Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) розкрила подробиці запропонованого тимчасового багаторівневого підходу до біобезпеки для відновлення пасажирських рейсів в умовах кризи COVID-19. Про це читаємо в опублікованому асоціацією документі. Далі — переклад цього документу.
ІАТА опублікувала документ «Біобезпека для повітряного транспорту: дорожня карта для відновлення авіації», в якому викладена пропозиція ІАТА про розподіл тимчасових заходів з біобезпеки. Дорожня карта спрямована на те, щоб забезпечити впевненість урядів в необхідності відновлення кордонів для пасажирських перевезень і впевненість, що мандрівники повинні будуть повернутися до польоту.
«Немає єдиної міри, яка знизить ризик і забезпечить безпечне відновлення польоту. Але багаторівневі заходи, які застосовуються на глобальному рівні і взаємно визнані урядами, можуть досягти необхідного результату. Це найбільша криза, з якою коли-небудь стикалася авіація. Багаторівневий підхід працював з безпекою і безпекою. Це також шлях до біобезпеки», — сказав Олександр де Жуньяк, генеральний директор ІАТА.
Основні моменти Дорожньої карти включають в себе:
Перед польотом ІАТА передбачає, що уряди повинні збирати дані про пасажирів до поїздки, в тому числі інформацію про стан здоров'я, що має здійснюватися з використанням добре перевірених каналів, таких як канали eVisa або програми електронного дозволу на поїздки.
В аеропорту вильоту IATA передбачає кілька рівнів захисних заходів:
У польоті ІАТА передбачає кілька рівнів захисних заходів:
В аеропорту прибуття IATA передбачає кілька рівнів захисних заходів:
ІАТА підкреслила, що ці заходи повинні бути тимчасовими, регулярно переглядатися, замінюватися в разі виявлення більш ефективних варіантів, якщо вони стануть не потрібними. Зокрема, ІАТА висловила надію у двох областях, які можуть «змінити правила гри» в сприянні ефективній подорожі до тих пір, поки не буде знайдена вакцина.
IATA підтримує тестування на COVID-19, коли доступні масштабовані, точні і швидкі результати. Тестування на початку процесу подорожі створить «стерильну» середу подорожі, яка заспокоїть мандрівників і уряд.
Паспорти імунітету: ІАТА буде підтримувати розробку паспортів імунітету для поділу мандрівників без ризику, в той час як вони підкріплені медичною наукою і визнані урядами.
ІАТА знову заявила про свою незгоду з соціальним дистанціюванням на борту літаків і карантинними заходами після прибуття:
Взаємне визнання узгоджених на глобальному рівні заходів має вирішальне значення для відновлення міжнародних поїздок. ІАТА звертається до урядів з Дорожньої карти. Ця взаємодія направлена на підтримку цільової групи COVID-19 по відновленню авіації (CART) Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), якій доручено розробити глобальні стандарти, необхідні для безпечного перезапуску авіації.
«Дорожня карта — це високорівнева концепція галузі з безпечного перезапуску авіації. Час має вирішальне значення. Уряду розуміють важливість авіації для соціально-економічного відновлення своїх країн, і багато хто планує поетапне відкриття кордонів в найближчі місяці. У нас мало часу для того, щоб домовитися про первинні стандарти, щоб забезпечити безпечне возз'єднання світу і твердо встановити, що глобальні стандарти необхідні для успіху. Це зміниться з розвитком технологій та медичної науки. Життєво важливим елементом є координація. Якщо ми не почнемо ці перші кроки узгодженим чином, ми проведемо багато болючих років, відновлюючи грунт, яка не повинна була бути втрачена», — сказав де Жуньяк, голова ІАТА.
Джерело: #ГДЕНЬГИ
Читайте також:
Подорожують і знімають відео. Як двоє містян під час карантину стали блогерами
Єгипет і Туреччина чекає українців у червні. Вінничани підпільно почали туристичний сезон
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
А без смеху, летать-то будут. Только паксов будет на борту треть, кресла будут убраны. Соответственно билет будет дороже в 3 раза. До этого всем он был по карману? Ставьте лайк если да).