До редакції «20хвилин» подзвонив читач із проблемою, з якою він звертається у мерію вже більше двох років. Тротуар з правого боку Центрального мосту весь в тріщинах та вибоїнах, через які спотикаються перехожі.
— Правий бік мосту для пішоходів вже третій рік розбитий, — каже містянин Володимир Мороз. — А цим мостом щодня ходять десятки туристів, що фотографують красу Бугу, міста. Якщо не дивитися під ноги, то можна впасти та розбити собі коліна. Це ні в які рамки не влазить, соромно за місцеву владу.
Ями для пішоходів
Журналіст «20хвилин» пройшовся по мосту, щоб упевнитися у словах вінничанина. Дійсно, пішохідна сторона з правого боку далеко не в гарному стані. Тріщини, вибоїни починаються вже з перших метрів, якщо іти у бік центру. Біля дороги взагалі відшаровується покриття. При бажанні можна забрати шматочок собі на згадку.
— Це ліноліум якийсь, а не асфальт, — кажуть перехожі, що йшли по мосту в бік залізничного вокзалу. — В дощ ситуація стає тільки гіршою, бо в ці вибоїни набирається вода, що ще більше роз’їдає тротуар.
Ближче до кінця Центрального мосту покриття «пропадає» зовсім: тут більше ям, ніж дороги для пішоходів.
Тротуар на мосту вкладуть «біговою доріжкою»
Усі мости Вінниці знаходяться на балансі міської влади. Як каже голова Департаменту комунального господарства та благоустрою Володимир Ніценко, про проблеми Центрального мосту вони знають. І будуть це вирішувати.
— Зараз ми тестуємо технологію поліуретану як покриття тротуарів, — каже Ніценко. — Це щось на кшталт гумового покриття, яке використовують на бігових доріжках. Переваги цього матеріалу в тому, що воно стійке до солі та інших роз’їдаючих речовин, якими вкривають дороги взимку. І людям буде комфортно ходити по такому тротуару з гуми.
Володимир Ніценко розповів, що поки що не знає, коли тротуар з правого боку відремонтують.
— Треба цей матеріал добре перевірити. Ми ж не можемо витрачати бюджетні кошти, як нам заманеться, — сказав Ніценко. — Тому ми зараз досліджуємо його властивості. Я не впевнений, що поліуретан переживе морози взимку: матеріал може просто скрутитися.
Коли ремонтували мости у Вінниці?
Київській міст (на вулиці Чорновола) був побудований у 1962 році. З’єднує Київську вулицю і центр міста. Потребує ремонту, збирається технічна інформація для створення проекту.
Центральний міст. Здано в експлуатацію в жовтні 1955 року. У 2014 році капітально відремонтували дорожнє покриття. Нещодавно замінили дорожнє огородження (відбійники).
Староміський міст. Побудований в 60-х роках 20 століття. У 2008 році міська влада виділила два мільйони гривень, щоб відремонтувати опорні конструкції, «підлатати» проїжджу частину, тротуари і арки. До цього його не ремонтували. У липні 2016 року замінили дорожнє огородження.
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Гройсман втирал что это сделано по новым технологиям и это вечное покрытие :)))))))))))
Та зжачем те мосты нужны? Главное - ЗАБОР вокруг парка!!
А то центральний за останнє десятиліття ремонтували щонайменше двічі.
Причому якщо уважно роздивитися, то мені здається, що в найближчі 10 років він обов'язково обвалиться. Мабуть, чи не всі відчували, як він трясеться в годину-"пік", коли на ньому знаходиться по 2 тролейбуса в кожну сторону і ще пару вантажівок. І який жахливий вигляд з берега річки мають опорні конструкції.