«Зняло 17 разів за проїзд о п'ятій ранку»: вінничани знову скаржаться на роботу валідаторів

«Зняло 17 разів за проїзд о п'ятій ранку»: вінничани знову скаржаться на роботу валідаторів
  • Вінничани, які платять банківськими картками за проїзд в транспорті, скаржаться на некоректну оплату проїзду.
  • Люди кажуть, що платять один раз, а потім списує десятки разів. 
  • Дізнались, за що саме з картки знімає гроші та що робити у такій ситуації. 

 

Вінничани в соцмережах скаржаться, що після розрахунку на валідаторах у транспорті в них зняло гроші за декілька поїздок одразу. Крім того, часто це відбувалося вночі, коли міський транспорт не їздить Вінницею. У журналістки «20 хвилин», яка розраховується банківською карткою у громадському транспорті, теж посеред ночі 17 разів зняло гроші за проїзд, хоча вона впродовж цього дня лише двічі користувалася транспортом. Зайшовши в чат технічної підтримки «Вінницякартсервіс» у Телеграмі, ми побачили, що це не одинока проблема. Схожа ситуація виникла у десятків вінничан за крайній тиждень. 

«Їхала в автобусі, розрахувалась карткою, кошти знялись через тиждень, коли вже не було грошей на балансі. А коли гроші з'явилися, то тричі зразу зняло по п'ять гривень. Що робити? Припиніть красти гроші!», — пише вінничанка Анастасія. 

Схожих скарг чимало. Люди скаржаться, що у них знімають гроші, хоча вони навіть з дому не виходять.  

«Уже місяць знаходжусь в армії, поїздками взагалі не користуюсь. Але кожен день знімаються кошти за «вітер-поїздку». Я, звісно, розумію, що кошти невеликі, але кожен день по вісім гривень, не хочеться віддавати. Тим паче, що це не одиничний випадок», — пише вінничанин Влад. 

Така ситуація не нова, нагадаємо, у липні ми теж писали про цю проблему. Тоді люди розповідали схожі історії, а у «Вінницякартсервіс» говорили, що проблема з несвоєчасним списанням грошей за поїздки є комплексною і складається з ряду конструктивних недоліків, на частину з яких «Картсервіс» вплинути не може. Ми запитали у «Вінницякартсервіс» у чому полягає проблема цього разу і що у таких випадках робити вінничанам. 

«Чому в мене списують зайві кошти за проїзд?»

Технічний директор Картсервісу Олег Іванов запевняє, що вони провели кілька сотень перевірок, і не знайшли збоїв у системі, лише стає щоразу відомо, що зняття грошей провели із затримкою. Тобто, системою обліку оплати проїзду із банківських карток списуються кошти виключно за здійснені вами поїздки. Як пояснюють у підприємстві, списання коштів за проїзд із банківської картки відбувається не миттєво, а у проміжок часу від декількох хвилин до декількох днів або тижнів. Внаслідок цієї особливості у користувачів можуть виникати питання стосовно несанкціонованих зайвих списань з картки. За їх словами, може здаватись, що ці списання відбуваються навіть тоді, коли картка не була використана для оплати.

— З 16 по 22 жовтня «Укргазбанк», який забезпечує зняття коштів, змінював налаштування процесінгу, і тому списання відбувалися дуже кволо. На одне списання витрачалося близько 30 секунд, і в результаті всі транзакції, які поступали на авторизацію, формували чергу. Близько тижня ці списання неможливо було провести, — пояснює Олег Іванов. — Потім, коли в «Укргазбанку» виправили неполадки, то вони вирішили, що кошти будуть зніматися і вночі, щоб швидше ліквідувати цю утворену чергу.  Приблизно 22 жовтня вони всі трансакції запустили і відбулося масове зняття. Останнє тривало десь до 28 жовтня кількома хвилями. В результаті цього було багато списань. Звісно, пішла хвиля непорозуміння у людей, але у них є можливість отримати звіти по списанню коштів, і упевнитися, що всі гроші зняті коректно. 

За словами Іванова, за рік контролю за картками він не знайшов жодного повторного списання у нашій системі. Списують лише ті оплати за проїзд про які люди забули. Каже, пам’ять системи значно краща, ніж в людини. Людина може забути про поїздку, а в системі все чітко видно. 

Звіт про списання можна отримати у мобільному додатку

За словами технічного директора, звіт по банківській картці щодо списань коштів за проїзд можна отримати самостійно у мобільному додатку. У цьому додатку вам потрібно вибрати банківську картку та ознайомитися із актуальною інформацією про вашу картку. У звіті міститься інформація про дати придбання е-квитків та дати списання коштів із рахунку за відповідні поїздки.

— Не потрібно щоразу звертатися до нашої технічної підтримки. Зараз я відклав інші справи і відповідаю тільки на ці скарги людей. Але насправді у мене є інша важлива робота, і було б непогано, щоб люди спочатку завітали на нашу сторінку, — каже технічний директор. — На сайті є розділ «Поширені запитання», де є лаконічні та зрозумілі відповіді на всі питання.Тому варто спочатку прочитати цю інформацію і скачати мобільний додаток, щоб проаналізувати звіт. Якщо ж ви не знайшли відповідь на своє запитання, то лише у такому випадку звертайтеся у технічну підтримку

Також за словами Іванова, якщо ви розраховується смартфоном, то бажано зберігати або сфотографувати один з квитків, які видає другий валідатор у транспорті. 

— Для чого це може бути потрібно? Коли ви оплачуєте смартфоном, то оплата відбувається від імені віртуальної картки, тобто номер банківської картки у платіжній системі не той, який на вашій пластиковій картці, в чеку відображено цей інший віртуальний номер. Знаючи його цифри, ми легко можемо надати звіт про ваші списання, — каже чоловік.  

Додамо, звіт по банківській картці щодо списань коштів за проїзд можна також замовити у центрі обслуговування за адресою Соборна, 36. За письмовою заявою вам нададуть звіт у друкованому вигляді.

Люди перейшли на картку вінничанина

За словами Олега Іванова, через такі несвоєчасні списання велика кількість людей, які розраховувалися банківською карткою, перейшли на використання картки вінничанина.

— Користуючись карткою вінничанина, таких затримок немає та ще й працює пересадка в 30 хвилин, — каже Іванов. — У середньому щодня через валідатори проходять 140 тисяч оплат проїзду. Це враховуючи те, що є обмеження у кількості людей у транспорті. У цю суму включені і пільговики, і оплати карткою вінничанина, і банківськими картками. 

Комунальне підприємство «Вінницякартсервіс», додамо, у 2015 році отримало позику від Європейського банку реконструкції та розвитку на 8 мільйонів євро. У 2018-му після проведення міжнародного тендеру ціна знизилася до 5 мільйонів 531 тисяча 866 євро.

Підряд отримала чеська компанія «Мікроелектроніка». Вони мають поставити у транспорт понад 2000 валідаторів, 635 бортових консолей, GPS-навігацію, 50 онлайн-табло на зупинках з актуальним графіком руху. У березні 2020 року, нагадаємо, стало відомо, що чехи виконали робіт на 2,9 мільйона євро.

Читайте також: 

ТОП-4 головних питання про «збої» у роботі Е-квитка

«Збоїв неможливо уникнути» Фахівець оцінює роботу вінницького е-квитка

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (44)
  • Irina Lavryk
    Їхала ввечері, а проплатала була о 5 ранку наступного дня)
  • Читач50
    Я вам більше скажу: Я теж звертався до банку, то мені кажуть, що їм навіть запит на оплату не приходить! У мене теж знімає багато разів у ночі переважно! А, ще, коли на картці грошей нема, то видав квиток, потім поповнив - зняло багато разів, потім каже: картка заблокована через заборгованість, хоча на картці є кошти!
  • Ольга Мизюнська
    Сьогодні зверталась у банк теж по цій проблемі і вони сказали що банк не винний. Вони не приділах!
  • Ирина Рябоконь
    Знімає по декілька разів, інколи навіть не по 4 грн а по 5 грн, хоча  в автобусі навіть  не їхали.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:00 ТОП важливих новин на «20 хвилин» від 10 по 17 листопада, які ви могли пропустити 20:05 Як спіймати найбільшого коропа та куди риба тікає перед морозами 19:27 Новий виклик «крижаної людини»: Андрій Козак цю зиму вперше проведе в шортах 19:03 Осіння добірка фільмів, які ви могли не бачити, для теплого домашнього вечора Від читача 17:32 У мережі поширюються численні маніпуляції щодо санкцій РНБО проти двох фігурантів розслідування НАБУ 18:18 Невідома Вінниця. Що всередині трьох виразних будинків? play_circle_filled 18:02 Вінницькі лікарі врятували 18-річну породіллю зі складною історією хвороб 17:18 Де зарядити телефон та підключитися до інтернету безплатно у блекаут? 22 адреси у Вінниці 16:43 32 роки у школі і майже 4 — на фронті: чому вчитель зі «Срібним хрестом» не повернеться навчати дітей? 16:04 Підвальне приміщення на Порика внесли до списку на продаж 15:15 Що приховує будівля туристичного хабу та чому її історія почалася зі скарги посадовців? photo_camera 14:10 Ніч, міст і крик про допомогу з води: як у Хмільнику врятували дівчину (ВІДЕО) photo_camera 13:13 Пекло на лінії фронту: ворог атакував 176 разів, але не прорвав оборону photo_camera 12:21 Де ви стежите за графіками відключень і чи збігаються вони? Ми запитали 12:16 Десятки лікарів боролися за нове життя пацієнта у Вінниці photo_camera 11:31 Вінниця в Instagram. Кращі фото за 10 – 16 листопада photo_camera 11:07 Затримали на кордоні. Чоловік за $100 обіцяв двом військовозобов'язаним обійти блокпости 10:09 Дві автівки — п’ятеро травмованих: що відомо про ДТП біля села Коростівці 09:31 Вінничанин Віталій Коломієць у Румунії став чемпіоном світу з пауерліфтингу 09:03 Загинув воїн 59-ї бригади Юрій Срібний, який знищив 250 ворожих цілей
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up