10 найпопулярніших моделей січня
Ми дослідили, які автомобілі, нові та вживані, найчастіше шукали користувачі AUTO.RIA. Ця інформація цікава тим, що ще жодного разу результати пошуків не були ідентичними до статистики продажів: досить часто до «топів» за запитами потрапляють нові машини преміум класу, однак купують їх не так активно, як за ними спостерігають на інтернет-сторінках. Подібно і з вторинним сегментом: між практичних варіантів, які справді купуватимуть, завжди знаходяться один-два представники бізнес чи люкс класів, які на ділі розкуповують не так хвацько, як розглядають. А от «Пассата», незмінного лідера торгів на вторинці, майже не шукають, - імовірно, тому, що його просто одразу купують.
«Свіжопригнані»: які моделі стають популярними, а до яких інтерес згасає?
Відразу три історичних періоди українського авторинку можна відстежити, якщо уважно придивитись до автомобілів, які імпортували торік. Перша частина – «ера євроблях»: поки тривав період їх «легалізації», розмитнювали та реєстрували майже все підряд. Наступна частина – «ренесанс свідомості». Картина «пригону» почала набувати більш осмисленого вигляду, тобто автомобілі, які реєстрували у другій половині минулого року були більш практичними, з’явились авто для міста, зросла частка бензинових легковиків, стало менше представників позашляховиків та бізнес класу.
Третя сторінка цієї новітньої автомобільної історії, яка триває зараз – зміна континентальних інтересів. Мається на увазі постійне впевнене збільшення автівок, імпортованих зі США. Так склалось, що доставляти машини за десять тисяч кілометрів через океан вигідніше, ніж «приганяти» їх з Європи. Зрештою, чому так і як довго цей період триватиме – тема для окремої розмови. Зараз же пропонуємо розглянути слайд, присутній у цій статті, на якому зображено злети та падіння найпопулярніших «свіжопригнаних» моделей.
Іменем Тесли. Компанія Nikola представила свій електропікап
Наприкінці 2019-го Ілон Маск презентував ще один електромобіль Tesla, який отримав назву Cybertruck. Жодних сумнівів, що зовнішність цього пікапа запам’яталась навіть тим, хто далекий від автомобільної тематики… Але зараз йтиметься про іншу компанію, Nikola, яка поки лише демонструє концепти, а до серійного виробництва тільки готується. Пікап Nikola Badger виглядає сучасно, однак не настільки «кібер», як варіант від Тесла, а ще його планують оснастити комбінованою системою електроживлення, яка включатиме звиклу акумуляторну батарею та водневий блок. Що в сумі має дати запас ходу до 900 км. А це чи не найбільший показник на усьому ринку! Крім цього, компанія анонсувала ще кілька цікавих функцій, які точно сподобаються не лише любителям пікапів.
Де мої «права»? Що, коли електронні документи не з’явилися в «Дії»
Є кілька варіантів рішень, які можуть допомогти з’явитись електронним копіям водійських документів у нещодавно презентованому додатку «Дія». Можливо, все вдасться владнати прямо зі смартфона, але не виключені варіанти, що доведеться таки піти у сервісний центр та замінити старі «ламіновані» чи паперові посвідчення на нові. Поради що і коли слід робити, описані у нашій публікації, та доступні одразу після натиснення «Читати більше». А також там є відповідь, як поліція вилучатиме електронні «права» у злісних порушників Правил дорожнього руху.
Тест-драйв Suzuki Jimny. Один у полі
Які асоціації можуть виникнути при першому погляді на цей компактний позашляховик? Імовірно, що його потенційний покупець досі слухає музику з вінілових платівок, обов’язково з «теплим» ламповим підсилювачем, скоса поглядає на сучасні цифрові ґаджети, а всі записи веде у звичайному паперовому нотатнику.
Проте, як це частенько буває, перше візуальне враження помилкове: «олдскульне» авто має на борту Apple Car Play та Android Auto, маршрутний комп’ютер та ще низку електронних систем. Ще з переваг, принаймні для міста – компактні габарити, обвіс із нефарбованого пластику та великі кути з’їзду, що дозволяють паркуватись впритул колесами до бордюрів без ризику почути неприємний хрускіт.
А якщо покинути асфальтові території – машина чудово справляється з бездоріжжям, адже конструктивно це ніякий не кросовер, а повноцінний позашляховик: з нерозрізним мостом, рамою, пониженою передачею та блокуванням міжосьового диференціалу. Тож загалом, після 1000 кілометрів, проведених нашим журналістом за кермом цього автомобіля, можна сказати, що «Джимні» доволі цікавий, і має потенційно куди більшу аудиторію, ніж любителі усього «теплого-лампового». Тим більше, що у своїй ціновій категорії у нього просто відсутні конкуренти.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер