Протягом останніх днів на сайті міських петицій зареєстрували кілька петицій, що стосуються організації дорожнього руху у Вінниці.
Ярослав Дем’яненко 17 березня подав звернення про зміни організації руху на аварійному перехресті Зодчих-Академіка Ющенка. Там систематично трапляються аварії з трагічними наслідками. Наприклад 13 березня на цьому перехресті перекинулося BMW: двоє чоловіків, що були в машині, загинули. Про це писали в цьому і цьому матеріалах.
Автор звернення пропонує:
Станом на 24 березня петицію підтримали 204 людини. Для розгляду необхідно 350 підписів. Підтримати петицію можна за цим посиланням.
Дмитро Лозовой 23 березня подав петицію про зміну схеми руху на Барському шосе-Келецькій. Щоб подолати тягнучки чоловік пропонує додати середню смугу на напрямку, як їхати від автовокзалу. А для руху прямо по Барському шосе відвести виключно крайню праву смугу, із зеленою стрілкою прямо. Зелену стрілку варто зробити за прикладом, як це організовано на Хмельницькому шосе-600-річчя.
«Для цих змін потрібно змінити знак розподілу по смугам та встановити зелену стрілку прямо для крайньої правої смуги. Дорожня розмітка не потребує коригування, — вважає Лозовой. — Для зеленої стрілки можливо є потреба додаткового вивчення ситуації спеціалістами, так як існує регульований пішохідний перехід, але наявність пішоходів на цій ділянці майже відсутня».
Станом на зараз звернення підтримали 65 людей. Підтримати петицію можна за цим посиланням.
Максим Порський 24 березня подав звернення про встановлення світлофору на перехресті Шимка і Антонова. За його словами, через будівництво нових житлових комплексів збільшився трафік і тепер складно виїхати з вулиці Антонова на Шимка, оскільки проїзд є нерегульованим.
Тому чоловік пропонує:
Звернення, станом на сьогодні, підтримали тільки чотири людини. Підписати петицію можна за цим посиланням.
Руслана Кобзар 24 березня подала пропозицію встановити новий регульований пішохід на Барському шосе. У петиції вона розповідає, що жителі ЖК «Барський» змушені перебігати дорогу, щоб потрапити на трамвайну зупинку «вулиця Стельмаха», яка на іншому боці Барського шосе. А все тому, що наявні переходи знаходяться на достатньо великій відстані від ЖК. І щоб пройти до них, доводиться ризикувати життям: тротуари вузькі, не освітлюється, не розчищені хащі.
Жінка пропонує на ділянці дороги між гаражним кооперативом і трамвайною зупинкою поставити регульований пішохідний перехід з кнопковим світлофором. Зараз петиція Руслани Кобзар набрала 27 підписів. Підтримати звернення можна за цим посиланням.
Звернення про установку світлофорів на перехресті Лялі Ратушної і Келецької, після нашої публікації, набрало необхідних 350 підписів. Відповідь мають дати не пізніше 4 квітня.
Депутат міської ради, учасник комісії з транспорту Віктор Перлов розказав журналісту, що на тому перехресті потрібен повністю регульований проїзд — світлофори на всіх напрямках.
Чи буде там світлофор та як він впливатиме на затори на Келецькій, наразі однозначно невідомо. За словами Перлова, звернення вінничан буде розглядати координаційна рада з питань безпеки дорожнього руху.
У її складі посадовці з різних департаментів, поліцейські, фахівці з ВНТУ та представники центру «Гармонія ім. Раїси Панасюк» (склад комісії). Разом вони мають вирішити, як підвищити безпеку руху на цьому перехресті та подати запит на бюджетне фінансування засобів регулювання.
— На засідання ради подам ще два питання: зміна організації руху на Зодчих, в районі бару «Карабас», де часто відбуваються аварії та перехрестя Мури-Монастирська, де нещодавно сталася аварія, — каже Віктор Перлов. — Більш того, усі петиції про безпеку дорожнього руху, які подають до міської ради, розглядаються у департаменті енергетики, транспорту і зв’язку. Навіть, якщо вони не набрали 350 підписів, необхідних для розгляду.
Читайте також:
Як у Вінниці домогтися установки світлофора. Алгоритм дій та поради
Як платні парковки можуть врятувати Вінницю від заторів
Муніципальний евакуатор. Куди відвозять авто та як уникнути покарання?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер