Степан Бандера: «Нео» чи «агент Сміт»?

Степан Бандера: «Нео» чи «агент Сміт»?
Навряд чи хтось думав, що події останніх тижнів перед виборами президента нагадуватимуть сюжет відомого блокбастера братів Енді та Ларрі Вачовскі «Матриця».

 Така аналогія стала можливою після підписання Віктором Ющенком указу щодо присвоєння лідеру ОУН Степану Бендері звання Героя України та визнання Української повстанської армії воюючою стороною.
Аналогії з «Матрицею» майже тотожні. Дивіться самі.
Світ Матриці - це ілюзія, що існує тільки в нескінченному сні приреченого людства. Холодний світ майбутнього, в якому люди - всього лише батареї в комп'ютерних системах. Головний герой фільму, хакер Томас Андерсон на прізвисько Нео, несподівано для себе дізнається, що увесь навколишній світ - лише ілюзія, а справжній світ уже давно полонений і знищений комп'ютерами. Нео дізнається, що він Обраний, і на нього покладена надія урятувати останній притулок людей на планеті - місто Зіон.
У такому перевернутому догори дригом світі опинилися представники українського націоналістичного руху в кінці другої світової війни.
З одного боку, вони жили ілюзіями про створення української незалежної держави (місто Зіон). Але ця держава не потрібна була ні Німеччині з її сателітами, ні антигітлерівській коаліції (Матриця).
Нещодавно події, пов’язані з іменем Бандери, з його значенням у становленні держави та визнанням УПА воюючою стороною отримали майже фантастичні акценти.
Діючий президент Віктор Ющенко присвоїв звання Героя України одному з найсуперечливіших діячів – Степану Бандері. З офіційним формулюванням: «За незламність духу у відстоюванні національної ідеї». Цей указ знову розколов українське суспільство навпіл. Прихильники говорять, що рішення президента відновлює історичну справедливість. Супротивники ж кажуть, що президент не мав права одноосібно ставити крапку у історичній та політичній дискусії про роль націоналістів.
Яскраві приклади двох позицій – думки Олега Тягнибока (ВО «Свобода») та радянського розвідника Євгена Березняка (Майор Вихор).
Олег Тягнибок вважає:
- Степан Бандера був шляхетним і відповідальним політиком, яких украй бракує сьогоднішній Україні. Він умів приймати рішення і брати на себе відповідальність у найкритичніші моменти політичної боротьби. Проголошення 30 червня 1941 року акту про відновлення української держави, створення Української повстанської армії і її майже двадцятирічна боротьба - такі дії Степана Бандери і очолюваної ним ОУН.
Герой України Євген Березняк протилежної думки:
- Це ляпас усім ветеранам війни. Більшої капості Ющенко не міг зробити. Коли я почув про цей указ, я вирішив відмовитись від звання Героя України. Мої колеги відговорили мене. Не Ющенко давав мені звання. Я його отримав у 2001 році. Здаватися Бандері та Ющенкові не можна. І так серед Героїв України більше половини не заслуговують на це звання.
Як бачимо, дискусія зі світу реального перейшла у квазіреальний. Від оцінки фактів до емоцій. Чим вам не «Матриця»?
Представники вінницьких політичних та громадських організацій та органів влади теж висловили своє ставлення до факту присвоєння звання Героя України Степану Бандері. І їх думки теж були протилежними.
Олексій Фурман (40),
голова Вінницької міської організації ВО «Свобода»:

- Степан Бандера був, є, та залишатиметься героєм для української нації незалежно від того, визнаватиме його хтось із керівників держави чи ні. Ще за життя він став символом опору польським, німецько-нацистським та московсько-більшовицьким окупантам. Від звірств, які чинили вони над нашим народом, холоне кров. Але завдяки Бандері та його однодумцям українці дали їм гідну відсіч. Саме тому ми бачимо цими днями істеричну реакцію на вшанування Бандери зі сторони шовіністично налаштованих поляків та росіян. Тим людям варто пам’ятати, що бандерівці не йшли захоплювати чужу землю, а захищали виключно свою. Вороги розповсюджували про них багато підлої брехні, яка нині завдяки архівним документам повністю спростована. Віктор Ющенко мав би визнати Бандеру героєм відразу, як тільки став президентом. Але замість цього, виступаючи у 2005 році на єврейському конгресі у США, він пообіцяв, що не допустить в Україні жодного прояву націоналізму. Закономірно, що наслідком його політики стало те, що у другому турі президентських виборів українці були вимушені обирати між двома кремлівськими ставлениками. Прикро, але схоже на те, що відновлюючи історичну справедливість щодо Бандери, президент хотів досягнути ще й інших сумнівних цілей. Інакше він би зробив цей крок значно раніше.
Олег Кадочніков (49),
завідувач кафедри політології МАУП:
- Якщо порівнювати з «Матрицею», то Степан Бандера зовсім не Нео, а скоріше агент Сміт чи «троян». Такий собі вірус у комп’ютерній програмі. Присвоєння Бандері звання «Герой України» внесло дисбаланс у суспільство. Незрозуміло, чим керувався Віктор Ющенко. Тут важливо, яку точку відліку України він вважає за першопричину. Від цього й залежить його намагання героїзувати дуже суперечливі історичні постаті. Дійсно, постать Бандери драматична. Але він не тягне на звання героя держави. Те, що він є народним героєм, не підлягає сумніву. Так же стали народним героями Олекса Довбуш, Іван Сірко та безліч інших історичних персонажів, що жили у часи протиборства між націями і державами. І своїми, інколи суперечливими діями заганяли себе та своїх послідовників у глухий кут. Це скоріше своєрідний Робін Гуд, тільки жив він не у середньовічному Шервудському лісі, а в епоху найбільшого світового катаклізму у ХХ сторіччі. Щодо героїзації таких персонажів, як Бандера чи гетьман Мазепа, то вони отримали історичну оцінку. Можливо, що вони намагалися зробити, як краще, з їх точки зору. Але цього не сталося. Вони програли. З різних причин. Але це історичний факт. А причини поразки можна обговорювати довго. Як і їх роль. 
Роман Штогрин (29), перший заступник начальника головного управління зв’язків з громадськістю ОДА:
- Категорично не згоден з попередньою оцінкою. Вважаю, що дії президента Віктора Ющенка щодо цього указу були логічними і послідовними. Діючого президента не можна звинуватити у тому, що він був непослідовним у відстоюванні історичної справедливості. Особливо у тому, що стосується періоду визвольних змагань у роки другої світової війни та Голодомору. Спостерігається тривожна тенденція політизації історії. Про історію говорять більше політики, ніж науковці. І саме некомпетентна думка політиків формує у нас ставлення до історичних подій. «Політика - не точна наука», - казав Бісмарк. Вони формують міфологеми. Серед істориків лунають тільки окремі голоси. На жаль, хору ще не склалося. Історію використовують як зброю у боротьбі за владу - хто кого більше налякає. Я переконаний, що наукова еліта має відігравати більш активну роль у формуванні свідомості громадян. Ми є складним суспільством. У нас дві мови, декілька релігій, різне історичне минуле. Непросто знайти спільний знаменник. Якщо відповіді шукатимемо тільки в минулому, то нас неминуче супроводжуватимуть конфлікти. І чим глибше будемо занурюватися, тим гострішими будуть конфлікти. Що робити? Треба суспільству намалювати гарну картинку майбутнього. Показати зрозумілу для всіх ціль, образ, до якого ми маємо йти. Тоді відбудеться консолідація нації Якщо говорити конкретно про Степана Бандеру, то є очевидним, що рух, який здійснювався під його проводом, був спрямований на визволення України. На отримання нею державної незалежності. І це є незаперечним фактом. Якщо виходити з цього контексту, він заслуговує на присвоєння йому відповідних звань. В історії України були різні постаті, яких трактують неоднозначно. Підхід має полягати в тому, що ця людина зробила для України. Якщо вона зробила великий внесок, то незалежно від того, хто як трактує той внесок, це заслуговує на пошану й пам’ять.
Олександр Парвадов (60), депутат міськради (КПУ):
- Цим указом Віктор Ющенко фактично визнав Українську повстанську армію воюючою стороною. А між тим, Нюрнберзький суд встановив, що під час війни з фашизмом було дві сторони: гітлерівська коаліція і антигітлерівська коаліція. І в плани жодної з сторін не входило створення незалежної України. Коли у 1941 році фашисти ввійшли до Львова, вони ясно сказали, що прийшли не визволяти Україну, а завоювати її. На якому ж боці був Бандера і українські націоналісти? Не існувало в тодішніх умовах третьої сторони. Фактів про співробітництво Бандери і фашистів багато. Одне те, що за наказом Гітлера з узятої в облогу радянськими військами Варшави його вивіз майстер спецоперацій Отто Скрорцені, говорить багато про що . Та й портрет Бандери та Гітлера на будівлі оперного театру у Львові під час ходу німецьких військ... Цим указом Віктор Ющенко нівелював цінність звання «Герой України». Тому спостерігається такий спротив цим діям з боку частини української, російської, польської та єврейської громадськості.
 
Сергій Ямковенко (30), голова громадської організації підтримки молодіжного бізнесу:
- З цієї дискусії навколо постаті Степана Бандери ми бачимо: частина людей підтримує дії президента, частина – ні. Думаю, що Віктор Ющенко вчинив згідно з тезою Президента США Авраама Лінкольна, який казав: «Якщо людина чогось хоче, то їй треба дати те, що вона хоче». Для переважної більшості мешканців Західної України Степан Бандера - герой, як і вояки УПА. Тому й логічно, що президент пішов назустріч цим людям. Дискусії спричиняють не історичні факти, а їхнє трактування тими чи іншими політиками. Це вносить зайві емоції. А емоційність тут недоречна. Історію не можна змінити. Ці події вже сталися. Спроба переписати історію – неконструктивна. Треба менше дивитися назад і рухатися уперед. Я впевнений, що років через 20-30 сидітимуть люди і гаряче сперечатимуться про те, якою була роль Віктора Ющенка у становленні України. Але за термін свого президентства він зробив те, що зробив. Не більше й не менше. І його, як і Бандеру, оцінюватимуть по-різному. 
 
 
 
 
 
 
 
Степан Бандера: хроніка життя у фактах
Двічі Степану Бандері виносили смертний вирок, він багато разів сидів за гратами і був убитий агентом КДБ у п’ятдесятирічному віці 
 
1 січня - 101 рік тому народився Степан Бандера у селі Старий Угринів  під Калушем
1929 рік – Бандера став членом Організації українських націоналістів
1932 рік – він стає крайовим керівником ОУН і починає активні дії проти Польщі
1934 рік – ОУН організувала напад на міністра внутрішніх справ Польщі Броніслава Перацького. Бандера був загальним керівником плану.
13 січня 1936 року Степана Бандеру та його сподвижників приговорили до пожиттєвого ув’язнення 
1939 рік – Степан Бандера виходить з тюрми
1940 рік – Бандера створює і очолює керівний орган ОУН – Революційний Провід
1941 рік – ОУН (б) отримує 2,5 млн марок на організацію підривної діяльності проти СРСР, навесні того ж року Бандера причетний до створення військових формувань «Нахтігаль» і «Роланд»
29 червня того ж року Степан Бандера і Ярослав Стецько прибувають до Львова, німецька влада повертає Бандеру до Кракова
30 червня 1941 року - формальне проголошення Української держави у Львові.
5 липня 1941 року - Гітлер доручив своїй поліції негайно зліквідувати цю «змову українських самостійників», німці заарештували Бандеру
1942 рік – у січні Бандеру перевели у спецбарак «Целленбау» концтабору Заксенхаузен
1944 рік – Бандеру та його прибічників звільняють з концтабору. Після звільнення він починає налагоджувати роботу по розбудові ОУН. Це він робить з Німеччини.
1946 рік – у Мюнхені створюється закордонна частина ОУН, яку очолює Бандера
15 жовтня 1959 року у Мюнхені Степан Бандера був убитий агентом КДБ Богданом Сташинським.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (92)
  • Anonymous
    Бандера -- герой, Україні -- бути!!!
    Anonymous reply Anonymous
    бути!!! ? да, всегда в з.днице, пока у нее такие хырої.
  • Anonymous
    "не гость" - беспонтовый лох.
    Anonymous reply Anonymous
    Це про тебе винничанин Один раз у селі, де жили дід Панас і його онук, відкрили магазин для людожерів. Зацікавлений онук зайшов туди в перший же день. Прийшов додому і запитав у діда: - Діду, а чому там мозок польський по п'ять гривень кіло, молдавський по чотири, а москальский по сорок? - У, який ти дурний! Знаєш, скільки москалів на цей кілограм треба? а це про твою думку про ОУН УПА Стук в хату серед ночі: - Хто там? - Це ми, червоні партизани! - Так-так-так, - відповів кулемет. А це про росію У Москві було проведено опитування, на питатання "Як ви ставитесь до українців, що приїджать у Москву?" 40% відповіли: "А шо нам, хай їдуть!" 40% відповіли: "Слушай дарагой, пусть єдут!" 20% відповіли: "А нам всьо равно, ми нє мєстниє!"
    Anonymous reply Anonymous
    Просто "человек-анекдот"... :)
    Anonymous reply Anonymous
    TO-TO CMOTRIM NA VSE ETO IDYMAU A GDE JE ETA YKRAINA ETO V AFRIKE NAVERNO TAM TAKIE JE NEDORAZVITUE I VES MIR VINOVAT ZA IX DEBILIZM!!!!
    Anonymous reply Anonymous
    Развитый эмигрант: английский пока не выучил, но русский алфавит уже забыл. Caps Lockом пользоваться пока не умеет, не проходили это еще на курсах по программированию.
    Anonymous reply Anonymous
    За останньою інформацією виявленою в архівах Кох був завербований НКВД. І саме тому вчиняв жахливі злочини проти німців за навіюваннями з Кремля, щоб обізлити українців проти нацистів, бо ті не хотіли йти в червоні партизани. Давно відомо, що навіть нацисти за жорстокість Коха називали його "Сталіном". На Нюренбергу його не засудили чомусь? Так що про Коха не до націоналістів а до Москви.
    Anonymous reply Anonymous
    виправлення: Кох вчиняв злочини не проти німців а проти українців
    Anonymous reply Anonymous
    Точно! И по последней информации из архивов СБУ, Гитлер был тайным агентом НКВД. Он с Евой на чердаке от Геббельса прятался, "Интернационал" пел, штудировал труды Ленина и Сталину СМС-ки азбукой Морзе посылал - благодарил за счастливое детство и посылки с "беломором". Пипец... И где вы этот бред берете?
    Anonymous reply Anonymous
    ЗЫ: какие в СБУ, однако, архивы бездонные... КГБ нервно курит...
  • Anonymous
    Блин, всего-то пару дней на сайт не забредал... А че так вяленько дискуссия идет? Что такое? У свидомых в связи с предстоящим выездом прыщавого на ПМЖ и окончанием госфинансирования этого маразма депрессия началась? А как же бесплатный патриотизм? Или только за наличку? Фи, как пошло... Ну, согласитесь, что это за лепет: "...вороги Московської імперії. ВОРОГИ, ВОРОГИ, ВОРОГИ.... Але вони герої України. ГЕРОЇ, ГЕРОЇ, ГЕРОЇ..." - это истерика, господа. Неужто на всех свидомых так Крысюля подействовала? Ну, с "Патриотом" ладно, он сектант - ему истерить положено, а вы-то? Вы ж гордые потомки героев из схронов! Защитники припасов от мирного населения. Практически - былинные богатыри! Что это за контраргумент: "...Якби...то..."? Что за детский лепет? Мозг отказывает? Может бури магнитные? Говорят на гипертоников и шизофреников очень сиьно действуют... Ну да ладно, берегите себя. Вопрос в следующем: вы себе в схроны инет провели? А то скучно будет без вас... Не теряйтесь! ЗЫ: Тут дружище себе таксу завел... Глядишь и сгодится :)
    Anonymous reply Anonymous
    В парижском кафе сидит пожилой немец, пьет кофе, а рядом компания гарных хлопцев распивает из-под полы самогон и заедает салом. Немец в недоумении: - Простите, господа, Вы откуда? - Да с Украины! - А что это такое: Украина? - Незалежная держава, дед! У нас и герб, и гимн, и флаг! - А где это? - Ты шо спятил? У нас и флаг, и герб, и гимн. Ты шо Донбасс не знаешь? - У моего отца там шахты были еще. Но это же Россия! - Совсем сдурел, старый! У нас и флаг, и герб, и гимн. Крым! - Я юношей воевал в Крыму с русскими. Но это же тоже Россия! А какой язык-то у вас? - Украинский! Державна мова! - А как по-украински будет "нога"? - Нога, дед! - А "рука"? - Рука! - А "голова"? - Голова! Немец прибалдел: - А "задница"?! - Срака! - Так вы из-за одной СРАКИ выдумали герб, гимн и флаг?
    Anonymous reply Anonymous
    Помирає старий Бандерівець і кличе до себе священика, щоб висповідатися: - Хтів би м, святий отче висповідатися перед тим як вмру - То кажіть, чим с-те прогнівили Господа Бога нашого? - Та, вбив 26 москалів, 24 комуністи; - Зачекайте, ви спочатку висповідайтеся, а про добрі справи пізніше побалакаємо!
    Anonymous reply Anonymous
    А я гуляю по Москві, І бачу пам’ятник Бандері, Величний тризуб на Кремлі, І синьо-жовтий стяг в оселі. Величний пам’ятник Донцову, Петрівка вже стоїть без грат, Повсюди чути нашу мову, І люблять всі мій автомат. Повсюди гарні краєвиди, На дротах москалі висять, І я крокую без огиди, У ГЕТО, де вуйки з Тель-Авіва кричать. Нема вже в світі комуністів, Нема ляхів і москалів, Немає негрів, шовіністів, І всяких Путінів – козлів. Нема вже в світі Мавзолею, Оздоби вже на Соловках, Спалили Леніна, тварюку, А Кучма з’їв його весь прах. Повсюди майорять прапори, Червоно-чорнії – святі, Нема московського терору, І злоте св’ястя на стіні. Яскраво світить ясне сонце, Нема кацапської свині, Червоно-чорний у віконці, І я щасливий у Москві.
    Anonymous reply Anonymous
    Приблудо, ти розраховуєш на те, влада нстрільки зміниться, що через неділю новий губернатор призначить тебе головним редактором головної газети? Дурень думкою багатіє!
    Anonymous reply Anonymous
    Ух ты!!! Здорово!!! А где работает "головний редактор головної газети"?
    Anonymous reply Anonymous
    А тебя уволит. Копай схрон, Свідомий, подполье снова зовет! ))
    Anonymous reply Anonymous
    Ребята, чему удивляться, что «свiдоми» запропали ? Просто выполнили заветы одного из своих идолов – Э. Коха. «Надо сделать все, чтобы снизить высокий демографический рост на этих территориях. Фюрер предусмотрел для этого специальные меры. ...Я выгоню из этой страны всех, вплоть до последнего человека. Я пришел сюда не для того, чтобы изливать благодать». Вот они, чтобы угодить памяти одного из своих бывших хозяев, и самоустранились. Все эти «Вернигоры» со «львами»…
  • Anonymous
    Уважаемый SGB - «Борис Исакович» - «Руссо», зная о Вашем пристрастии к цитатам, не смог удержаться от того, чтобы специально для Вас процитировать тут фрагмент книги майора Вольфа-Дітріха Гайке. Вот что написал офицер вермахта о галичанских «європєйцях». «Про масу українського вояцтва можна подати такий психологічний образ: українець сприймає все ідеалістично. Таке ідеалістичне ставлення обмежується головне до його практичного життя. Він бачить не так реалістичну об'єктивну дійсність, яка перед ним стоїть, але бачить у своїй фантазії уявну, яку він волів би мати. Він часто на такій уявній дійсності базує свої постанови і дії. Тим можна пояснити, чому українці неґативно ставилися до творення свого сильного війська та закріплення глибоких військових традицій. В українців почуття панує над розумом. Не розум, але почування, випливаючі з глибини душі, характеризують ляймотив його буття. Ця характеристична риса притаманна майже всім слов'янам. Українець здібний піднятися на найвищий верх захоплення, щоб знову, після перших невдач, попасти в саму скрайню апатію і зневіру. Він здібний на глибшу любов, але так само на безмежну, тільки почуттям керовану, ненависть». Теперь Вы понимаете, почему, полыхнув на майданах, через пару лет «нàрид» впал в апатию, а любовь к Ющенко сменилась у «любих друзiв» на раздражение и как минимум неприязнь ?
    Anonymous reply Anonymous
    Уважаемый «винничанин». Не могу согласиться с тем, что «народ впал в апатию» хотя бы по той простой причине, что ради того, чтобы выжить, народ вынужден работать, содержа, к тому же, на своей шее непомерно раздутый бюрократический аппарат. Впасть же в апатию - это опустить руки и ничего не делать. А вот то, что народ разочаровался в результатах работы Ющенко как Президента, это факт. И разочаровался , прежде всего потому, что после его прихода к власти не прекратился беспредел различных категорий властьимущих, которые по-прежнему рассматривают власть как способ дерибана всего и вся, а народ - как быдло, которое можно нагибать до бесконечности. И это основная причина разочарования. Как ни странно, но именно благодаря отношению кремлевской верхушке и, в частности, таких ее ярых сторонников как вы, к независимой Украине, многие в Украине превратились в убежденных националистов. Вот, что по этому поводу сказал Владимир Крыжанивский – первый посол Украины в России : "Россия занимает такую позицию по отношению к Украине, что делает наших руководителей украинскими националистами. Я помню, как из еврея Звягильского за очень короткое время сделали украинского националиста. Я был свидетелем этого. То же самое было с Кучмой, я помню первую поездку Кучмы в качестве премьера. Он попросил, чтобы я не ехал с ним, хотел сам попробовать. Он вернулся вечером, разозленный: «они за кого меня принимают?!". Он был ведь директор чуть ли не главного в СССР закрытого предприятия. А его русские встретили так, как встречали всех наших руководителей в те времена, да и возможно во все времена. Сперва они пробовали «фейсом о тейбл". Если держит удар – ага, с этим нужно по-другому. Если не держит удар – тогда тоже иначе. Все делалось в таком стиле, – попробовать, чего мужик стоит. В общем, Россия очень много сделала для того, чтобы наши лидеры стали украинскими националистами. Кучма, что бы он там не говорил, стал настоящим украинцем во многом благодаря России. Если бы не она, мы бы увидели другого Кучму И Янукович тоже, мы увидим, что интересы украинских предпринимателей здесь, а не в России". Теперь вы понимаете, что ни о какой апатии речи и быть не может. Главное, что, несмотря ни на что, 75% - 80% граждан Украины поддерживает дальнейшее укрепление суверенитета страны и не желает возврата в СССР. Говорят нет худа без добра ибо с сприходом Януковича к власти, весьма вероятна возможность того, что его пребывание в качестве Президента, на фоне такого мастера оппозиции как Тимошенко, лишь катализирует процессы перетекания власти от олигархов к среднему классу, который у нас, все таки, состоится и страна, наконец-то, приобретет европейские очертания. О Вольфе-Дитрихе Гайке отдельно, но позже.
    Anonymous reply Anonymous
    Уважаемый SGB - «Борис Исакович» - «Руссо», А что нового Вы можете сказать о майоре Вольфе-Дитрихе Гайке ? Выражаясь терминологией «свiдомих» - типичный «параноїк» и «українофоб», а цитата из его книги, явно написанной под диктовку Кремля, «смердить скомпрометованими старими більшовицькими та жидівськими побрехеньками». От себя могу добавить, что Гайке родился в старой офицерской семье в Пруссии, закончил военную академию в Мюнхене. Занимал штабные должности в нескольких дивизиях вермахта, с 1 января 1944 г. в звании майора вермахта был назначен начальником штаба дивизии СС «Галичина» В 1960-х -70-х г. г. В.-Д. Гайке занимал ответственное положение в экономике Баварии. Не стоило и время-то тратить на его мемуары, это Вам не Меллентин или Манштейн, да уж больно должность у него одиозная.
    Anonymous reply Anonymous
    Уважаемый «винничанин», лично для меня неизмеримо авторитетнее в оценке психологического образа украинского народа не представитель вермахта - майор Вольф-Дитрих Гайке, а выходец из этого же народа, всемирно известный кинорежиссер Александр Довженко. В дневнике Довженко есть запись фрагмента его разговора с одним из слушателей Московских высших партийных курсов, который «работал» в Западной Украине. И вот, что сказал этот «партиец» (языком оригинала): « Одного націоналіста я повісив униз головою й палив на повільному вогні, вирізав з нього шматки м'яса... а він, гадюка, так і вмер, вигукуючи: «Слава Україні!» От гадюка! Скільки я їх перемордував». Смею вас заверить, что число именно таких людей, готовых до последнего бороться за Украину из тех 45,47% (11 млн 593 тыс. 357 голосов), кто голосовал за Тимошенко, явно не один миллион. Если же учесть еще и тех, кто не поддержал ни одного кандидата - 4,36% (1 млн 113 тыс. 55 голосов), то понятно, что доля таких людей в общей массе украинского народа еще более весома. Так, что ни о какой апатии речи и быть не может. Что же касается вашего примера по Тернопольской области, то здеь вы просто передергиваете факты, так как выборы в местные советы и выборы Президента далеко не одно и тоже. О тенденции можно будет говорить после выборов в местные советы и парламент. Конечно, имея в своем арсенале различные методы давления «януковичи» смогут кого-то запугать, нейтрализовать или подкупить, но превратить Украину в одну из провинций Москвы они никогда не смогут по той причине, что этого не хочет украинский народ - он уже не тот, что был до 2005 года. В противном случае, как образно выражаются некоторые люди, президентское кресло для Януковича может превратиться в электрический стул. Болезнью под названием Янукович надо просто переболеть и получить устойчивый иммунитет. Храни Господи Украину от осложнений , связанных с этой болезнью.
    Anonymous reply Anonymous
    А майор Вольф-Дитрих Гайке прав, поэтому Вы и избегаете обсуждать его мемуары. Слишком много там вопиющих фактов, не вписывающиеся в лубочную картинку под названием « «скарби нації» - дивизия СС «Галичина»». Знаете, а ведь историки СБУ во главе с Вятровичем просто врут доверчивым, но не любознательным обывателям. А те всё хавают, даже не подозревая, что лапша уже не то, что свисает с ушей, а стелется по земле. Помните, как лет десять назад на полном серьёзе говорилось, что СС – это не то, что людям говорит гебня, а «Сичови Стрильци» ? И простые люди верили в это. Теперь верят другому, и так до бесконечности. В общем, «министерство правды» Оруэлла отдыхает…
    Anonymous reply Anonymous
    Уважаемый SGB - «Борис Исакович» - «Руссо», приведённый Вами пример говорит лишь о личном мужестве человека, и ни о чём более. И это отнюдь не повод экстраполировать личные качества одного отдельно взятого человека на весь «нàрiд». Чтобы доказать свою правоту, я приведу не менее красноречивый, но лично для Вас ничего не значащий пример. Как известно, генерал-лейтенант инженерных войск, профессор Военной академии Генерального штаба, доктор военных наук Д. М. Карбышев, находясь в немецких концлагерях, неоднократно получал от немцев соблазнительные предложения о сотрудничестве. После того, как немцы поняли, что они ничего не добьются от 65–ти летнего (!) заключённого, его стали на морозе поливать водой из шланга, пока узник не превратился в ледяную статую... Но Вы же не станете утверждать, что «явно не один миллион» «московитов» готов в сложной ситуации проявлять, подобно Карбышеву, несгибаемую волю и стойкость ? Я согласен с Вами, что «украинский народ - он уже не тот, что был до 2005 года». Тогда «нàрiд» без колебаний вышел на улицы, чтобы защитить свой «вибiр», а теперь этому же «нàрiду» уже глубоко плевать на «демократію та євроатлантичні цінності». Дело дошло до того, что в родном селе С. Бандеры, Старом Угрынове, из 700 избирателей 50 проголосовало за…Януковича (!). Только не говорите, что их «запугали или подкупили» - не поверю. Действительно, это уже «не тот» народ :-)
    Anonymous reply Anonymous
    Умнику "Руссо": Сталинский жополиз Александр Довженко НИКОГДА ничего подобного не говорил и говорить не мог - слишком боялся обвинений в "национализме". То, что ему это приписывается есть лукавое вранье, к которому вам, нацикам, не привыкать.
    Anonymous reply Anonymous
    Уважаемый SGB - «Борис Исакович» - «Руссо», под апатией обычно понимают « состояние, обусловленное безучастным, отрешённым отношением к происходящему вокруг. Сопровождается отсутствием внешних эмоциональных проявлений ». Вот как сейчас, когда Янукович «украл» победу у Тимошенко, а «нàрiду» плевать. Ваше утверждение, будто «многие в Украине превратились в убежденных националистов» «именно благодаря отношению» «к независимой Украине» «таких, как» я, спорно. Поясню свою мысль на наглядном примере. 15 марта 2009 г. в Тернопольский областной совет за «Свободу» проголосовало 154 323 избирателя, а 17 января 2010 г. за О. Тягнибока в этой же области проголосовало лишь 31 659 избирателей. 26.12.2004 в этой области желающих проголосовать за Виктора Фёдоровича нашлось лишь 20 559, а 17 января 2010 г. Януковичу отдали свои голоса уже 63 534 избирателей области. Тенденция весьма красноречивая. Вывод. Рейтинг Януковича в «свiдомой» области за пять лет вырос более чем в три раза, а рейтинг «нацiоналиста» Тягнибока за девять месяцев упал почти в пять раз. P. S. Говорить можно что угодно (и сколько угодно), но факты – упрямая вещь. P. P. S. Благодарю, что перестали тыкать и хамить.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:01 За кожною цифрою — біль: суд розповів про допомогу жертвам домашнього насильства 20:10 Старовинні гроші та марки намагалися провезти через кордон на Вінниччині play_circle_filled 19:20 На Вінниччині понад сто років тому розводили верблюдів: яким був палац у Софіївці photo_camera 19:11 Вінницька «Нива» запізнилася на матч в Горішніх Плавнях і мінімально програла Від читача 12:25 Мапування малих річок Вінницької громади для збереження та сталого управління 18:55 «Сад Підтримки»: Колись плоди з цих дерев нагадають, як вінничани у війну висадили сад з шаною до Героїв! photo_camera 18:09 Кричала та смикала за одяг: вінничанку оштрафували за знущання з доньки 17:14 У залі сучасного Собору Вінниці 40 років тому відбувся перший органний концерт photo_camera 17:03 Через Вінницю, Козятин та Жмеринку курсуватиме додатковий поїзд з Києва 16:32 «На щиті» до Жмеринки повертається 33-річний захисник Олег Чадюк 16:11 На Вінниччині палало: рятувальники за добу ліквідували 25 пожеж photo_camera 15:41 Тепло ненадовго. Синоптик розповіла про погодний «сюрприз», який чекає українців 15:05 Народився в Погребищі, був зіркою ТБ. Де зараз легендарний диктор Сафонов і що про нього відомо photo_camera 14:48 Кривава розправа у Вінниці: ревнивець витяг чоловіка з авто і побив 14:03 Небезпечний обгін призвів до потрійної ДТП у Тульчинському районі 13:36 Уланівська громада в жалобі: загинув Герой Дмитро Дулісов 13:02 ЗСУ відбили сотні атак: ворог рветься вперед на сході, але зазнає втрат photo_camera 12:15 Гвоздика Коцюбинського. Як письменник привіз насіння квітки в Україну 11:08 Битва за «Електромережу»: мешканці Вінниччини відстояли зручний автовокзал play_circle_filled 10:14 Масована дронова атака: вночі 183 «шахеди» атакували Україну photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up