Засновник фірми Aversa, Мауріціо Перкуоко, виходить на сцену, щоб отримати грант у 30 000 гривень від RIA. Рекламний проект для його сирів переміг серед десяти інших
Вісім годин на проект, десять команд, п'ять хвилин на презентацію, десятибальна система оцінки і і гранд на 30 000 гривень від RIA. Це - рекламний хакатон в цифрах. Якщо коротко підсумувати його результати: усім учасникам дуже сподобалась. Це безпомилково читалося по обличчях.
Ідея хакатону, який проходив у п'ятницю 23 жовтня в анти-кафе "Антинов", проста. Потрібно за вісім годин створити прототип реальної рекламної кампанії - для товарів, які вироблять вінницькі фірми. Для участі у хакатоні RIA запросила:
"Ковбаскофф"
Вінницьку Харчосмакову фабрику
ТМ "Солодкий Світ" (Гостевія)
Маяк ("Термія")
"ЛавЛуку"
"Авіс"
"Ремаса", ТМ "Сонце Поділля"
"Моноліт"
"Аверса"
"Даринка"
Кожна команда складалася з представника компанії, для якої власне і розробляється проект; працівників рекламного відділу, дизайнерів та журналістів RIA, а також студентів. Фірма, рекламну компанію для якої судді визнають найкращою, за умовами хакатону отримує від RIA грант на 30 000 гривень.
Бути суддями RIA запросила відомих вінничан - шоумена Олександра Теренчука, художника, фотографа і мандрівника Володимира Козюка, а також директора сайту Hotels24.ua Ігоря Довбню. Втім вони прийшли уже на офіційну частину презентації проектів. А перед цим у "Артинові" кипіла робота і пристрасті. В кожній команді зібралося багато креативних людей, тому не завжди просто було зрозуміти, яку саме з запропонованих ідей брати як основу для розробки рекламної компанії.
Стиль і атмосфера анти-кафе "Артинов" створили необхідний творчий настрій.
Більшість із десяти фірм повезли команди до себе на виробництво - щоб показати, як народжується товар, який потрібно просувати.
В результаті отримали десять цікавих рекламних компаній, в яких використовувалася одночасно багато майданчиків - газета, інтернет-ресурси, соціальні мережі, радіо, зовнішня реклама і промо-акції.
Жюрі було не просто. На статус переможця цілком тягнуло як мінімум три проекти... Врешті, грант у 30 000 гривень від RIA отримала фірма Aversa, та сама, яка виробляє сири і засновником якої є Мауріціо Перкуоко, італієць, що уже 20 років мешкає у Вінниці. Напевно про жодне вінницьке підприємство журналісти всеукраїнських ЗМІ не писали так багато як про Aversa. Дається взнаки елемент екзотики.
Мауріціо Перкуоко на хакатоні пригощав усіх своїми сирами. Почувши, що проект для Aversa переміг, італієць дуже зрадів. Олександр Теренчук передав йому мікрофон і усі присутні почули багато приємних слів про Вінницю.
Усім задіяним у хакатоні сподобався такий спосіб провести вечір п'ятниці. А працівникам рекламного відділу RIA - оригінальний спосіб святкувати день рекламіста.
Будемо чекати наступного року - щоб повторити :)
Дарья