Минулого року в депо транспортної компанії зробили капітальний ремонт п’яти муніципальних автобусів. У цих автобусах поміняли двигун, ходову та навіть каркас. А ще замінили металеву обшивку на склопластик. Оскільки металева швидко вкривається іржею.
А якщо автобус потрапить у аварію? Чи убезпечить така пластикова обшивка життя людей? Про це запитували у генерального директора транспортної компанії Михайла Луценка.
— Обшивка автобусу не рятує від удару. Це робить рама, каркас. У автобусах ми не будемо її замінювати на склопластик, і вона залишиться з міцного металу, — казав директор транспортної компанії Михайло Луценко.
У своєму фейсбуку міський голова Сергій Моргунов схвалив такі ремонти. Він написав, що крім ремонту агрегатів машини, у салоні автобуса — нові сидіння та підлога
За інформацією української Вікіпедії, склопластік або склотекстоліт — полімерний матеріал, армований скловолокном. Він має високу міцність, гарні ізоляційні властивості та динамічну стійкість. Його найчастіше застосовують у виробництві матеріалів органічного походження, в енергетиці, будівництві, транспортному машинобудуванню для виготовлення кузовів, невеликих суден і човнів, вагонів тощо.
Фото зі сторінки Сергія Моргунова
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 12 від 19 березня 2025
Читати номер