У комунальному підприємстві «Агенція просторового розвитку» повідомили, що тестовий режим кола на Коріатовичів завершиться вже у червні.
— Я думаю, що завершиться у цьому місяці. Наразі досліджуємо результати тестового режиму, нам потрібно прийти до висновку цього експерименту. Є питання, як це перехрестя буде функціонувати далі. Але я поки не готовий відповісти на це питання, — розповів керівник «Агенції просторового розвитку» Максим Кравчук.
З 13 березня запустили нову схему організації руху на перехресті Коріатовичів - Староміський міст. Там діє саморегульована кільцева розв’язка. У мерії казали, що обрали це перехрестя, бо при світлофорах там утворювалися значні тягнучки в години-пік.
Однак перед тим, як робити капітальну конструкцію, кільцеву розв’язку вирішили протестувати: нанесли нову розмітку, поставили дорожні знаки, а функцію кола виконують дорожні блоки. Таким чином перевіряють розрахунки фахівців з івано-франківської компанії «Урбан Прогрес».
Враження від кола у вінничан різне. Деякі люди казали, що коло замале, потрібно розширення дороги; у години-пік утворюються затори, яких тут раніше не було. Інші зазначали, що в не пікові години цю ділянку дороги перетнути можна швидше, ніж при світлофорах.
І противники, і прихильники кільцевої розв’язки нарікали на незнання правил дорожнього руху серед водіїв — керманичі гальмували на кільцевій розв’язці, не знали, коли і кого варто пропускати тощо.
Після місяця тестувань чиновники провели онлайн-опитування вінничан: 70% опитаних вважають, що після влаштування кола зменшилися затори. Однак 57% водіїв та 68% пішоходів кажуть, що на перехресті стало небезпечніше. В цілому нову схему організації руху підтримують 63%, а не підтримують — 27%.
Наприкінці квітня представили проміжні підсумки тестового режиму: кільцева розв’язка не працює, як треба. Замість очікуваного збільшення на 30%, пропускна здатність перехрестя зменшилася на 3-5% в години-пік, у порівнянні зі світлофорним регулюванням.
Наразі у «Агенції просторового розвитку» повідомили, що підсумки роботи кола представлять згодом. А от чи будуть облаштовувати капітальну конструкцію замість дорожніх блоків? Остаточного рішення ще немає.
Раніше, нагадаємо, розповіли про п’ять проектів, які змінять дорожній рух у Вінниці.
Читайте також:
На Київській змінять перехрестя, щоб прибрати затори. Аналіз плану реконструкції
Тролейбуси, 200 дерев і «без звуження» доріг. Якою буде нова Батозька
Алея 12,7. Проекти, які за десять років, змінять всю вінницьку набережну
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер