Кияни продадуть запчастини для нових VinLine на 50 мільйонів гривень

Кияни продадуть запчастини для нових VinLine на 50 мільйонів гривень
У Вінниці на маршрутах їздять шість VinLine. Протягом двох років транспортники хочуть зібрати ще десять таких машин
  • Кузови та тягові батареї для складання десяти тролейбусів вінницьким транспортникам постачатиме фірма з Броварів «Політехносервіс».
  • З компанією мають підписати договори, на загальну суму понад 50 мільйонів гривень.
  • Розповідаємо, що відомо про переможця закупівель та в якому ще місті їздять «копії» VinLine

З товариством «Політехносервіс» збираються підписати договір на постачання запчастин для нових тролейбусів VinLine. Про це стало відомо з системи закупівель ProZorro.

Кузови з заводу на 8 копійок дешевше

Так, компанія отримає підряд на постачання десяти кузовів з низьким рівнем підлоги МАЗ 203 для «Вінницької транспортної компанії». Очікувана вартість закупівлі була 41 мільйон гривень, а фірма запропонувала свою ціну — 40 мільйонів 980 тисяч гривень, що стало найкращою пропозицією. 

Що цікаво, то на тендері брав участь і офіційний дилер білоруського «МАЗу» — компанія «МАЗтранссервіс». Машинокомплекти «з заводу» вони пропонували на 8 копійок менше від очікуваної вартості, вказаної організатором тендеру.

Заявку на участь в тендері подавав луцький завод корпорації «Богдан», який пропонував свої кузови Т7017 з латвійськими тяговими двигунами. Але до торгів не був допущений: один з документів, які надавав учасник закупівлі був на російській мові, без перекладу на українську.

За тендерною документацією кузови мають поставити з передньою та задньою підвіскою, тяговим двигуном, готовим салоном, де кількість сидячих місць буде не менше 30 та загальною пасажиромісткістю від 80.

Термін поставки, за тендерною документацією, з 6 квітня 2021 року до 5 квітня 2022 року. Наразі підприємство очікує на кваліфікацію переможця, після чого ТТУ підпише з броварською фірмою договір, в якому визначать остаточні умови поставки кузовів.

Десять батарей продадуть теж кияни

«Політехносервіс» очікує на підписання договору на ще один тендер: вінницькі транспортники хочуть закупити десять тягових батарей для VinLine. Очікувана вартість закупівлі — 10 мільйонів гривень. Товариство «Політехносервіс» запропонувало ціну на сто тисяч менше — 9,9 мільйонів гривень.

Конкуренцію на тендері їй склала столична компанія «Симметрон-ЕК», яка пропонувала десять тягових двигунів на чотири гривні менше від очікуваної вартості закупівлі.

За тендерною документацією, тягова батарея повинна забезпечувати рух тролейбуса автономним ходом на відстань не менше 20 кілометрів.

Під час руху акумулятор має забезпечувати роботу компресорної станції, гідропідсилювача керма, не менше 50% системи опалення кабіни і салону, системи інформування пасажирів, системи оплати проїзду, роботу приладів зовнішньої сигналізації і освітлення та системи заряду бортової батареї. Строк поставки — квітень 2021-квітень 2022 року.

Для закупівлі запчастин на VinLine проводять ще один тендер. Вінницькі транспортники готові заплатити 15,3 мільйона гривень за 10 систем керування двигуном. На участь в аукціоні зареєструвалася вже знайома «пара» учасників: компанія «Симметрон-ЕК» і товариство «Політехносервіс». Переможця на закупівлі визначать 16 квітня.

Що відомо про підрядника?

Товариство «Політехносервіс» зареєстровано у Броварах, діє з 2009 року. Основний вид діяльності 30.20 Виробництво залізничних локомотивів і рухомого складу. Статутний капітал — 62 тисячі 500 гривень. Власниками компанії є українець Юрій Бомбандборов (50%) та громадянин Чехії Мілослав Черни (50%), повідомляє Opendatabot.

Фірма бере активну участь в закупівлях на ProZorro. З 2016 року вони поставили запчастини для комунального транспорту Одеси, Львову, Івано-Франковську, Полтави, Миколаєва, Кременчуга, Вінниці на загальну суму 319 мільйонів гривень. «Вінницька транспортна компанія» замовила у «Політехносервісу» запчастин на 59 мільйонів гривень. Переважна частина закупівель — для складання тролейбусів VinLine, про що йдеться на порталі Clarity Project.

Цікаво і те, що компанія «Політехносервіс» і сама виробляє тролейбуси. 

Харків замовив у цього підприємства 50 тролейбусів, які візуально є зеленими «близнюками» VinLine.

Вінницькі транспортники, нагадаємо, беруть кредит на зборку п’яти тролейбусів.

 

Читайте також:

«Вже можна користуватися»: у Вінниці стартував сезон велопрокату Nextbike

Майже 9 тисяч паркомісць є у Вінниці. У планах — ще 4 тисячі місць та платні стоянки

Вінничан просять розповісти про «коло» на Коріатовичів. Де пройти опитування?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (7)
  • Ольга Кукушкина
    З кожним роком літо стає спекотніше, а  кондиціонери в новому транспорті ніхто не встановлює 😢😥😰
    Valentyna Kukushkina reply Ольга Кукушкина
    Olga Kukushkina Я думаю, що кондиціонери у новому транспорті є,просто їх не хочуть включати. Лишні проблеми!
  • Владимир Русланович
    Нові трамваї і тролейбуси вітчизняного виробництва гниють з перших днів експлуатації, а між дверима і кузовом, особливо зверху, проходить долоня! Як можна збирати таке гівно!? Чому ніхто не контролює всі ці процеси!? Чому трамваї від Цюріха і Швейцарії їздять вже десятки років і їм нічого немає, а наш новий громадський транспорт зроблений задньою лівою ногою та з гівна!?
    Benya Raiderman reply Владимир Русланович
    Владимир Русланович Швейцарцы просто никогда не экономят и делают все качественно и на совесть
  • Nikola Yarovenko
    Чому десять ? Пишіть сто.  Через два роки про це забудуть.  Краще пишіть що зроблено , а то нагадуєте виборчі обіцянки ...
  • Volodymyr Mayboroda
    А ви не звернули уваги, що трамваї місцевого виробництва вже іржаві? А їм всього кілька років.  Може перестати випускати таку техніку на кустарному виробництві?
    Valentyna Kukushkina reply Volodymyr Mayboroda
    Volodymyr Mayboroda А може краще закупити якісні, навіть трохи дорожчі?
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
17:18 Де зарядити телефон та підключитися до інтернету безплатно у блекаут? 22 адреси у Вінниці 16:43 32 роки у школі і майже 4 — на фронті: чому вчитель зі «Срібним хрестом» не повернеться навчати дітей? 16:04 Підвальне приміщення на Порика внесли до списку на продаж 15:15 Що приховує будівля туристичного хабу та чому її історія почалася зі скарги посадовців? photo_camera Від читача 17:32 У мережі поширюються численні маніпуляції щодо санкцій РНБО проти двох фігурантів розслідування НАБУ 14:10 Ніч, міст і крик про допомогу з води: як у Хмільнику врятували дівчину (ВІДЕО) photo_camera 13:13 Пекло на лінії фронту: ворог атакував 176 разів, але не прорвав оборону photo_camera 12:21 Де ви стежите за графіками відключень і чи збігаються вони? Ми запитали 12:16 Десятки лікарів боролися за нове життя пацієнта у Вінниці photo_camera 11:31 Вінниця в Instagram. Кращі фото за 10 – 16 листопада photo_camera 11:07 Затримали на кордоні. Чоловік за $100 обіцяв двом військовозобов'язаним обійти блокпости 10:09 Дві автівки — п’ятеро травмованих: що відомо про ДТП біля села Коростівці 09:31 Вінничанин Віталій Коломієць у Румунії став чемпіоном світу з пауерліфтингу 09:03 Загинув воїн 59-ї бригади Юрій Срібний, який знищив 250 ворожих цілей 08:23 Сьогодні вітаємо Юрія та Анну. Історія, заборони та прикмети 16 листопада 21:01 Собор, що витримав століття: Історія головної перлини Вінниці, від костелу до храму ПЦУ photo_camera 20:06 Полінка знайшла нову родину. Історія покинутої собаки з Вінниці, яка пережила ДТП 19:23 Ілюзіон «Амбрось»: цікаві факти про найстаріший кінотеатр у центрі Вінниці photo_camera 19:02 Сміття приносить прибуток: як вінницькі ОСББ перетворюють відходи на ресурс 18:46 Вінницькі гімнастки підкорили Португалію: виграли престижний турнір Guimagym Cup play_circle_filled
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up