Як правильно обирати школу та дитячий садок, навіщо вчитись рахувати без калькулятора та як виховати дитину успішною? Про це говорили у Вінниці 25 листопада на лекції «Правильна освіта»
Про тренди в освіті, майбутні професії та як підготувати дитину до викликів сучасного світу на лекції 25 листопада в конференц-залі готелю «Optima» розповідав координатор освітньої програми «Школи-новатори» від Microsoft Артур Кочарян. Грунтовно зупинився лектор на реформі української освіти, яка поки що копіює підходи зарубіжних країн, але не змінює суті процесу. Головною проблемою називає те, що дітей не вчать створювати новий продукт, а тільки відтворювати вже отриману інформацію.
— Доводиться констатувати, що освіта вчить, як багато знати і бути рабами працюючи на когось, не вчить, як заробляти гроші, а заплутує людину і виснажує зайвими знаннями. У школі ми вчимо логарифми, але фінансово безграмотні, знаємо про тичинки з біології, але не вміємо харчуватись, комп’ютеризуємо школи, але не вміємо застосовувати техніку в навчанні.
Артур Кочарян розповів слухачам, як ефективне спілкування, продуктивність, цифрова грамотність та винахідливе мислення будуть затребувані у найближчому майбутньому. Послухати про освіту та професії майбутнього прийшли не тільки вчителі й батьки, а й студенти.
— Лекція змотивувала мене на роботу над собою, над якостями, які будуть затребувані в людині незалежно від професії, наприклад робота в команді та комунікація, - каже 18-річна студентка Вікторія Гаврилюк. – Я поки що навчаюсь у коледжі, але тепер по-іншому буду обирати університет, та підходити до навчання в ньому. Як було сказано на лекції – на третьому курсі студенти зрозуміють, що їх знання вже застаріли, і коли я закінчу навчання, можливо працюватиму за професією, якої ще поки не існує.
Також слухачів лекції чекав сюрприз від партнерів заходу – презентація унікальної у Вінниці школи усного рахунку «Соробан». В ігровій формі маленькі учні «Соробану» не просто вчаться моментально рахувати числа, а й розвивають пам'ять, концентрацію уваги, та образне мислення.
— Завдання додаткової освіти - розвивати навички, які диктує життя, а не шкільна програма, тому мистали партнерами лекції «Правильна освіта», — каже директор школи усного рахунку «Соробан» Олена Московських. — Виконуючи математичні дії, діти розвивають навички відмінної пам'яті, блискавичної концентрації, розвиненого мислення, та інтелекту за допомогою образного мислення. Ми використовуємо в навчанні особливість тяжіння дитячого мозку до нового та стимулюємо його працювати на повну. Про це важливо знати дорослим, щоб ефективно планувати розвиток дитини та допомагати їй якнайшвидше досягати успіхів.
Батькам, які обирають навчальний заклад, Артур Кочарян перерахував ряд важливих ознак, на які варто звернути увагу. Перш за все, порадив не йти в школу, де учнів оцінюють за рейтингом успішності.
— Дитину потрібно порівнювати не з сусідом по парті, а з ним самим, але учорашнім, - впевнений Артур Кочарян. — Також йдіть в школу, де не нехтують уроками музики та образотворчого мистецтва — вкрай важливо розвивати обидві півкулі головного мозку які відповідають за творчість і логіку. Запитайте, як використовуються в класі комп’ютери. Діти повинні не повторювати вже відоме, а вчитись створювати свій власний продукт — тоді вони навчаться мислити самостійно і створювати власний продукт, а не лише виконувати поставлені завдання.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер